پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

قیمت بنزین و گازوئیل در سال ۹۸ افزایش نمی‌یابد.

قیمت بنزین و گازوئیل در سال ۹۸ افزایش نمی‌یابد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور مجلس شورای اسلامی گفت : کمیسیون تلفیق مصوب کرد در سال ۹۸ در قیمت حامل‌های انرژی نسبت به سال ۹۷ تغییری وجود نداشته باشد.

محمد مهدی مفتح ، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی قوه مقننه ، با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون ، گفت : کمیسیون تلفیق در جلسه بعدازظهر دیروز و صبح امروز به‌دلیل اهمیت تبصره 14 که قیمت‌های حامل‌های انرژی ، یارانه و مباحث دیگر در آن مطرح است ، به بررسی این تبصره پرداخت.

وی ادامه داد : کمیسیون تلفیق مصوب کرد در سال 98 در زمینه قیمت حامل‌های انرژی اعم از بنزین ، نفت و گاز و... و نحوه توزیع تغییری نسبت به سال 97 وجود نداشته باشد.

نماینده تویسرکان در مجلس با تأکید بر اهمیت تبصره 14 اظهار داشت : عمده مواردی که در لایحه دولت آمده بود ، تصویب شد ؛ تغییرات مختصری در آن انجام گرفت که برخی از آنها تأثیرات قابل توجهی به‌ویژه در اقشار محروم جامعه دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت : در ردیف‌هایی از جدول تبصره  14 ، در قسمت هزینه‌ها و پرداخت یارانه‌ها ، کمک‌هایی برای آموزش ، پرورش و مدارس در نظر گرفته شده است که از جمله آنها 60 میلیارد تومان برای کمک به هزینه گاز مصرفی مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت ، 30 میلیارد تومان برای کمک به هزینه برق مدارس و همچنین 10 میلیارد تومان برای کمک به هزینه‌های آب مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

مفتح افزود : مقرر شد ؛ در مورد هزینه‌های منابعی که برای کاهش فقر مطلق خانوارها که دولت 7 هزار میلیارد تومان تصویب کرده بود ؛ در کمیسیون تلفیق به هفتاد و یک‌هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یابد ؛ به این ترتیب دریافتی تمامی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به‌میزان 20 درصد نسبت به سال 97 ، افزایش پیدا کرد.

وی گفت : همان‌گونه که دولت پیش‌بینی کرده بود ؛ یارانه نان و خرید تضمینی گندم به‌میزان   6 هزار و 100 میلیارد تومان تعیین شد.

نماینده تویسرکان در مجلس افزود : سهم بیمه دولت برای اقشار خاص ، از جمله رانندگان حمل ‌ونقل درون‌ شهری و برون‌ شهری و 20 درصد افزایش کمکی که به رزمندگان معسر باید پرداخت می‌شد ، در تبصره 14 و بخش یارانه‌ها افزایش یافت ؛ علاوه بر اینکه 20 درصد به دریافتی رزمندگان معسر از این محل اضافه می‌شود . سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح مکلف شد که به آنها دفترچه بیمه دهد و آنها از خدمات بیمه از طریق آن دفترچه استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت : کمیسیون تلفیق وارد تبصره 15 شده است و تلاش می‌کند تا پایان هفته جاری ، گزارش خود را تقدیم مجلس کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.