پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک پل پیشرفت

پنل پیامک پل پیشرفت

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

حامل های چهار شرکت بزرگ تلفن همراه اعلام کرده اند , که ارسال پیامک متنی و پیام کوتاه به مشتریان حقوقی خود را متوقف خواهند کرد و قراردادی را با دفتر دادستان کل دادستان امضا کرده اند و دادستان وعده داده است که این کار را متوقف کند.

این حرکت با هدف پایان دادن به "سر و صدا"، اصطلاح صورتحساب مربوط به خدمات شخص ثالث غیر مجاز صورت گرفته است.

 

 

پنل پیامک شیراز ** پیامک صوتی ** ارسال بلک لیست *

نمایندگی پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک *

 

 

"این یک پیروزی برای کاربران تلفن همراه در سراسر کشور است. در حالی که پنل پیامک و پنل اس ام اسدارای مزایایی بسیاری است  و همچنین خوشحالیم که تصمیم گرفته اند از جریان رفتن پول مردم عادی به جیب کلاهبرداران  و حساب بانکی هنرمندان کلاهبردار جلوگیری کنند .

اکثر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه میتوانند مشتریان را قادر سازند تا به اهداف خیرخواهانه و کمپین های سیاسی کمک کنند.

 بعضی از شرکتها تصمیم به" خروج از برنامه های پرداخت پیام های حق بیمه به دلیل تغییرات و ادعاهای اخیر و رفتار نادرست در ارائه خدمات پیام رسانی به اشخاص ثالث و مشتریان خود گرفته اند. در حال حاضر بهترین گزینه برای ارتقا  کسب و کار و پیشرفت در مشاغل خود و ایجاد نام تجاری  , استفاده از اپراتور تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک و تبلیغات صوتی است.

 

در حال حاضر شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشرفته ترین سامانه ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی باکیفیت و ارزان در کشور میباشد و دارای مجوز رسمی از سازمان صنعت و معدن , آماده ارائه بهترین خدمات پیامکی به شما عزیزان در سراسر ایران اسلامی میباشد.

 

این خبر خوب برای صنعت بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی است که به طور فزاینده نام خود را به عنوان چهره اخلاقی در تبلیغات مدرن تلفن همراه نام گذاری کند . با قانون موجود و استراتژی های بازاریابی تلفن همراه کمپین بازاریابی پیام کوتاه باید , یک قاعده "انتخاب" در نظر بگیرند.  این کار میتوان پیام های ارسالی ناخواسته  را از بین ببرد.

 

ما توان آن را داریم تا صدایتان را , به گوش همه برسانیم.

09164900129**07137325725

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.