پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

آینده واتس آپ

پیشرفت چشمگیر واتس آپ

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

ماه گذشته مالک فیس بوک برنامه WhatsApp را ، که قیمت آن 19 میلیارد دلار بود خریداری کرد ، این خبر از گوشه و کنار صنعت فناوری با آبروریزی و سروصدای زیادی به پا شد . در فوریه 2009 ، بنیانگذاران آن  شرکت ، حتی در خواب هم ، جشن پنجمین تولد آن و تبدیل شدن به چنین قدرتی را تصور نمیکردند .

اما 19 میلیارد دلار ، بابت  WhatsApp ؟؟؟!!!!

 

برای بررسی و قراردادن این مبلغ در چشم انداز ، باید بدانید که دو سال پیش برای Instagram مبلغی به ارزش 19برابر فیس بوک پرداخت شد!! این معامله موجب نارضایتی بسیاری که از افرادی شد که از گرفتن ماهی بزرگ ناراحت بودند.

 

در WhatsApp هیج چیز دور از دسترس نیست . یک  برنامه چت، که به کاربران اجازه می دهد پیام های متنی ، متون ، عکس ها و ویدیوها را برای یک یاچند نفر ، در هرکجا که باشند ، ارسال کند . اسکایپ برای تماس های صوتی از تعرفه های نفوذی که تا کنون برای ارتباطات بین المللی مطرح شده بود استفاده میکرد ، اما در این برنامه نادیده گرفته شده است،  و موفقیت آن به  کسانی را که این ایده را پیاده کرده بودند ، به شدت آسیب زده است.

 

علاوه بر این ، این برنامه یک ضربه بزرگ در بازارهای جهانی بوده است ، WhatsApp با 40 میلیون کاربر در هند و 38 میلیون در برزیل ، میزان قابل ملاحظه ای محبوبیت پیدا کرده است ، همانطور که در اسپانیا و سنگاپور محبوب شده است. این واقعیت که اکثر کاربران آن از خارج از ایالات متحده هستند بی تردید منجر به شگفتی عمومی شد .

از آوریل 2013 ، زمانی که WhatsApp دارای 200 میلیون کاربر محترم بود و از Top 20 وضعیت دائمی در فروشگاه App برخوردار بود ، در هر ماه 25 میلیون کاربر جدید را اضافه کرده است.

 

 

 

 

انتظار می رود که واتساپ ،  در سال آینده ، تحت نظارت مدیریت و مالک خودش ، میزان کنونی کاربر به  465 میلیون نفر افزایش یابد . اما اگر فیس بوک ، نقطه نظر و دیدگاهش را از یکجا بردارند ، روزی به میدان خواهند رفت .

"19 میلیارد دلار برای 465 میلیون کاربر ، به عبارتی هر کاربر 40 دلار ، این همان چیزی است که برای فیس بوک قابل قبول است .

در طولانی مدت  برای برنامه ارتباطات P2P ، فیس بوک بهترین گزینه است . فیس بوک علاقه مند به چگونگی برقراری ارتباط با دیگران است و حالا واتساپ جایگزین آن شده است و این با مأموریت آنها مطابقت دارد. "

 

برای مالک ، مسئله این نیست که آیا او یک معامله خوب را انجام داده است یا نه هرچند که  او اصرار دارد که این کار را انجام دهد . فیس بوک با بیش از 3000 کارمند و ارزش گذاری 173 میلیارد دلاری برای آن ، مطمئنا به بهبود خدمات ارائه شده توسط آنها کمک می کند.

 

 

 

خرید واتساپ نشان دهنده ی ، انحصار اشتراک انبوه وب است . فیس بوک به خودی خود پیچیده است. در حال حاضر واتساپ ، با بیش از 19 میلیارد دارد و فیس بوک قصد ندارد صبر کند و به جای جلوگیری از تهدید خارجی ، تا زمانی که علامت قیمت را توجیه کند ، به سادگی منابع خود را به نام تجاری پر می کند ، قطعا حرکتی سریع خواهد بود.

 

این دقیقا یک استراتژی است که خون متفکران فیس بوک را خنثی می کند . آنها همیشه وعده داده اند که هیچ چیز را در مورد کسب و کارهایی را که جذب می کنند تغییر ندهند ولی چرخ های تغییر  در حرکت هستند . چند روز پس از فروش ، مدیر عامل واتساپ اعلام کرد که میخواهد انتقال پیام های صوتی را راه اندازی کند. در نهایت فیس بوک وارد این رقابت خواهد شد . در بازارهایی مانند کره جنوبی ، جایی که گوگل کاکائو ، غول بزرگ منطقه است ، فیس بوک به عنوان یک پلت فرم ، تقریبا 40 میلیون کاربر دارد.

 

اگر فیس بوک ، با شیوه های خاص خود در بازارها ، تسلط پیدا کرده است در مقابل واتساپ ، کلید ورود به بازار است .

 

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.