پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

فردا و پس فردا سفر نکنید.

آماده‌باش به ۲۰ استان کشور ، احتمال سیلاب دوباره

 

براساس اعلام سازمان هواشناسی ، از عصر امروز بارش باران اکثر استان‌های کشور را دربرمی‌گیرد ، برهمین اساس سازمان مدیریت بحران به تمام استان‌ها آماده‌باش اعلام کرده است. ‌

براساس هشدار سازمان مدیریت بحران ، از عصر امروز ‌ بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق ، وزش باد ، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در اکثر استان‌ها‌ را خواهیم داشت که ‌احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها می‌شود.

 

‌سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار به مردم گفت : همچنین بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی شمال غرب ، زاگرس و البرز ،  وزش باد شدید در استان‌های هرمزگان ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، نیمه شرقی اصفهان ، جنوب سمنان و خراسان جنوبی را خواهیم داشت لذا از‌مردم می‌خواهیم فعلا سفر نکنند و مسافرت خود را به تأخیر بیندازند و در صورت اجبار برای مسافرت حتماً با دستگاه‌های امدادی هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

 

خطر طغیان کشکان و تخلیه 5 روستا

برخی روستاهای پلدختر بر اثر سیلاب اخیر دیگر قابل سکونت نیست و امکان زندگی کردن مردم در این روستاها وجود ندارد.‌‌بارش‌های رگباری در پنجمین روز بهار 98 در پلدختر سبب شد که سیل بی‌سابقه‌ای در این شهرستان به راه بیفتد به‌طوری‌که سیلاب مردم روستاهای حاشیه کشکان را خانه‌به‌دوش کرد، زیرساخت‌های ارتباطی، آب شرب، برق و آنتن دهی تلفن همراه را قطع کرد. با کمک‌رسانی مسئولان بخشی از مشکلات مرتفع شده به‌طوری‌که بعد از گذشت پنج روز از سیلاب همچنان راه ارتباطی برخی روستاهای پلدختر ، آب شرب و آنتن دهی تلفن همراه قطع است.

 

اخطار هواشناسی نسبت به وقوع سیل در خوزستان‌

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از قوع سیل مورخ 10 فروردین و ورود سامانه بارشی و استمرار آن تا اواسط هفته خبر داده است.‌ سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از وقوع سیل مورخ 10 فروردین  و ورود سامانه بارشی و استمرار آن تا اواسط هفته خبر داده است.  در این اخطاریه آمده است که سامانه بارشی از اواسط روز جاری تا اوایل روز سه شنبه هفته فعال است که در این مدت وقوع بارش  رگباری  قابل ملاحظه در حوضه‌های آبریز رودخانه‌های استان خوزستان و افزایش دبی قابل ملاحظه ناشی از بارش ، رعد و برق ، بعضا وزش باد قابل ملاحظه همراه با تگرگ خواهد بود.

 

 20 استان آماده بارش شدید باشند‌.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت : در روزهای آینده بارندگی شدید را در 20 استان شاهد خواهیم بود.‌ سردار سیدکمال هادیانفر‌ که برای بازدید از وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی و مناطق سیل زده به استان گلستان سفر کرده است ، اظهار کرد : به دلیل آب گرفتگی و سیلاب در برخی از مناطق استان شاهد محدودیتهای ترافیکی بودیم که با تلاش پلیس ، برنامه ریزی های خاصی برای تسهیل در وضعیت ترافیک در این استان صورت گرفته است.

هادیانفر با اشاره به شرایط نامساعد جوی کشور در روزهای آینده ، بیان داشت : بارندگی شدید در 20 استان کشور را شاهد خواهیم بود که رانندگان می توانند ، با رعایت قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی با پلیس ،  در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی موثر باشند.

توصیه به رانندگان : فردا و پس فردا سفر نکنید.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت : بجز استان سیستان و بلوچستان ، تمام جاده‌های کشور ، سه روز آینده درگیر باران و برف خواهند بود ، "احتمال گرفتار شدن رانندگان در محورها به‌دلایلی چون : طغیان رودخانه ، سیلاب ، لغزندگی سطح راه ، کاهش دید ، ریزش کوه و سقوط بهمن وجود دارد ." او گفت : "تأکید می‌کنیم ، رانندگان 11 و 12 فروردین سفر نکنند.‌

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.