پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

حمایت از سپاه در مقابل آمریکا

طرح حمایت از سپاه در مقابل آمریکا اصلاح شد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اصلاح طرح حمایت از سپاه در مقابل آمریکا خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست غیر علنی صبح امروز مجلس ، گفت : با توجه به اینکه طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه ، در برابر آمریکا در دستور کار امروز  مجلس قرار داشت ، پیش از جلسه علنی ، لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد ، برخی از مواد این طرح ممکن است تبعات حقوقی داشته باشد و در مناسبات با همسایگان تاثیر گذار باشد.

 

 

وی با بیان اینکه ، نظر رئیس مجلس بر این بود تا ، در این طرح اصلاحاتی اعمال شود ، ادامه داد :البته روز گذشته نیز آقای لاریجانی ، این موضوع را به فلاحت پیشه ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرده بود و پیرو همان کمیسیون ، 7 صبح امروز  ، جلسه فوق العاده برگزار کرد ، که اعضای کمیسیون  با اعمال اصلاحات در این طرح مخالفت کردند.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد : اعضای کمیسیون معتقد بودند ، که روند آئین نامه ای  این طرح ، باید در صحن طی شود و لاریجانی نمی تواند این طرح را خود به تنهایی ارجاع بدهد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ،  با اعلام اینکه پس از ارجاع این طرح به کمیسیون د، کمیته ای که این موضوع را پیگیری می کند ، تشکیل جلسه داد و طرح مذکور را اصلاح کرد ، گفت : در این جلسه معاون وزارت امورخارجه ، معاون حقوقی سپاه ، معاون حقوقی وزارت دفاع از  سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات حضور داشتند.

 

نقوی حسینی اضافه کرد :پس از حدود 3 ساعت ، جلسه اصلاحاتی در مورد ، طرح ایجاد شد و متن نهایی تدوین و برای تصویب در صحن  به کمیسیون ارائه شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.