پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم.

سرلشکر سلیمانی : "مذاکره" در شرایط فعلی مصداق "تسلیم" است ، قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت : دشمن می‌خواهد ، با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است ،  اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در  شرایط کنونی با دشمن ، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.  سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی ، در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان ، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد : گرچه برادران ناجا بعضاً از نظر اسمی و شکلی به القاب و صفات خوب بسیاری مشهورند ، اما حقیقتاً سربازان گمنام هستند ، صفت "سرباز گمنام"؛ صفت مهمی است ، چرا که عمل خالصانه برای خدا و رضایت او انجام می‌شود.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ،‌ با خطاب دادن صفت "سربازان گمنام" به فرماندهان و نیروهای ناجا ، تصریح کرد : شما عزیزان در بسیاری از مواقع مانند سرباز گمنام هستید ، البته صفات ارزشمند دیگری در شما نیز وجود دارد و برای بنده حضور در چنین جلسه‌ای توفیق است.

 

نیروی انتظامی ، یک نیروی اثرگذار است .

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ، یک نیروی اثرگذار است ، خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی اثرگذاری مهمی در مسائل اجتماعی و عقیدتی دارد و اینکه با چه روحیه‌ای با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسیار حائز اهمیت است.

سلیمانی ادامه داد : روش و برخورد حکیمانه نیروی انتظامی ،  به رضایتمندی مردم منتج می‌شود و این رضایتمندی عمومی و مردمی در مسئله مقبولیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بسیار اثرگذار است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ،  با اشاره به مأموریتهای متنوع نیروی انتظامی ، متذکر شد : ماهیت وظیفه ذاتی و قانونی ناجا به گونه‌ای است که ممکن است هم مورد تهدید و تهمت قرار بگیرد و هم در معرض تمجید و تجلیل باشد.  

وی افزود : مدیریت کردن در چنین فضایی ، کار حساس و مهمی است و در واقع باید بگویم ، نیروی انتظامی مسئولیت سختی دارد و باید هر لحظه ، هر ساعت و هر روز به نیروی انتظامی به خاطر اقدامات مهمی که می‌کند ، خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.

سلیمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی ، حافظ و پاسدار ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت : دشمنان درصددند ، با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، با بیان اینکه امروز دیگر امریکا و ایادیش ، جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولتهای نامشروع است ، گفت : امریکا و همدستانش به جریانهای القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که ، امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندیست و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

 

سلیمانی تأکید کرد : دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند ، هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد ، جمهوری اسلامی ایران حقیقت ، تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است ، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ، ما را به میز مذاکره بکشاند ، که این مذاکره مصداق تسلیم است ،  اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در  شرایط کنونی با دشمن ، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

 

راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است.

وی با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد : دشمن با گزینه‌های اقتصادی ، درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است ، اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند : بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی ، از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد ، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی ، توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد :  اگر با تلاش و همت و توجه محض  به منویات فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) ، دست در دست هم دهیم ، به ویژه در حوزه اقتصادی ، قطعاً بار دیگر می‌توانیم دشمن را مأیوس و تسلیم کنیم.

سلیمانی افزود  : نعمت وجود با برکت رهبری حکیم و فرزانه را داریم ،  از طرفی ملت شاداب ما نشان دادند که ، در هر شرایطی همدل هستند ، دیدیم که در حوادث و بلایایی طبیعی ، چگونه ملت با یکدیگر همدل شدند و در کنار این اتفاق و با اقدامات جریانهای دینی و انقلابی برای کمک و امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل ، علقه مردم به جریانهای دینی و انقلابی چون حوزه علمیه ، ناجا ، ارتش ، سپاه ، بیشتر و عزت این نیروها افزون شد.

 

وی خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی در تمام میدانها و صحنه‌های جهادی ، نقش ارزنده ، مخلصانه و عاشقانه‌ای دارد ، عاشقانه را از این باب می‌گویم ، که در میدانهای جهادی حضور داوطلبانه و بی‌چشمداشت دارد.

.

امنیت را مدیون بی‌خوابی‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس هستیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، با اشاره به زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی ، تأکید کرد : به عنوان یک شهروند ، باید بگویم امنیت و احساس امنیت را مدیون بی‌خوابی‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس هستیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.