پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامکی پیام رسون ویژه تمامی مشاغل

پنل پیامکی پیام رسون ویژه تمامی مشاغل

1403-03-27 17:11:36 123  0  0

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها می‌باشد. اما تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام‌رسون همراه باشید. 

 


 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هر  هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی ، پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 


 

مزیت تبلیغات پیامکی برای مشاغل : 

ارسال پیامک برای مخاطبین هدف و گروه‌های شغلی متفاوت، برای ارتباط و ارسال اطلاعات به اعضای این گروه‌‌ها بسیار مفید است و مزایای زیادی را نیز در بر می‌گیرد. در ادامه به برخی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی مشاغل برای مخاطبین هدف اشاره می‌کنیم:

1. سرعت و فوریت :
پیامک‌ها به سرعت بالا ارسال و دریافت می‌‌شوند و اعضای گروه در کمترین زمان ممکن مطلع می‌‌شوند. این امر برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی فوری مانند اعلان‌ها، بروزرسانی‌ها، اطلاعات فنی یا اورژانسی بسیار مناسب است.

 

2. دسترسی آسان :
معمولاً تلفن همراه‌ها در هر لحظه در دسترس افراد قرار دارد و آن‌ها در هر زمان و مکانی می‌‌توانند پیامک را مشاهده کنند. این باعث می‌‌شود اطلاعات و اعلان‌های مهم به سرعت به تمام اعضا انتقال یابد.

 

3. امانت‌داری :
با استفاده از ارسال اس ام اس می‌‌توان اطمینان حاصل کرد که اعضای گروه اطلاعات را به طور محرمانه دریافت می‌‌کنند. در مقایسه با ایمیل‌ها یا پست‌های عمومی، پیامک‌ها بیشتر امانت‌داری را به جا می‌آورند. از این رو ارسال پیامک تبلیغاتی ، یکی از امن‌ترین راه‌ها است.

 

4. تعامل ساده :
پیامک‌ها برای ارتباط ساده و کوتاه مناسب هستند و معمولاً گیرنده نیازی به انجام چندین گام زمان‌بر و یا پاسخ‌های پیچیده ندارند. این موضوع باعث می‌‌شود ارتباطات به سرعت و با کارآیی بیشتری صورت گیرد. از همین رو شما با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، می‌توانید سرعت اطلاع‌رسانی خود به جامعه هدف را چندین برابر کنید.

 

5. انعطاف‌پذیری زمان :
دریافت پیامک‌ها به تناسب زمانی افراد است و آن‌ها می‌‌توانند در زمان مناسبی برای جامعه هدف ارسال شوند. به بیانی دیگر، زمانی که کاربران هدف، بیش‌تر به گوشی خود توجه می‌کنند و بیش‌تر در دسترس هستند مشخص شده و در آن زمان پیام مورد نظر برای آن‌ها ارسال می‌شود.

 

6. انتخاب دقیق جامعه هدف :
در توسعه و رونق مشاغل، یکی از مواردی که به شدت دارای اهمیت است، انتخاب دقیق جامعه هدف است. منظور از جامعه هدف، کسانی هستند که شما می‌خواهید به طور مستقیم به آن‌ها پیامک خود را ارسال کنید و در واقع آن‌ها را می‌توان مخاطبین اصلی شما نامید. آن چه ما در پیام رسون همواره به مشتریان خود توصیه می‌کنیم، دقیقاً همین موضوع انتخاب جامعه هدف است. در نظر داشته باشید که اگر جامعه هدف شما دقیق و درست انتخاب شود، قطعاً تعداد مخاطبین شما چندین برابر خواهند شد . 

 


 

پیام رسون:

در سایت سامانه پیامکی شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

رنگ هایی که پشه ها میپسندند

یک مطالعه جدید نشان داد که برخی رنگ‌ها پشه‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند، بنابراین بهتر است از برخی از رنگ‌ها اجتناب کنید تا گزیده نشوید.

 با فرا رسیدن تابستان، پشه‌ها همزمان با گرم شدن هوا و تابش آفتاب باز می‌گردند. این حشرات به ویژه در شرایط مرطوب تکثیر می‌شوند.

یک مطالعه اخیر در آمریکا نشان داد رنگ لباسی که می‌پوشید می‌تواند بر جذب پشه‌ها به سمت شما تأثیر بگذارد.

تیمی از کارشناسان دانشگاه واشنگتن به سرپرستی «جفری ریفل»، پروفسور زیست‌شناسی، رفتارهای تغذیه‌ای را در پشه‌ها بررسی کردند.

این کارشناسان به دنبال درک سیستم‌های حسی پشه‌ها بودند تا بفهمند این حشرات دقیقا چگونه غذای خود را پیدا می‌کنند.

کسانی که می‌خواهند طعمه نیش‌های گزنده پشه‌ها نشوند باید لباس‌هایی با رنگ‌های سبز، آبی روشن، بنفش یا حتی سفید انتخاب کنندآنها همچنین تفاوت‌های رفتاری را بین پشه‌های نر که از شهد تغذیه می‌کنند و نیش نمی‌زنند با ماده‌هایی که برای تولید تخم به خون نیاز دارند، بررسی کردند.

آیا همه در برابر پشه‌ها برابرند؟

ممکن است برخی افراد ادعا کنند که بیش از دیگران مورد طمع این حشرات پرنده ‌می‌شوند. ادعایی که می‌تواند اشتباه نباشد.

در واقع، ویژگی‌های خاصی مانند دی اکسید کربن آزاد شده توسط بدن، تعریق، دما و بوی پوست می‌تواند ما را برای پشه‌ها جذاب کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد پشه‌ها ابتدا با بوی پوست جذب می‌شوند و این حشره در شناسایی آن به مانند هیچ حشره دیگری نیست.

پروفسور ریفل در این‌باره گفت: بوی پوست ما، عرق، نفس ما و دی اکسید کربنی که منتشر می‌کنیم هر کدام جذب‌کننده‌های بسیار قوی برای پشه‌ها هستند. وی در همین‌باره اضافه کرد: و البته رنگ لباس‌هایی که میپوشیم.

پشه‌ها چه رنگی را برای نیش زدن دوست دارند؟

به گزارش یورونیوز، نویسندگان این مطالعه می‌گویند پشه ها بیش از همه جذب رنگ‌های گرم  می‌شوند، رنگ‌هایی که رنگ پوست ما را به آنها یادآوری می‌کند.

کارشناسان در این‌باره می‌گویند که این حشرات به رنگ های قرمز، نارنجی و سیاه جذب می‌شوند.

ویژگی‌های خاصی مانند دی‌اکسید کربن آزاد شده توسط بدن، تعریق، دما و بوی پوست می‌تواند ما را برای پشه‌ها جذاب کندبنابراین کسانی که می‌خواهند طعمه نیش‌های گزنده پشه‌ها نشوند باید لباس‌هایی با رنگ‌های سبز، آبی روشن، بنفش یا حتی سفید انتخاب کنند.

این رنگ‌های روشن گرما و نور بیشتری را منعکس می‌کنند که پشه‌ها آن را دوست ندارند.

رنگ بنفش نیز از جمله رنگ‌هایی بود که توسط پشه‌ها نادیده گرفته شد. این موضوع به این دلیل است که بنفش دارای کوتاه‌ترین طول موج در بین هر رنگ در طیف نور مرئی است.

همچنین از آنجایی که آن‌ها به رنگ‌های با طول موج بلند مثل قرمز و نارنجی اقبال نشان می‌دهند، به رنگ بنفش نزدیک نمی‌شوند.

نقش پنل پیامکی در اینستاگرام مارکتینگ

نقش پنل پیامکی در اینستاگرام مارکتینگ

1403-03-18 19:22:54 51  0  0

اینستاگرام با 1 میلیارد و 180 میلیون کاربر فعال ماهانه، به عنوان چهارمین شبکه اجتماعی محبوب و پر‌کاربر در سراسر جهان در سال 2024 شناخته شد. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد برای به کارگیری روش‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلفی همچون تبلیغات در اینستاگرام، ایجاد پست‌های ارگانیک، محتوای جذاب ویدیویی و عکسی، درج هشتگ‌های پرطرفدار، ایجاد روابط با مخاطبان و فالوئرها از طریق ارسال لینک اینستاگرام با ارسال پیامک و... استفاده کنید.

پیشنهاد مکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید چراکه بعد از مطالعه این مقاله با ترفندهای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و نقش پنل پیامکی آشنا خواهید شد.

 


 

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟
اینستاگرام مارکتینگ یکی از شاخه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است و همان طور که از نام آن پیدا است، صاحبان کسب‌وکار فعالیت‌های بازاریابی خود را در این پلتفرم پیش می‌برند. بازاریابی اینستاگرام از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی تشکیل شده است که صاحب یک کسب‌وکار با کمک آن‌ها به اهداف خود دست پیدا می‌کند. برای مثال یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام انتشار تبلیغات است. افراد به‌ روش‌های مختلفی می‌توانند در اینستاگرام اقدام به تبلیغات کنند. تبلیغات مورد‌نظرتان را می‌توانید به‌صورت تصویری یا ویدیویی در قالب پست‌های تبلیغاتی نمایش دهید. همچنین از قابلیت‌های مختلف اینستاگرام همچون استوری و ریلز نیز می‌توانید برای نمایش تبلیغاتتان استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش‌های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که منجر‌به جذب مخاطبین جدید و افزایش فروش می‌شود. همچنین اگر پیج فروشگاهی دارید می‌توانید با تهیه پنل پیامکی و دریافت شماره از مشتریان برای کسانی‌که اقدام به خرید از شما کرده‌اند، پیام تشکر یا پیامک فروش ویژه ارسال کنید. مزایای تبلیغات در اینستاگرام شامل دسترسی به جمعیت بسیار بزرگی از کاربران، ارتباط نزدیکتر با مخاطبان، امکان نمایش تبلیغات در قالب‌های مختلف و همچنین قابلیت اندازه‌گیری دقیق و بازگشت سرمایه سریع است.

 

 

چهار اصل طلایی موفقیت برای بازاریابی در اینستاگرام:
یک پیج موفق، یک شبه ایجاد نمی‎شود و برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرامی، باید به ۴ قاعده طلایی زیر عمل کنید:

 

۱. مخاطبین کسب و کارتان را همه جوره بشناسید :
پس از آنکه به بررسی پرسونای مخاطب خود پرداختید و با توجه به محصول یا خدمت خود، جامعه هدف تان را مشخص کردید؛ از ابزارهایی که داخل این پلتفرم وجود دارد می‎توانید برای شناخت علائق و نیازهای فالوورها استفاده کنید. به عنوان مثال: به فالوورهای فعال خود یک پیام در دایرکت بدهید و جویا شوید که شما را چطور ارزیابی می‌کنند.

 

۲. راه های جذب کاربران را بیاموزید :
در استراتژی هایی که برای بازاریابی اینستاگرام طراحی شده، از برخی روش های جذب مخاطب، به این نحو نام برده می‌شود:

هشتگ سازی مناسب در اینستاگرام؛ هشتگ چیزی شبیه کلمات کلیدی کسب و کارها است.
تولید محتوای منحصر به فرد.
استفاده از فرصت هایی مانند چالش، مسابقه، قرعه کشی و...

 

۳. برنامه منظم در انتشار محتوا :
بی نظمی و نداشتن تقویم محتوایی، باعث می‎شود خود را مکلف به انتشار پست، استوری و لایو در زمان های مشخص، ندانید. بنابراین گاهی پیج شما با انفجار مطالب، مخاطب را خسته می‎کند و گاهی روزها می‎گذرد اما مخاطب نشانی از شما نمی‎بیند؛ در نتیجه این گونه شما را رها می‎کند. بهترین راه برای اینکه بتوانید پیج خود را به درستی مدیریت کنید و زمان را از دست ندهید، این است که به استخدام یک ادمین اینستاگرام بپردازید.

 

۴. برگزاری کمپین های حرفه ای :
بر اساس نوع کسب و کارها، کمپین های مختلفی برای افزایش فالوور و دیده شدن حداکثری در میان کاربران، به کار گرفته می‌شود. کمپین های تبلیغاتی همچون راه اندازی مسابقات و ارائه تخفیف های شگفت انگیز، کمپین های انگیزشی مثل حمایت از حیوانات، محیط زیست و یا حمایت از یک قشر خاص مانند نابینایان و در نهایت کمپین های آگاهی دهنده یا اطلاع رسان که با معرفی ویژگی های محصول، باعث ترغیب مخاطب شده و او را به سمت خرید سوق می‌دهد.

 


 

افزایش مخاطبان و اطلاع‌رسانی با ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک :
یکی از روش‌های جذاب بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، ارسال لینک اینستاگرام در پیامک است. این کار نقش موثری در تقویت صفحه اینستاگرام و افزایش تعداد مخاطبان و فروش دارد. یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی ارسال پیامک طولانی و ارسال لینک در متن پیامک است. هنگام تبلیغات پیامکی این لینک در متن به‌صورت متمایز و به رنگ آبی نشان داده می‌شود.

قرار دادن لینک اینستاگرام در متن پیامک باعث افزایش بازدید از صفحه شما می‌شود. به‌این‌ترتیب اگر محتوای شما برای مخاطب جذاب باشد و تولید محتوا در راستای پاسخگویی به نیاز آن‌ها صورت گرفته باشد، نسبت به فالو کردن پیج ترغیب خواهند شد. ورود کاربران جدید در نهایت منجر‌به افزایش فروش می‌شود.

 

 

پیام رسون

در این مقاله به نقشی که پنل پیامکی در دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام ایفا می‌کند، اشاره کردیم. با معرفی برند، محصولات و خدمات به کاربران جدید و حفظ ارتباط با مشتریان جدید، کمپین تبلیغاتی موفق و فروش بالایی خواهید داشت. در سال‌های اخیر اینستاگرام سهم قابل‌توجهی در افزایش میزان فروش کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری داشته است. پس اگر کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و دوست دارید در پلتفرم اینستا گرام شروع به جذب مخاطب و فروش محصول داشته باشید پیشنهاد میکنم که هرچه سریع تر پنل پیامکی را از سامانه پیام کوتاه تهیه کنید و کسب و کار خود را زودتر رونق دهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

تمام کالاها شناسنامه دار میشوند

مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار و این موضوع الزام اور است.

حمید محله‌ای مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:براساس ماده ۱۳ قانون قاچاق کالا و ارز آیین نامه مربوطه، وزارت صمت موکلف شد تمامی کالا‌ها باید دارای شناسه باشند و این موضوع برای ۸ هزار سر فصل اغاز شده است و همچنین اخیرا در اطلاعیه‌ای که اعلام شد ۶۸ تعرفه جدید هم به این موضوع اضافه شده است.
او تصریح کرد: همچنین قرار است تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار شوند و این موضوع الزام اور است این موضوع شناسه به این دلیل مطرح شد که واردات کالا منووط به شناسه کالا است چرا که این موضوع در تجارت داخلی و خارجی حائز اهمیت است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت اضافه کرد: بر این اساس با طرح شناسه کالا، کالایی که وارد کشور می‌شود شفاف است که چه نوع کالایی می‌باشد و از این طریق زنجیره تکمیل هم متوجه این موضوع خواهد شد که کالای خریداری شده دارای چه نوع مشخصاتی خواهد بود، شناسه کالا شفافیت را در زنجیره تکمیل ایجاد می‌کند و این موضوع باعث شفافیت در تجارت‌های جهانی نیز خواهد شد به طوری که تظمین کیفیت کالا خواهد شد.

محله‌ای تصریح کرد: بنابراین ما همه زنجیره را در نظر گرفته و تحت رصد داریم، و در مجموع طرح موفقی بوده و باعث شده به وفور کالا را تمامی شبکه‌های توزیع ببینیم و همچنین بررسی آمار‌ها افزایش سطح تولید داخلی نسبت به سال‌های قبل را نشان می‏دهد و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه موفقیت نسبی را داشته است.
 او گفت: برای همه گروه‌های کالایی شناسه عمومی صادر شده است همچنین یک شناسه اختصاصی هم وجود دارد که تولیدکننده و واردکننده خودش باید نسبت به الصاق آن اقدام کند و اگر اکنون کالایی بدون شناسه در بازار موجود است به دلیل کوتاهی تولیدکننده و واردکننده است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت تصریح کرد: یکی از کاربرد‌های مهم شناسه کالا جلوگیری از خلاف و یا بد اظهاری است که بعضا در تعرفه کالا‌ها اعلام می‌شود است به طوری که دیده شده برخی از کالا‌ها واردات ان ممنوع بوده ولی با نام دیگری وارد کشور می‌شده است که با شناسه کالا شفافیت آنها مشخص می‌شود.