پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

افزایش سهام اپراتورهای اماراتی

اپراتورهای تلفن همراه  امارات متحده عربی هدف جدیدی برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر را دارند و  قصد دارند سهم مالکیت خارجی را در شرکت‌هایشان افزایش دهند.

 

هیات مدیره این دو شرکت قرار است برای تصویب این تصمیم در ۲۰ ژانویه با یکدیگر ملاقات کنند. این شرکتها دلیل تصمیم مذکور را اعلام نکرده اند اما امارات متحده عربی در تلاش است  که با تحرک بخشیدن به رشد اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و قیمتهای پایین نفت، تلاش کند  با جذب سرمایه گذاری خارج این کمبود ها را جبران کند. شرکتهایی نظیر ادنوک، بانک اول ابوظبی و امارات ان بی دی، سهم مالکیت خارجی را در شرکتهایشان افزایش داده اند.

 

امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد به خارجیها اجازه مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکتها در صنایع مختلف را می دهد. اتصالات که بزرگترین اپراتور تلفن امارات است، در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار به روی مالکیت خارجی گشوده شد که به ۲۰ درصد سهم این شرکت محدود می شد.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام اپراتورهای اماراتی در پی اعلام خبر افزایش سقف مالکیت خارجی صعود کرد و مدت کوتاهی پس از گشایش بازارهای دوبی و ابوظبی، ۱۵ درصد افزایش یافت که حداکثر سقف مجاز تعیین شده از سوی بازارهای بورس است.

فروشگاه اپل و تعطیلی مجدد کرونایی

اپل بعد از پایان ساعت کار برخی فروشگاه‌های خود در آمریکا از تعطیلی موقت آنها به علت افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش اسلش گیر، فعلاً بیش از ۲۰ فروشگاه خرده فروشی اپل در ایالت‌های مختلف آمریکا به علت گسترش ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. که این تعطیلی برای چندمین بار هست که اتفاق می‌افتد.

 

اپل برای جلوگیری از سرگردانی مشتریان خود، ابزاری را به وب سایت خود افزوده که به افراد امکان می‌دهد شرایط همه فروشگاه‌های محلی اپل را در نقاط مختلف آمریکا بررسی کنند تا دریابند آیا این فروشگاه‌ها مشغول فعالیت عادی هستند یا به طور موقت تعطیل شده‌اند. که شاید این امر بتواند کمکی برای کاهش مبتلایان به کرونا را کاهش دهد.

 

در هفته‌های اخیر ابتلاء به کرونا در این سه ایالت رشد تصاعدی داشته و اکثر فروشگاه‌های تعطیل شده در آستین، هوستون و سن آنتونیو واقع بوده‌اند. اپل هر ۵ فروشگاه خود در کارولینای شمالی و تمامی ۵ فروشگاه خود در جرجیا را نیز تعطیل کرده است. هنوز مشخص نیست این فروشگاه‌ها چه زمانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

امیر محمد متقیان وارد سینما می‌شود

امیرمحمد متقیان در اولین حضور سینمایی‌اش با چهره‌ای متفاوت در فیلم «طبقه یک و نیم» ایفای نقش کرد.

امیرمحمد متقیان بازیگری که در  برنامه‌های کودک که بیش از یک دهه در برنامه‌های متنوع کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نقش‌آفرینی کرده و از دوران بچگی شهرت فراوانی پیدا کرد، حالا با نقش و چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر میگذارد.

فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی در میان ۶۲ فیلم بلند سینمایی  شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است و مورد داوری قرار خواهد گرفت.

 

 

داستان این فیلم کمدی اجتماعی در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، بهروز پناهنده ، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی ، رامتین پورقاسمیان با حضور امیر محمد متقیان به همراه مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال،  بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسنده: حسین نمازی، دستیار نویسنده: وحید اسماعیلی، مدیر تولید: سعیده حمیدی، مجری طرح: حامی جهانی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، تدوین: منوچهر صانعی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: فرزان معاونیان، دستیار صدابردار: آرش هوجقانی، صداگذار: بهروز معاونیان، طراح لباس: رسا ابطحی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، مشاور پروژه: امیر صیدآبادی، سرمایه‌گذاران: سعیده حمیدی و کارخانه اُیاز، دستیار اول و برنامه‌ریز: گلچهره دانش، دستیار دوم کارگردان: حمید احمدی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی، عکاس: عرشیا حمیدی، جانشین تولید: امین شفا، گرافیست: راضیه شاکر.

تلویزیونی مشابه با مغز انسان

شرکت ژاپنی از سری جدید تلویزیونی رونمایی کرد که مجهز به پردازشگر هوش مصنوعی است و می‌تواند  به پردازش صوت و تصویر مانند مغز انسان عمل کند.  دیلی میل گزارش کرده که  شرکت سونی از تلویزیون‌های جدیدی رونمایی کرده که از مغز انسان تقلید می‌کنند و در نتیجه تصاویر نمایش داده شده در آنها زنده‌تر به نظر می رسند.

 

تلویزیون‌های جدید حاوی پردازشگر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که قادر به پردازش تصاویر مانند مغز انسان است تا خروجی بهتری برای تماشاچیان فراهم کند.

 

پردازشگر مذکور  از نوعی هوش مصنوعی جدید به نام هوش شناختی استفاده می‌کند و می‌تواند شیوه نگاه کردن و شنیدن انسان را درک و تصاویر و اصوات تلویزیون را براساس آن بنا کند.

 

فناوری جدید در سری جدید Bravia XR به کار رفته که این شرکت ژاپنی قبل از نمایشگاه CES ۲۰۲۱ رونمایی کرده است

رکورد لایک اینستا متعلق به کیست؟

تعداد فالوور‌های صفحه کریستیانو رونالدو در فضای مجازی به ۲۵۰ میلیون رسید.

 

کریستیانو رونالدو یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال در جهان است که اهل پرتغال بوده و هم اکنون برای تیم یوونتوس بازی می‌کند. وی پیش از این در باشگاه‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد نیز خوش درخشیده و کارنامه درخشانی را برای خود برجای گذاشت. کمتر کسی می‌شود که به عرصه فوتبال و ورزش علاقه‌مند باشد و رونالدو را نشناسد. این ستاره پرتغالی چندی پیش از صدمین بازی اش برای باشگاه یوونتوس در صفحه اش خبر داد.

 

پرلایک‌ترین پست‌های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

 

 

رونالدو صاحب پرفالوورترین و پرطرفدارترین صفحه در شبکه مجازی اینستاگرام است که پیش از این با ۲۴۹ میلیون فالوور رکورد دنبال کنندگان اینستاگرام را زده بود. این فوتبالیست پرآوازه اخیرا با جذب ۲۵۰ میلیون دنبال کننده برای صفحه خود رکورد جدیدی برای پرفالوورترین صفحه در این شبکه مجازی را ثبت کرد.

 

وی با انتشار یک عکس صمیمی با طرفدار خود توانست پر لایک ترین پست اینستا گرام را متعلق به خود کند.