پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

تفاوت خطوط در پنل پیامکی سامانه پیام کوتاه

تفاوت خطوط در پنل پیامکی سامانه پیام کوتاه

1402-01-17 02:10:11 21  0  0

با اینکه استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس در بین اکثریت مردم رواج پیدا کرده است اما هنوز خیلی از افراد تفاوت بین این خطوط را نمی‌دانند و قبل از خرید پنل پیامکی باید برایشان توضیح داد که خطوط خدماتی ، خطوط تبلیغاتی و خطوط اختصاصی چیست و چه تفاوت هایی دارند .

تیم تحریره ما امروز در این مقاله می‌خواهد خطوط اختصاصی و خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی را به طور کامل توضیح دهد و با معرفی ویژگی ها و معایب هر خط شما را راهنمایی کند تا قبل از خرید پنل پیامکی برای ارسال پیامک بدانید که دقیقا چه خطی مناسب کار شماست و با تفاوت های این خطوط بیشتر آشنا شوید .
پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 


خطوط اختصاصی:

 خطوطی هستند که به صورت اختصاصی به کاربران اختصاص داده می‌شود. این خطوط دارای قابلیت های ارسال و دریافت اختصاصی هستند. انواع مختلف خطوط بر اساس نوع اپراتور دسته بندی و قیمت گذاری می شود. رندی و غیر رندی شماره ها توسط استعلام از مخابرات مشخص می‌شود و معمولاً به تعداد ارقام تکراری بستگی دارد، در واقع می توان گفت هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده تعیین کرده است که از این لحاظ موارد گاهی باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسال میشود. در خطوط اختصاصی در اکثر اپراتور ها به نام کاربر ثبت می‌شود و حتی اگر کاربر بخواهد از خدمات شرکت دیگری هم استفاده کند می تواند آن را با خود انتقال دهد.

 

 

خطوط تبلیغاتی : 

خط تبلیغاتی، خطوطی از سرشماره‌های 1000 یا 2000 یا 5000 هستند که توسط سامانه پیامکی شیراز ارائه می‌شود. با این خطوط می‌توانید بدون محدودیت پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و هیچ محدودیتی از نظر تعداد ارسال روزانه، ارسال پیامک‌های مختلف تبلیغاتی و… وجود ندارد اما پیامک‌هایی که با این خط ارسال می‌کنید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال نمی‌شود و البته هزینه‌ای نیز کم نخواهد شد.

 

 

خطوط خدماتی :

خط خدماتی خطی است که پیامک را به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال می‌کند اما با خط خدماتی امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست، شما برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی می‌بایست تعهد دهید که پیامک تبلیغاتی انبوه به افرادی که شما را نمی‌شناسند ارسال نمی‌کند و فقط به افرادی که شما را میشناسند و تمایل دارند از شما پیامک دریافت کنند پیامک می‌فرستید.

 


 

تفاوت هر سه خطوط : 

خطوط اختصاصی و تبلیغاتی هر دو نمی‌توانند به بلک لیست ارسال پیامک داشته باشند و فقط در صورتی که به خطوط خدماتی تبدیل شوند امکان ارسال به بلک لیست را دارند. 
در مقابل خطوط خدماتی هم نمی‌تواند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشد .
پس باید به دنبال راه حلی باشیم که با خرید پنل پیامکی هم بتوانیم ارسال به بلک لیست را داشته باشیم هم ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه . نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون برای حل این موضوع دو راه حل را پیشنهاد می‌کند 
۱_ خرید خطوط ۹۰۰۰ 
۲_ خرید خطوط سامانتل 
هر دوی این خطوط در سامانه پیامکی شیراز قابل ارائه هستند . این خطوط علاوه بر ارسال به بلک لیست می‌تواند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را نیز داشته باشد و با تعرفه های پایینی که در سامانه پیامکی شیراز دارند این مکان را برای شما فراهم می‌کند که ارسال پیامک به صورت مفتی برایتان انجام شود .

 

 

پیام رسون 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان و و اپراتور های مد نظرتان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

پای روسیه در میان است

درز اسرار نظامی پنتاگون نگرانی واشنگتن درباره نقش روسیه در انتشار این اطلاعات محرمانه مرتبط با جنگ اوکراین را برانگیخته است. مقام‌های آمریکایی می‌گویند احتمالا روسیه در درزکردن اسناد نظامی محرمانه پنتاگون دست دارد. به نظر می‌رسد مجموعه‌ اسناد محرمانه‌ای که از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، حاوی اطلاعاتی درباره اسرار امنیت ملی ایالات متحده باشد. نخستین مجموعه از این اسناد با عنوان «محرمانه» و «بسیار محرمانه» طبقه‌بندی شده‌اند.

سه مقام آمریکایی اعلام کرده‌اند که احتمالا روسیه یا عناصر طرفدار روسیه در درز اسناد محرمانه نظامی ایالات متحده به رسانه‌های اجتماعی دست داشته‌اند. اسنادی که حاوی جزئیاتی از جنگ اوکراین تا خاورمیانه و چین است و در توییتر و تلگرام منتشر شده‌؛ دو رسانه اجتماعی که استفاده از آنها در اوکراین و روسیه فراگیر است. گفته می‌شود بخشی از این اسناد که پنج هفته پیش تهیه شدند، به جزئیاتی درباره ضدحمله اوکراین برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغال‌شده از دست روسیه می‌پردازد و یک بخش نیز به جزئیاتی درمورد پشتیبانی‌های تدارکاتی ناتو و ایالات متحده از ارتش اوکراین اشاره دارد.

براساس یکی از اسناد منتشرشده، از زمان حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، بین ۱۶ هزار تا ۱۷‌هزار‌و ۵۰۰ نیروی روسی کشته شده‌اند. این در حالی است که ایالات متحده این رقم را بسیار بیشتر و حدود ۲۰۰ هزار کشته و زخمی برآورد کرده است. در همین حال، کی‌یف اطلاعات درزکرده را تا اندازه زیادی جعلی خوانده است و احتمال می‌دهد کل ماجرا بازی اطلاعاتی روسیه با هدف زیر سؤال بردن ضدحمله اوکراین باشد. میخائیلو پودولیاک، از دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین، در بیانیه‌ای کتبی نوشت: «این اطلاعات صرفا بخشی از بازی عملیاتی سرویس اطلاعاتی روسیه است و نه چیزی بیشتر». کرملین و سفارت روسیه در واشنگتن هنوز به این ادعا واکنشی نشان نداده‌اند. پنتاگون هم از اظهارنظر درباره صحت این اسناد خودداری کرده است. با این‌ حال، سابرینا سینگ، معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون، مرکز فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده، با اعلام اطلاع از درز اسناد محرمانه، گفته که در حال بررسی این موضوع است.

جزئیات اسناد

این مدارک که شامل جداول زمانی و اصطلاحات نظامی هستند و روی بعضی از آنها مهر کاملا سری درج شده، تصویر دقیقی را از جنگ در اوکراین ارائه می‌کنند. آنها شامل اطلاعاتی از تلفات دو طرف جنگ، نقاط ضعف آنها از نظر نظامی و مهم‌تر از همه، نقاط قوت آنها در صورت آغاز عملیات بهاری مورد انتظار از جانب اوکراین است.

باید گفت این بزرگ‌ترین نشت اطلاعات محرمانه‌ آمریکا از آغاز جنگ اوکراین در ۱۴ ماه پیش است. بعضی از این مدارک مربوط به شش هفته پیش هستند؛ ولی تبعات انتشار آنها بسیار زیاد است. مقام‌های پنتاگون هم می‌گویند این مدارک اصالت دارند.

به نظر می‌رسد اطلاعات مندرج در یکی از این اسناد مخدوش است؛ ولی در میان حدود صد سند لو‌رفته،‌ به نظر نمی‌رسد این موضوع چندان مهمی باشد. بیش از ۲۰ سند بررسی شده‌اند که شامل اطلاعات تفصیلی درباره تجهیزات آموزشی ارسال‌شده به اوکراین برای راه‌اندازی چندین گردان جدید در آستانه یک عملیات قریب‌الوقوع است. این اسناد همچنین شامل تعداد تانک‌ها، نفربرهای زرهی و ادوات توپخانه است که قرار است از سوی متحدان غربی اوکراین در اختیار این کشور قرار بگیرد. در این اسناد نوشته شده که سرعت ارسال این تجهیزات بر آموزش نیروهای اوکراینی و آمادگی آنها برای عملیات تأثیر خواهد گذاشت. یکی از نقشه‌های منتشرشده شامل جدول زمانی انجماد زمین‌های گلی در شرق اوکراین در آستانه بهار است.

با وجود تشدید حملات هوایی در زمستان، این اسناد ارزیابی ناخوشایندی را از توانایی رو به اضمحلال پدافند هوایی اوکراین عرضه می‌کند و این در حالی است که این کشور سعی دارد از تجهیزات محدود خود برای دفاع از غیرنظامیان، تأسیسات زیرساختی و سربازانش در جبهه‌ها بهره‌ ببرد. با اینکه با بسیاری از اطلاعات منتشرشده آشنایی داریم؛ ولی آنچه انتشار یافته، شامل جزئیات بیشتری است و همه این اطلاعات در قالب یک مجموعه لو رفته است.

به‌عنوان مثال اینکه ارزیابی آمریکا از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان ارتش روسیه بین 190 هزار تا 223 هزار نفر متغیر است، تازگی ندارد. رقم کشته‌شدگان و مجروحان اوکراین هم در هفته‌های اخیر بین 125 هزار تا 130 هزار نفر اعلام شده بود. در هر دو مورد پنتاگون گفته است که به علت ناکافی‌بودن اطلاعات، مخفی‌کاری عملیاتی و تلاش‌های عامدانه دو طرف برای گمراه‌کردن دشمن، رقم‌های تخمینی از ضریب اعتماد پایینی برخوردار است؛ اما در اسناد منتشرشده، اطلاعات به گونه‌ای دستکاری شده تا این‌گونه نشان دهد اوکراین متحمل تلفات بیشتری شده است. در اسنادی که در یک کانال تلگرامی طرفدار روسیه منتشر شده است،‌ رقم کشته‌شدگان اوکراین که بین ۱۶ هزار تا ۱۷هزارو 500 نفر است، با رقم کشته‌شدگان روسیه که بین ۶۱ هزار تا ۷۱‌هزار‌و 500 نفر تخمین زده شده،‌ جابه‌جا شده است. به‌همین‌دلیل این سؤال مطرح می‌شود که اسناد طبقه‌بندی‌شده آمریکا چطور و چرا لو رفته است و روسیه تا چه حد آنها را به سود پروپاگاندای خود دستکاری کرده است.

یکی از این اسناد که مربوط به ۲۳ فوریه است و با عنوان محرمانه دسته‌بندی شده است، جزئیاتی درباره از کار افتادن سیستم دفاعی اس ۳۰۰ اوکراین با میزان استفاده کنونی پیش از روز دوم ماه می‌ ارائه می‌کند. چنین اطلاعات حفاظت‌شده‌ای می‌تواند مورد استفاده نیروهای روس قرار گیرد. اوکراین اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور برای پیشگیری از افشای مجدد چنین اطلاعاتی روز جمعه با مقامات ارشد امنیتی این کشور ملاقات کرده است.

آریک تولر از اعضای گروه تحقیقاتی بلینگ‌کت، درباره نحوه انتشار اسناد لو‌رفته آمریکا در چند سرویس‌ پیام‌رسان خبررسانی کرده است. به گفته او هنوز منبع اسناد لورفته مشخص نیست؛ ولی اولین مورد ثبت‌شده از انتشار این اطلاعات مربوط به اوایل ماه مارس 2023 است.

براساس‌این در چهارم مارس پس از بحث چند کاربر درباره جنگ اوکراین در سرویس پیام‌رسان دیسکورد که مورد توجه علاقه‌مندان به بازی‌ کامیپوتری ماین‌کرفت است، یکی از کاربران نوشت: «بفرمایید، چند سند لو‌رفته خدمت شما». او سپس 10 سند را در این پیام‌رسان منتشر کرد. با اینکه این روش نشت اطلاعات غیرمتداول است، نادر نیست.

پیش از انتخابات پارلمانی بریتانیا در سال ۲۰۱۹، اطلاعات مربوط به روابط تجاری این کشور با آمریکا در چند سرویس‌ پیام‌رسان منتشر شده است. در آن زمان، مدیریت پیام‌رسان «ردیت» منشأ اطلاعات منتشر‌شده را روسیه اعلام کرد.

سال گذشته نیز کاربرانی که مشغول یک بازی آنلاین بودند، برای اثبات نظریات‌شان اسناد نظامی حساسی را منتشر کردند؛ اما مورد اخیر نشت اطلاعات، حساس‌تر است و به طور بالقوه می‌تواند آسیب‌زننده‌تر باشد. اوکراین به‌شدت سعی کرده از اطلاعات عملیاتی خود حفاظت کند و نشت اطلاعات در شرایط حساس فعلی برایش مطلوب نیست.

عملیات بهاری ارتش اوکراین می‌تواند از نقشی حیاتی در تلاش دولت زلنسکی برای تغییر اوضاع جبهه‌ها و تأثیرگذاری بر مذاکرات صلح احتمالی برخوردار باشد. در کی‌یف، مقام‌های دولت اوکراین نشت این اطلاعات را یک کارزار اطلاعاتی از سوی روسیه تلقی کرده‌اند؛ اما بعضی از وبلاگ‌نویسان نظامی آن را تلاش کشورهای غربی برای دادن اطلاعات غلط به فرماندهان ارتش روسیه ارزیابی می‌کنند. در هیچ‌کدام از اسناد لو‌رفته به جهت و محور عملیات‌های پیش‌روی اوکراین اشاره‌ای نشده است.

با این حال با توجه به حجم اطلاعات لو‌رفته، کرملین باید ارزیابی خوبی از آمادگی اوکراین داشته باشد؛ هرچند مواردی هم از نارسایی اطلاعاتی روسیه در این جنگ دیده شده است. اوکراین برای افزایش بخت موفقیت در جنگ باید تلاش کند دشمن را همچنان درگیر حدس و گمان نگه دارد.

متحدان  در  مظان  اتهام

مدارک افشا‌شده پنتاگون حاوی جزئیاتی از سیستم دفاع هوایی اوکراین تا سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) است. مقامات آمریکایی در حال تکاپو برای کشف منشأ درز این اطلاعات هستند و برخی کارشناسان معتقدند به دلیل گستردگی اطلاعات افشا‌شده احتمال نشر این اسناد از سوی یک مقام آمریکایی بالاتر از احتمال افشای آنها از سوی یکی از متحدان ایالات متحده است. میشل مالروی، یکی از مقاقات ارشد سابق پنتاگون، می‌گوید: «در‌حال‌حاضر تمرکز ما بر یافتن منبع نفوذ آمریکایی است؛ زیرا بسیاری از اسناد تنها در اختیار ایالات متحده بوده است». بنا بر اظهارات مقامات ایالات متحده، برخی از این اسناد «به نظر معتبر» افشاکننده میزان گستردگی استراق سمع جاسوسان آمریکایی از متحدان کلیدی خود از‌ جمله کره جنوبی، اسرائیل و اوکراین است.

برخی دیگر نیز از میزان نفوذ ایالات متحده در وزارت دفاع روسیه و گروه نظامی واگنر پرده برمی‌دارد. این نفوذها عمدتا از طریق ارتباطات رهگیری‌شده یا منابع انسانی به دست آمده‌اند و اکنون با افشای آنها می‌توانند قطع شوند یا در معرض خطر قرار گیرند. برخی دیگر از این اسناد، آشکارکننده نقاط ضعف کلیدی نیروهای اوکراینی در مواردی مانند تسلیحات، پدافند هوایی و تعداد و آمادگی نظامی نفرات در لحظات حساس درگیری‌هاست. این در حالی است که ارتش اوکراین سرگرم آماده‌سازی برای انجام ضد‌ حمله‌هایی علیه روسیه است.

یک منبع نزدیک به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، می‌گوید که در پی افشای اسناد محرمانه پنتاگون، کی‌یف در‌حال‌حاضر بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌های نظامی‌اش را تغییر داده است. این انتشار اسناد اطلاعاتی پنتاگون بزرگ‌ترین افشای اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا از سال ۲۰۱۳ است. در آن سال ۷۰۰ هزار سند، ویدئو و پیام‌های محرمانه دیپلماتیک آمریکا افشا و در سایت ویکی‌لیکس منتشر شد.

دو مقام آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز احتمال این را که این اسناد برای گمراه‌کردن بازرسان درباره منشأ آنها یا انتشار اطلاعات نادرست در جهت آسیب‌رساندن به منافع امنیتی آمریکا منتشر شده باشند، رد نکردند. پنتاگون هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی اعتبار اسنادی عکس‌برداری‌شده است که «به نظر می‌رسد حاوی مطالبی حساس و بسیار طبقه‌بندی‌شده هستند». دادگستری ایالات متحده نیز تحقیقاتی جنایی را حول این پرونده آغاز کرده است.

سند دیگری که به صورت «فوق محرمانه» دسته‌بندی شده و از سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا به دست‌ آمده است، نشان می‌دهد که سازمان اطلاعاتی موساد اعتراضات اخیر مردم اسرائیل را علیه برنامه‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مبنی بر تشدید کنترل بر دادگاه عالی، حمایت کرده است. در این سند که نشان‌دهنده جاسوسی آمریکا از یکی از متحدان اصلی‌اش در خاورمیانه است، آمده که ایالات متحده این موضوع را از طریق سیگنال‌های اطلاعاتی خود دریافته است. دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در بیانیه‌ای این موضوع را «کذب و بی‌پایه و اساس» توصیف کرد. سند دیگری جزئیات گفت‌وگوهای داخلی میان مقامات ارشد کره جنوبی را درمورد فشارهای ایالات متحده بر سئول در جهت کمک به تأمین تسلیحات برای اوکراین برخلاف سیاست کره جنوبی مبنی بر انجام‌ندادن این کار به نمایش می‌گذارد. دفتر یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی، اعلام کرد که بررسی اعتبار اسناد در اولویت است و از آمریکا درخواست کرد تا در صورت تأیید جزئیات، اقدامات «مناسب» را انجام دهد.

جاسوسی   از   رقبا

بسیاری از اطلاعات درمورد روسیه از طریق ارتباطات رهگیری‌شده جمع‌آوری شده است. این موضوع نگرانی‌هایی را مبنی بر احتمال تغییر روش‌های ارتباطی روس‌ها با هدف پنهان‌کردن بهتر برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌های جنگی‌شان ایجاد می‌کند. نقشه‌های تحرکات و قابلیت‌های نیروهای روسیه که در این اسناد گنجانده شده، تا حدی از منابع انسانی محرمانه تهیه شده است. در نتیجه اکنون با افشای اطلاعات، این منابع انسانی نیز ممکن است در خطر جانی قرار گیرند. این اسناد نشان می‌دهد که ایالات متحده توانسته است هدف‌‌های نیروهای روس نظیر نیروگاه‌های برق حرارتی، پست‌های برق، راه‌آهن و پل‌های خودرویی را رهگیری کند. ایالات متحده همچنین موفق به رهگیری استراتژی روسیه برای مبارزه با تانک‌های ناتو شده است. این تانک‌ها قرار بود در ماه آوریل وارد اوکراین شوند. در گزارش اطلاعاتی آمریکا آمده است که این طرح مستلزم ایجاد سه منطقه آتش بر‌اساس برد بلند، متوسط و کوتاه بوده و هر منطقه تحت پوشش انواع تسلیحات و واحدهای خاص قرار داشته است.

آشنایی با ویژگی های وب سرویس موفق

آشنایی با ویژگی های وب سرویس موفق

1402-01-02 21:37:55 1  0  0

تقریبا همه ما شاهد این موضوع هستیم که تمام شرکت های اینترنتی برای بهتر شدن کسب و کار خود اقدام به خرید پنل پیامکی کرده اند تا بتوانند بازده بهتری را داشته باشند.

این اقدام از سوی شرکت ها و ارگان ها تنها 20 درصد از ماجرا است و 80 درصد مابقی  وظیفه  آن وب سایتی که شما کار را به آن سپرده اید.. اگر نمایندگی پیامکی که شما از آنها خرید پنل اس ام اس داشته اید موفق باشد، می‌توانید بازده خوبی را برای شما به ارمغان آورد و اگر بالعکس آن باشد، پول خود را دور ریخته اید.

اما اینجا یک سوال پیش میاد که ما باید برای رسیدن به هدفمان باید تمامی سامانه های پیامکی را امتحان کنیم؟

خوب شما باید برای انتخاب یک سامانه پیام کوتاه باید خصوصیات آنها را بشناسید که در این مقاله به توضیح چند مورد ضروری از ویژگی های یک وب سرویس موفق پرداخته ایم پس پیشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 


 

ویژگی های وب سرویس موفق :

 

1_ سورس سامانه پیام کوتاه : شرکتی که از آن وب سرویس تهیه میکنید حتما باید مالک سورس کد باشد، چراکه شاید در آینده بخواهید در سامانه تغییراتی اعمال کنید. دقت داشته باشید که منظور از داشتن سورس، داشتن یک نرم افزار کامل  است که کمتر وب سایتی است که دارای سورس کد باشد.

 

2_ وب سرویس پایدار : وقتی صحبت از وب سرویس می‌شود یعنی شما از آن در نرم افزارتان استفاده می‌کنید، پس لازم است یک وب سرویس کاملا پایدار را انتخاب کنید.

 

3_ سابقه : توجه داشته باشید که داشتن یک سامانه پیامکی کافی نیست، بلکه سابقه طولانی  و رضایتمندی مشتریان سابق است که مهم میباشد.

 

4_ تعقلات شرکت : وب سرویس ارائه دهنده باید سرور و تجهیزات سخت افزاری متعلق به خود را داشته باشد.

 

5_ ارائه تمامی تکنولوژی ها نظیر http, soap, api را به طور کامل داشته باشد.

 

6_ تعرفه های مناسب :  وب سرویس هایی که دارای کمترین تعرفه پیامک هستند برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و برای وفادار ماندن مشتریان از کمترین تعرفه پیام کوتاه استفاده می‌کنند.

 


 

این 6 ویژگی به شما کمک می‌کند که در انتخاب خود دقت کنید و بتوانید بهترین وب سرویس را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

 

پیام رسون : 

در اینجا جا دارد که یکی از پر سرعت ترین سامانه پیام کوتاه و یکی از ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران را به شما معرفی کنم که دارای 6 ویژگی های فوق نیز می‌باشد و آن شرکت اهورا اطلس فارس است که از سال 91 شروع به فعالیت کرده و در طی این سالها توانسته رضایتمندی همراهان خود را کسب کند و تا آنجا که توانسته برای مشتریان وفادار خود از کمترین تعرفه پیامک استفاده می‌کند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

هزینه مواد غذایی در سال 1402

 هزینه مواد‌غذایی صبحانه، ناهار و شام یک خانوار سه نفره در ماه بدون احتساب مواردی نظیر ادویه‌جات و سایر ملزومات تهیه غذا مانند هزینه انرژی و ….، مبلغی معادل 6 میلیون و شصت و شش هزار تومان خواهد بود.
 
بالاخره حداقل دستمزد مصوب کارگران در سال 1402 اعلام شد. بر این اساس حقوق و مزایای کارگران بین 21 تا 27 درصد افزایش خواهد یافت.

در این گزارش با بررسی هزینه خورد و خوراک ماهیانه یک خانوار تهرانی (سه نفره) در آغاز سال 1402، می خواهیم بدانیم چه سهمی از حداقل مزد سال 1402 به این شاخص حیاتی اختصاص پیدا می کند.
 

بنا بر این گزارش، وعده‌های غذایی هر خانوار به دو وعده صبحانه و «ناهار-شام» تقسیم و قیمت تمام شده هر کدام به تفکیک ارائه شده است.

هزینه صبحانه 223 هزار تومانی در هفته
وعده‌غذایی صبحانه: با احتساب قیمت‌های این جدول، هزینه یک خانواده سه نفره تهرانی باید برای خرید شیر، پنیر، نان، چای  و قند و شکر  در هفته  مبلغی معادل 223 هزار و دویست تومان خواهد شد.

لازم به ذکر است که مجموع این هزینه ها در سال 97 کمتر از 57 هزار تومان بوده است. همچنین سعی شده است قیمت آن دسته از مواد خوراکی که توسط عموم مردم تهیه می شود ملاک محاسبات قرار گیرد برای مثال در خصوص نرخ لبنیات، قیمت محصولات شرکت های متعلق به دولت که مورد استفاده عموم مردم می باشد، لحاظ شده است.

وعده‌غذایی ناهار و شام
همچنین یک خانواده تهرانی باید برای تهیه 14 وعده غذایی خود (در 7 روز هفته) به غیر از صبحانه، مبلغی معادل 933.500 هزار تومان هزینه کند. این مبلغ با توجه به هزینه‌ مواد اولیه وعده‌های غذایی که به طور معمول توسط یک خانواده مصرف می شود، بدست آمده است.

هزینه مواد خام غذایی یک خانواده 3نفره در هفته با احتساب این موارد حداقل مبلغی معادل 933 هزار و پانصد تومان تومان است در حالیکه این مبلغ در زمستان 97، 267 هزار تومان، در شهریور 1400 حدود 468 هزار تومان و در آذر 1401 معادل 479 هزار تومان بوده است. حال هر خانواده باید برای 30 روز هزینه ای معادل 4 میلیون تومان تامین کند.

اما هزینه‌های دیگری برای تامین مواد غذایی مورد نیاز یک خانواده وجود دارد که بر مبنای آن، برای تهیه میوه مورد نیاز خانواده (هر نفر یک سیب در طول روز) معادل 520 هزار تومان در ماه،  رب گوجه 800 گرمی معادل 40 هزار تومان درماه، لبنیات متفرقه معادل 350 هزار تومان در ماه، سبزیجات خوردنی معادل 30 هزار تومان در ماه، روغن 1.5 لیتری معادل 85 هزار تومان درماه، پیاز و سیب زمینی نیز معادل 250 هزار تومان در ماه و 70 قرص نان لواش در ماه معادل 35 هزار تومان است.

با توجه به بررسی صورت گرفته، هزینه مواد‌غذایی صبحانه، ناهار و شام یک خانوار 3 نفره در ماه بدون احتساب مواردی نظیر ادویه‌جات و سایر ملزومات تهیه غذا مانند هزینه انرژی و ….، مبلغی معادل 6 میلیون و شصت و شش هزار تومان خواهد بود. این رقم در آذر ماه سال 1401 معادل 5.1 میلیون تومان بوده است؛ ضمن اینکه تعیین مبلغ فوق با توجه به حداقل لازم موادغذایی اولیه، پایین ترین نرخ ها و ارزان ترین برند ها  محاسبه شده که در جدول زیر به طور کلی قابل مشاهده است.

این نشان می دهد حداقل هزینه خورد و خوراک یک خانواده سه نفره تهرانی در ماه چیزی حدود 75 درصد دستمزد مصوب یک کارگر متاهل با فرزند در سال 1402 را در بر می گیرد. هزینه های مسکن، ارتباطات، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آموزش و … نیز در کنار هزینه امنیت غذایی حداقلی شرایط نگران کننده ای را برای اقشار کم درآمد جامعه رقم می زند.