پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

قدرت اول نشدن

۲۰ سال از ابلاغ سند «چشم‌انداز جمهورى اسلامى ایران در افق 1404 هجرى شمسى» می‌گذرد؛ سندی که در سال ۱۳۸۲از سوی مقام معظم رهبری به دولت سیدمحمد خاتمی ابلاغ شد و البته از سال ۱۳۸۴ به اجرا درآمد و قاعدتاً باید دو سال دیگر میوه آن توسط مردم چیده شود اما پرسش اصلی این است که آیا این سند به اهداف خود رسیده است؟ ۱۸ سال از عمر این سند گذشته و تا کنون چهار رئیس دولت به‌صورت مستقیم با سند چشم‌انداز ۲۰ ساله در ارتباط بوده‌اند و در کنار آن، چند برنامه توسعه پنج‌ساله نیز شکل گرفته اما چیزی که در حال حاضر دیده می‌شود این است که از سال ۱۴۰۴ بسیاری از اهداف این سند اجرایی نشده است.

براساس این سند در چشم‌انداز بیست‌ساله، ایران کشوری است توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین‌الملل.

قرار بر این است که جامعه‌ ایرانی در افق این چشم‌انداز، برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به‌دور از فقر، تبعیض و بهره‌مند از محیط زیست مطلوب باشد و به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه‌ آسیای جنوب غربی (شامل آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه و کشورهای همسایه) با تأکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی، ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل دست یابد.

اینکه ایران در دست‌کم یک دهه گذشته به واسطه تحریم‌ها، توان اجرای بسیاری از اهداف را نداشت، مورد پذیرش عموم است اما طبق همین سند قرار بود در روابط خارجی ایران تنش‌زدایی صورت گیرد که اگر به این اهداف سیاسی عمل شده بود و در سیاست خارجی چرخشی معکوس اتفاق نیفتاده بود چه‌بسا امروز درگیر تحریم نمی‌شدیم و امکان برداشتن گام‌های بلند برای توسعه مهیا می‌شد. اکنون تا نقطه پایان سند ۲۰ساله فقط دو سال باقی است و امروز می‌توانیم بگوییم طی ۱۸ سال نه‌تنها به جایگاه قدرت اول منطقه نرسیده‌ایم بلکه باید جای خود را در بین کشورهای آخر فهرست جست‌وجو کنیم.

رفسنجانی: دور شدیم
سال ۱۳۷۵، آخرین سال ریاست‌جمهوری مرحوم هاشمی‌رفسنجانی بود که او تصمیم گرفت طرح «تمدن اسلامى 1400» را اجرایی کند تا ۲۵ سال بعد تمدن واقعی اسلام در ایران ساخته شود. او گفته بود: «شما 25 سال را در نظر بگیرید، با رشد هفت‌درصدى که ما در مجموع هفت سال‌ داشتیم ببینید اگر در همه ابعاد برنامه‌ریزى شده باشد، چه اتفاقى در کشور مى‌افتد... نتیجه همان است که اسم آن را تمدن اسلامى مى‌گذاریم.»

با رفتن دولت سازندگی این طرح نیز مسکوت ماند اما حضور مرحوم هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث شد از سال ۱۳۷۸ بحثى با عنوان «افق آینده» در دبیرخانه مجمع آغاز شود که در نهایت با عنوان «چشم‌انداز جمهورى اسلامى‌ ایران در افق 1404» از سوى مقام معظم رهبرى به رئیس‌‌جمهورى وقت، سیدمحمد خاتمی، ابلاغ شد.

عمر هاشمی‌رفسنجانی به سال ۱۴۰۴ کفاف نداد تا نتیجه سند چشم‌انداز ۲۰ساله را ببیند اما خود او یک‌بار در آخرین روزهای سال ۱۳۹۲ به این سند اشاره کرده و گفته بود که از آن دور شده‌ایم.

او در «سمپوزیوم بین‌المللی ایران 1404» عنوان کرده بود: «در حال حاضر می‌بینید که چقدر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سند چشم‌انداز دورتر شده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم؛ وقتی اقتصاد را منفی پنج‌درصد اعلام می‌کنند درحالی‌که در سند چشم‌انداز دستیابی به رشد اقتصادی هشت نه ‌درصد پیش‌بینی شده بود؛ ببینید چه فاصله‌ای پیدا کردیم. اقتصاد ما کوچک شده است و مردم ما فقیر شده‌اند، ممکن است فقیر بودن را خیلی احساس نکنند اما وقتی اقتصاد کوچک می‌شود، مردم هم فقیر می‌شوند. منابع انرژی آن‌طور که باید استفاده شود، استفاده نشده است و فرصت‌های زیادی را در این زمینه از دست داده‌ایم.» با مرور نظرات مختلف رؤسای دولت‌های مختلف می‌توان به اهمیت یا بی‌محلی به این سند پی پرد و دید چرا سند چشم‌انداز ۲۰ساله در نهایت به هدف خود نرسید.


خاتمی: متاسفم
سند چشم‌انداز ۲۰ساله در دولت دوم سیدمحمد خاتمی ابلاغ شد و او تلاش کرد ریل اصلی رسیدن به آن را به درستی بچیند هرچند به گفته او «این سند اهداف بلندی دارد اما بلندپروازانه نیست».

خاتمی سال ۱۳۸۴ و در آخرین ماه‌های حضورش در پاستور به روند تدوین و تنظیم چشم‌انداز بیست ساله کشور اشاره کرده و گفته بود: «سند چشم‌انداز 20ساله، ما را به اهداف قابل دسترسی هدایت می‌کند و ما در منطقه‌ای چشم‌انداز را تدوین کرده‌ایم که بحرانی‌ترین منطقه است و یک کشور باید به آینده خود اطمینان داشته باشد تا بتواند چنین چشم‌اندازی را تدوین کند و آنچه مهم است اهداف این چشم‌انداز و تبدیل ایران به بالاترین جایگاه‌های اقتصادی است.»

خاتمی در مرداد آن سال، دولت و سند چشم‌انداز ۲۰ساله را به محمود احمدی‌نژاد تحویل داد اما سه سال بعد با ابراز تاسف عنوان کرد که با وضعیت کنونی دستیابی به هدف‌های سند چشم‌انداز میسر نیست. سیاست‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی احمدی‌نژاد با دولت قبل همسویی نداشت و حتی سیاست خارجی دولت اصلاحات که براساس «تنش‌زدایی» بود را کنار گذاشته بود و همین را می‌توان یکی از موانع مهم اختلال در روند حرکتی «چشم‌انداز ۲۰ساله» دانست. همین شد که خاتمی در تیرماه سال ۱۳۸۷ لب به اعتراض گشود و گفت: «از افتخارات بنده در دوران ریاست‌جمهوری، تدوین سند چشم‌انداز 20ساله کشورمان است که با درنظر گرفتن تهدیدها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های نظام تدوین شده و پس از بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعمال نظر رهبری به‌عنوان نقشه راه کشور و جامعه مورد تایید قرار گرفت و متاسفم که بگویم با وضعیت کنونی دستیابی به هدف‌های سند چشم‌انداز میسر نیست. بایستی سیاستی در پیش گرفته شود تا لااقل از امروزمان که عقب هستیم، عقب‌تر نیفتیم و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.»

سال ۱۳۸۸ را به انتخابات جنجالی آن به یاد می‌آوریم، چهارمین سال دولت اول احمدی‌نژاد که قیمت نفت نیز به بالاترین رقم خود رسیده بود، همین باعث شد تا سیدمحمد خاتمی در یکی از همایش‌های انتخاباتی به حجم بالای درآمد دولت اشاره کرده و بگوید: «به خدا قسم دل ما برای اسلام؛ انقلاب و سرنوشت کشور می‌سوزد؛ خدای نکرده نمی‌خواهیم اهانتی به دیگران بکنیم ولی ما معتقدیم این روش‌ها و رویه‌ها به نفع کشور نیست و می‌توان با رویه و روش بهتری منافع کشور را تامین کرد».


او با اشاره به افزایش قیمت نفت گفته بود: «در سال اخیر با بحران اقتصادی در دنیا موقعیتی برای ایران پیش آمد که دیگر در طول تاریخ به این سادگی پیش نمی‌آید، وقتی این بحران ایجاد شد و سقوط قیمت در دنیا آغاز شد اگر ما ذخایر ارزی داشتیم بهترین موقعیت برای تقویت بنیه‌های علمی، اقتصادی و تکنولوژی کشور بود. من بارها عرض کرده‌ام اگر سیاست‌های اصل 44 و این درآمدهای نفتی در زمان ما بود یقیناً می‌شد فرصت 20ساله برای رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز را 10ساله کرد؛ ولی امروز نمی‌دانم چند سال لازم است تا به آن اهداف رسید».

این صحبت‌ها نشان از این بود که خاتمی دیگر امیدی به سال ۱۴۰۴ و اهداف چشم‌انداز ۲۰ساله ندارد.

احمدی نژاد: الان هم اول منطقه‌ایم
برخلاف خاتمی، محمود احمدی‌نژاد در دومین سال حضور خود در کرسی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که حتی سند چشم‌انداز کمتر از ۲۰سال نیز قابل تحقق است. او که دولت را با یک ذخیره ارزی مناسب تحویل گرفته بود، به ناگاه با درآمد زیاد نفتی نیز مواجه شد و همین شد که در مهر سال ۱۳۸۶ عنوان کرد، دولت نهم با اهداف بلندتر، سند چشم‌انداز ۲۰ساله را پیگیری می‌کند.

احمدی‌نژاد این سند را حاصل ارتباطات مالی تنظیم‌کنندگان آن می‌دانست که براساس توانمندی‌های خود آن را نوشته‌اند. او مدعی شده بود: «تنظیم‌کنندگان سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ایران براساس توانمندی‌های خود و برخی ارتباطات مادی اطراف خودشان این سند را ۲۰ساله تنظیم کردند و ما می‌توانیم در زمانی کمتر از آن نیز به قدرت اول منطقه در علم، اقتصاد و سیاست تبدیل شده و الهام‌بخش سایرین باشیم.»

احمدی‌نژاد گفته بود: «امروز همه چیز برای پیشرفت ما فراهم است و ما با سابقه علمی پرافتخار خود باید همت کنیم و با گفتن یک «یا علی» خیلی زودتر به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله برسیم.»

احمدی‌نژاد حتی مدعی شده بود که برخی از اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله در دولت او محقق شده است: «ایران الان بزرگ‌ترین قدرت سیاسی منطقه است و کسی نیست که غیر از این بگوید، باید توجه داشت اگر ایران یک قدرت جهانی نباشد برخی در اطراف به قدرت منطقه‌ای ایران اذعان نمی‌کنند.»

یک سال از شروع دولت دوم احمدی‌نژاد می‌گذشت که او دوباره به یاد سند چشم‌انداز ۲۰ ساله افتاد و در دی‌ماه سال ۱۳۸۹ باز به نویسندگان آن تاخت و گفت: «آنها اطلاعی از توانمندی‌های ملت ایران نداشتند که 20 سال دیگر ایران در همه عرصه‌ها در منطقه اول شود، این در حالی است که هم‌اکنون ایران در بسیاری از عرصه‌ها نه در منطقه، بلکه در دنیا اول شده است.»

او حتی به این نیز قائل نبود و عنوان کرد، اکنون اقتصاد ایران در رتبه 17 جهانی قرار دارد که ما باید بعد از اجرای برنامه پنجم توسعه این رتبه را به زیر 12بیاوریم و بعد از دو برنامه دیگر آن را به زیر رتبه 5 بیاوریم. اتفاقی که هیچگاه نیفتد و بعد از اتخاذ سیاست‌های عجیب احمدی‌نژاد در سیاست خارجی و افزایش تحریم‌ها، اوضاع اقتصادی رو به افول رفت.

حسن روحانی: ایمان بیاوریم
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین مانند خاتمی از طرفداران سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور بود. او در سال ۱۳۸۶ که رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، در کنفرانس ملی «چشم‌انداز 20ساله و الزامات سیاست خارجی توسعه‌گرا» گفت، مجمع تشخیص مصلحت نظام در اوایل دهه 80 تصمیم بسیار مهمی را اتخاذ کرد و سند چشم‌انداز 20 ساله را چیزی شبیه استراتژی ملی دانست.

او البته در همان نشست گفته بود ترس این را دارد که چشم‌انداز به یک شعار تبدیل شود و این خطر اصلی است.

روحانی ترس خود را اینگونه بیان کرده بود که در اذهان برخی از نخبگان و مسئولان این تردید را می‌بینم که میان قدرت و توسعه، هنوز انتخابی نکرده‌اند. او گفته بود: «نحوه نگارش چشم‌انداز به‌گونه‌ای است که ممکن است وسوسه‌انگیز باشد و این باعث شود که بسیاری در جامعه هنوز به این سند ایمان نیاورده‌ باشند، بنابراین اول باید ایمان بیاوریم اگر ایمان آوردیم آن‌وقت به عزم ملی نیاز داریم و در این راه همه باید بیایند.»

روحانی در آن زمان گفته بود: «حتی اگر یک نفر را از این محیط خارج کنیم به اندازه یک نفر نیروی ما کاهش خواهد یافت. اجرای سند چشم‌انداز نیاز به عزم یک گروه و جناح حزب سیاسی ندارد، در این صورت نمی‌توان در کشور توسعه ایجاد کرد. ما عزم ملی می‌خواهیم که لوازم خود را دارد؛ بر این اساس باید همه احساس کنند در این حکومت سهیم و شریک هستند.»

او در این زمینه به سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد نیز انتقاد کرده و گفته بود: «ما باید مجلس قوه قضائیه و هیئت وزیران کارآمد و مسئول داشته باشیم که در پایان هر سال بگوییم آقای دولت از این چشم‌انداز قرار بود یک بیستم آن انجام شود، اگر شده است که چه خوب و اگر نشده است، چرا؟ و در صورت نیاز به جبران بپردازیم اما متاسفانه هر فردی کار خودش را می‌کند. براساس سند چشم‌انداز باید رشد سالانه ما هشت‌درصد می‌شد، اما نشده است. چرا؟»

روحانی با زبان تند خود به طعنه گفته بود: «قدیم‌ترها همه چیز را به گردن نسل می‌انداختند، اما این بهانه از ما گرفته شد و امروز قیمت نفت بالای 90 دلار رسیده است. می‌ترسم بگویند نفت چون گران شده است نمی‌شود کاری کرد.»

او درباره سیاست خارجی دولت که باعث دور شدن از اهداف برنامه چشم‌انداز ۲۰ساله شده بود، گفته بود: «تجربه‌ این دو سه سال، تجربه خوبی برای ما نبوده است، ما برای رسیدن به سند بیست‌ساله به سهم مشترک نیاز داریم. باید از کلمه توسعه این سهم مشترک ایجاد شود و نیز از اینکه می‌گوییم ایران باید کشور اول در منطقه باشد، شاخص‌های مشترکی ارائه کنیم. نمی‌شود در زبان‌ یک‌جور حرف زد، اما در عمل ناهماهنگ بود.»

روحانی شاید فکر نمی‌کرد که ۱۰ سال بعد از ابلاغ سند چشم‌انداز ۲۰ساله به دولت خاتمی، خود به ریاست‌جمهوری برسد اما شرایط سیاسی و داخلی کشور و دنیا چنان تغییر کرده بود که او ترجیح داد در اولین گام حضورش در پاستور مسئله هسته‌ای کشور را حل کند و به برجام برسد. او به کام خود رسید اما شرایط بد اقتصادی بعد از خروج آمریکا از برجام و شرایط پیش‌بینی‌نشده به‌خاطر ویروس همگانی کرونا، حتی مجال نداد او بتواند بسیاری از وعده‌های خود در حوزه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را محقق کند تا اینکه بتواند به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله فکر کند. اتفاقی که برای ابراهیم رئیسی نیز تکرار شده و بعید است فعلاً این سند برای او و دولتش محلی از اعراب داشته باشد.

بهترین روش تبلیغ ، تبلیغات اس ام اسی

بهترین روش تبلیغ ، تبلیغات اس ام اسی

1402-08-19 15:21:39 38  0  0

امروز می خواهیم در مورد روموز بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی بپردازیم و ببینیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم از طریق ارسال پیامک، بهترین روش  تبلیغ را داشته باشیم.

پیشنهاد میکنم حتما تا پایا این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 


 

رمز بازاریابی اس ام اسی  : 

امروزه موبایل یکی از موثر ترین و پر استفاده ترین وسیله ارتباطی برای مردم شده است به طوری که کمتر یا بهتر بگویم اصلاً پیش نمی‌آید که کسی برای تبلیغات و بازاریابی خود از روزنامه و یا از ایمیل  استفاده کند اما بعید است کسی اس‌ام‌اس رایگان را که دریافت کرده است را نادیده بگیرد، و این خود یکی از بهترین فرصت ها است برای بازاریابی پیامکی با استفاده از تبلیغات اس ام اسی.

یکی ازدلایلی که بازاریابی پیامکی را نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی موفق تر کرده است ، تنوع در شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است و دیگری مفتی بودن آن است، در واقع اگر بخواهیم تبلیغات پیامکی را با تبلیغاتی مثل تلویزیون و تراکت مقایسه کنیم می توان این ادعا را داشت که ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، به صورت پیامک مفتی است و بسیار  مقرون به صرفه.

حال این روش بازاریابی اصول خاص خود را دارد، در واقع  دسترسی داشتن  به شماره های شخصی افراد موضوع کوچکی نیست زیرا افراد برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل هستند.

در زیر به چند راه کار موثر اشاره کرده ایم .

 


 

اصول مهم در بازاریابی اس ام اسی :

 

1- شناخت بارز و مهم محصولاتمان :

 در دنیای تجارت امروز برای همه محصولات قطعا  رقبای زیادی هستند که با شما رقابت می کند. هر کدام از آنها استراتژی خاص خود را دارند، اما چیزی که مهم است و کلید موفقیت در این بازار رقابتی را گرم می کند، وجه تمایز محصول شما با کالاهای مشابه است. پس حتماً باید ویژگی‌های بارز و ارزشمند محصول خود را شناسایی کنید و در متن پیامک از آن استفاده کنید.

 

2- شناسایی کردن مخاطبان برای ارسال پیامک تبلیغاتی به طور دقیق:

 شناسایی جامعه هدف مهمترین فرایند بازاریابی پیامکی است، چرا که با عدم شناسایی مخاطبین خود در واقع تیری در تاریکی شلیک کرده اید و همین موضوع باعث می‌شود که خیلی از افراد به آنچه که می خواهند نرسند. شما محصول خود را شناسایی کرده‌اید  اما آن را باید برای  مخاطبی معرفی کنید که آن محصول به کارش بیاید. مثلا اگر قیمت میلگرد را از طریق ارسال پیامک برای یک دانش آموز بفرستید اصلاً به کار او نمی‌آید، اما اگر آن را برای یک مهندس ساختمان پیامک کنید نه تنها برای او  هدفمند بوده بلکه با استقبال از محصول شما به نوعی تشکر خواهد کرد. پس نیاز دارید که شماره های گروه خاص را در اختیار داشته باشید که این مژده را به شما خواننده عزیز می دهم که با خیال راحت این امر را به آوا مپ بسپارید چرا که با بانک  شماره موبایل قوی خود شما را به هدفتان می‌رسانند.

پس این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که بانک شماره موبایل قوی در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه یکی از مزیت های مهم پنل پیامکی است.

 

3-  متن پیامک منحصر به فرد:

 جمله ها و متن های تکراری برای هیچ مخاطبی جذابیت ندارد اما اگر متن پیامک لحنی صمیمانه داشته باشد به تاثیرگذاری آن شک نکنید و بعد از آن پیشنهادی که به مخاطب می دهید با ارزش باشد مثلا پیشنهادی نظیر درصد تخفیف، ارسال رایگان و.... اینگونه می تواند در جلب توجه مشتری بیشتر  تاثیر گذار باشید.

 

4- آیا تنها یک بار قصد دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید؟ :

پیشنهاد می کنم  این فکر را از سر بیرون کنید که فقط با یک بار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به نتیجه می رسید، با این فکر وقت و هزینه خود را تلف میکنید  چرا که هر کاری احتیاج به پیگیری دارد اینکه بازاریابی پیامکی  از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یک شیوه معقول است  شک نکنید، اما زمانی بازدهی مطلوب خود را دارد که ارسال مداوم داشته باشد، این بدین معنی نیست که شما هر روز ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. می توانید در ما حداکثر ۳ مرتبه این کار را انجام دهید و این کار را به راحتی می توانید به پنل پیامک شیراز بسپارید.

 

5- زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه ساعتی است :

طبق تجربه های شرکت اهورا اطلس فارس، زمان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نیز دارای اهمیت است و این تجربه ها نشان می دهد که ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۴ تا ۸ شب میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

برای اینکه این زمان منظم باشد باید متن را ذخیره کرده باشید و به صورت خودکار ارسال پیامک تبلیغاتی را از قبل تنظیم کنید که می‌توانید با خیال راحت آن را به پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه یعنی پیام رسون بسپارید.

 


 

پیام رسون : 

تیم تحریره پیام رسون همیشه سعی داشته در تمامی مراحل و شرایط سخت حامی مردم باشد و با ارائه راه کارهای مناسب و تخفیف های شگفت انگیز روی پنل پیامکی و نمایندگی پیامک به مردم کشور خود خدمت کند . 

اما شما به عنوان یک کاسب و یک فردی که دارای کسب و کار هستید  این مطلب را  همیشه به خاطر داشته باشید که مخاطب و منافع او همیشه در اولویت کار شما هستند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

جستجوی نام این افراد خطرناک است

 شاید برایتان جالب باشد بدانید که جستجوی نام برخی از افراد مشهور در گوگل خطرناک است و می‌تواند خطر هک شدن را به‌همراه داشته باشد!

بخش تحقیقاتی شرکت امنیتی McAfee در گزارشی که اخیرا منتشر شده، مدعی شده که جستجوی نام برخی از افراد مشهور عمده‌ترین علت گیر افتادن کاربران به دام بدافزارها و سایت‌های مخرب است. به‌گزارش McAfee Labs، یکی از نام هایی که جستجوی آن در گوگل شما را به دردسر میاندازد، رایان گاسلینگ، بازیگر مشهور هالیوودی است.

گاسلینگ که به‌خاطر حضور در فیلم‌هایی مثل دفترچه خاطرات، بلید رانر ۲۰۴۹ و باربی محبوبیت زیادی پیدا کرده، شاید هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کرد که سرچ کردن نامش بخواهد کاربران را خطر بیاندازد. اما ظاهرا کلاهبرداران سایبری زیادی وجود دارند که با سوءاستفاده از نام گاسلینگ، کاربران را طعمه قرار داده و آن‌ها را به سمت سایت‌های مخرب یا دانلود بدافزارها هدایت می‌کنند.

به‌جز گاسلینگ، جستجوی این اسامی هم خطرناک است!
تحقیقات مک‌آفی نشان می‌دهد که علاوه بر گاسلینگ، اسامی دیگری هم وجود دارد که می‌تواند کاربران را به بیراهه ببرد. به‌طور مثال اسم‌های سلبریتی‌هایی مثل جنیفر لوپز، امیلی بلانت و زندایا هم برای کلاهبرداران جذاب هستند و از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند. اما رایان گاسلینگ که به‌تازگی در فیلم باربی درخشیده، اکنون در رأس این فهرست قرار دارد.

امیلی بلانت به‌خاطر حضور در فیلم محبوب اوپنهایمر در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته و جنیفر لوپز، زندایا و کوین کاستنر هم دیگر نفرات این لیست پنج تایی هستند.

اما در کنار سلبریتی‌های هالیوودی، نام برخی از ورزشکاران نیز در این لیست دیده می‌شود. به‌طور مثال لیونل مسی در رتبه هجدهم قرار گرفته و تراویس کلس (بازیکن فوتبال آمریکایی) در رتبه بیست و دوم است.

مک‌آفی: کلاهبرداران از سرگرمی روزمره مردم سوءاستفاده می‌کنند
مؤسسه تحقیقاتی امنیتی مک‌آفی معتقد است، با توجه به اینکه اخبار مربوط به افراد مشهور جزو سرگرمی‌های روزمره کاربران است، در نتیجه می‌تواند سوژه خوبی برای کلاهبرداران باشد. کاربران به‌بهانه خواندن اخبار جذابی از ستارگان و سلبریتی‌های محبوب خود روی این لینک‌های مخرب کلیک می‌کنند و همین کافیست تا امنیت آن‌ها به‌خطر بیافتد. همچنین دانلود محتوای رایگان مثل فیلم و موسیقی بدون پرداخت حق کپی‌رایت نیز یکی دیگر از سوژه‌هایی است که کاربران را به‌خطر میاندازد.

مک‌آفی می‌گوید که پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی باعث شده مجرمان سایبری با قدرت و توان بیشتری عملیات خود را پیاده‌سازی کنند و به‌همین خاطر هم کاربران نیازمند آگاهی بیشتری در زمینه هوش مصنوعی هستند.

چگونه امنیت خود را در فضای مجازی تأمین کنیم؟
شرکت McAfee نکاتی را ارائه کرده که با توجه به آن‌ها می‌توانید امنیت خود را در اینترنت حفظ کنید:

روی هر لینک ناشناسی کلیک نکنید.
اخبار را از پلتفرم‌های معتبر دنبال کنید.
از دانلود و پخش فایل‌های مشکوک فیلم و موسیقی بپرهیزید.
فیلم‌ها را فقط از طریق سایت‌های شناخته شده و امن دانلود کنید.

آشنایی با سیستم تلفن هوشمند و گویا

آشنایی با سیستم تلفن هوشمند و گویا با پیام رسون

1402-07-29 13:28:02 40  0  0

استفاده از سیستم تلفن هوشمند برای هر کسب‌وکاری الزامی است. امروزه و با سرعت یافتن زندگی افراد سپری کردن زمان طولانی در صف پاسخگویی به تماس‌ها برای هیچ مشتری خوشایند نخواهد بود. ازاین‌رو استفاده از سیستم تلفن هوشمند گویا و تلفن اینترنتی به‌عنوان راه‌حل این مشکل رایج شده است. این سیستم‌ها با برقراری تماس از چند خط تلفن، فرآیند پاسخگویی به مشتری را افزایش می‌دهند. ازاین‌رو هم مشتری و هم کسب‌وکار بر اثر استفاده از سیستم تلفن گویا سود خواهند برد.

در این مقاله تیم تحریره پیام رسون قصد دارد به‌طورکامل به چیستی سیستم تلفن گویا و هوشمند به‌همراه ویژگی‌ها و کارکرد آن بپردازد . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 


 

سیستم تلفن هوشمند و گویا چیست ؟: 

سیستم تلفن هوشمند و گویا شبیه به یک سیستم سنتی است، اما تلفن هوشمند دارای گزینه های منو و قابلیت های تعاملی کافی برای انجام وظایف ساده خدمات مشتری بدون کمک به یک نیروی انسانی است.

سفارش صدای تلفن هوشمند و گویا ، اولین قدم در اتخاذ رویکرد مشتری مداری است و این امکان را به کسب و کار  می‌دهد که با کارایی بیشتر بتوان از بهترین شیوه‌ها پیروی کرد و ویژگی‌های مناسب را برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری پیاده‌ سازی کرد .

به‌طورکلی ابزارهایی که باعث تسریع فرایند استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار می‌شوند، برای هر بیزینسی ضروری هستند. برای مثال استفاده از سامانه پیامکی نیز کاربردی همانند تلفن گویا دارد. اطلاع‌رسانی‌ها، پیگیری و ارسال لینک ثبت‌نام و خرید از کاربردهای پنل پیامکی است که باعث بهبود تجربه مشتری در کسب‌وکار شما خواهد شد.

در زیر به یک سری از مزیتهای تلفن هوشمند و گویا اشاره شده که برای راه اندازی این نوع تلفن بسیار ضروری است که با این مزیت ها آشنا شوید . 

 

 

مزیت های سیستم تلفن هوشمند و گویا : 

 

1- افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعه کننده :
پیاده کردن تلفن هوشمند و گویا یکی از راه‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مشتری محسوب می‌شود. مخاطبان و افراد تماس‌گیرنده نیازی به صرف زمان طولانی پشت خطوط تلفن ندارند. همچنین جایگزین خوبی برای مراجعه حضوری است . به‌این‌ ترتیب مخاطبان کسب‌وکار شما به‌دلیل راحتی بیشتر قطعا شما را انتخاب میکنند . در کنار این مشتری مداری میتوانید از پنل پیامکی نیز استفاده کنید و با ارسال اس ام اس از مشتری های خود بابت انتخاب کسب و کارتان قدردانی کنید . 

 

2- بهبود سفر مشتری:
سفر مشتری به تجربه مخاطب در استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار گفته می‌شود که عوامل مختلفی بر کیفیت آن تاثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر بهبود سفر مشتری تسریع در فرایند ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع چالش‌ها محسوب می‌شود. سیستم تلفن هوشمند گویا راهکاری سریع و در دسترس برای پاسخگویی با مراجعه‌کنندگان به شمار می‌رود. ازاین‌رو برای بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات کسب‌وکار شما و تصویرسازی درست از برندتان، استفاده از پنل پیام کوتاه و ارسال اس ام اس را فراموش نکنید.

 

3- اختصاص دادن داخلی خاص به هر اپراتور: 
با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خط داخلی به هر اپراتور وجود دارد. با این شرایط هیچ مراجعه‌کننده‌ای زمان طولانی برای پیدا کردن مسئول موردنظر خود صرف نخواهد کرد. فقط کافی است تا باتوجه‌به گزینه‌های اعلام شده از سمت تلفن داخلی موردنظر خود را انتخاب کند.

 

4- کاهش هزینه ها با نصب تلفن گویا:
یک سیستم تلفن گویا هوشمند موثر ، با طراحی خوب می تواند بدون نیاز به یک نیروی انسانی اجرا شود. می‌تواند با ارائه گزینه‌های خود سرویس به تماس‌گیرندگان کمک کند و تنها زمانی که این گزینه‌ها شکست بخورند، یک کارمند انسانی مورد نیاز است. بنابراین، یک سیستم تلفن گویا می تواند به کسب و کارها شما کمک کند تا در هزینه های استخدام تیم های خدمات مشتری بزرگ با اجازه دادن به سیستم خودکار برای انجام کارهای بیشتر، صرفه جویی کنند. سپس تیم می‌تواند روی مسائل مهم‌تر و تعامل با مشتریان برجسته تمرکز کند.

 

5- سیستم تلفن هوشمند و گویا زمان را کاهش می دهد :
مشتریانی که با یک کسب و کار تماس می گیرند نیاز به پاسخ سریع دارند. تیم های خدمات مشتری به طور مداوم در حال حل مشکلات تلفنی هستند. یک سیستم تلفن گویا هوشمند تعامل با مشتری، شناسایی نیازهای آنها و ارائه پشتیبانی از طریق پیام های از پیش ضبط شده یا با انتقال آنها به بخش مناسب، در زمان برای همه صرفه جویی می کند. آن‌ها می‌توانند تماس‌ها را تسریع کنند، تماس‌گیرندگان را به‌طور دقیق انتقال دهند، به آن‌ها کمک کنند تا اقدامات خاصی را انجام دهند و تماس‌های برگشتی را برنامه‌ ریزی کنند. این تماس ها هرگز بی پاسخ نمی مانند. تماس گیرندگان بدون اتلاف وقت، پشتیبانی را به شکلی دریافت می کنند.

 


 

پیام رسون :

سیستم تلفن هوشمند و گویا در کسب و کارها همانند پنل پیامکی است که از سامانه پیام کوتاه خریداری میشود . در واقع هر دوی آنها در راستای رضایت مشتری قدم بر میدارند و کسانیکه توانسته اند با خرید پنل پیامکی کسب و کار خود را گسترش دهند برای راحتی خودشان در کنار ارسال پیامک از تلفن هوشمند هم استفاده میکنند و همواره در تلاش هستند تا بتوانند مشتری های بیشتری را جذب کسب و کارشان کنند . 

تیم ما در سامانه پیامکی پیام رسون به شما عزیزان پیشنهاد میکند که اگر کسب و کارتان رونق گرفته و مشتری های فراوانی دارید حتما در کنار خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از تلفن هوشمند و گویا نیز استفاده کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .