پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

اجتماع بر سر تعطیلی دو روزه

طرح سامان‌دهی تعطیلات رسمی کشور چند سالی است که به یکی از بحث‌های مهم کشور تبدیل شده است. طرحی که هدف آن افزایش تعطیلات رسمی کشور به دو روز است تا به گفته طراحانش علاوه بر افزایش تعطیلات متناسب با استانداردهای جهانی، روزهای تعطیلش نیز مطابق با دیگر کشورهای جهان باشد. ازهمین رو چند سالی است نمایندگان مجلس برای سامان بخشیدن به مبحث تعطیلات طرح‌هایی را ارائه کرده‌اند.
آنچه در این طرح‌ها تاکنون محل اختلاف بوده روزهای تعیین شده برای افزایش تعطیلات است. در آخرین پیشنهادها و طرح‌ها در نهایت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز ۲۲خرداد با تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها موافقت کرد. دراین بین هرچند به نظر می‌رسد با موافقت کمیسیون مربوطه یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح سامان‌دهی تعطیلات که همان توافق برسر روزهای تعطیل جایگزین روز پنج‌شنبه است حل شده باشد؛ اما مخالفت‌های صورت گرفته از سوی برخی نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی با انتخاب روز شنبه به جای پنج‌شنبه طی روزهای گذشته نشان می‌دهد هنوز راه زیادی تا تصویب نهایی و اجرایی شدن سامان‌دهی تعطیلات آخر هفته باقی است.

 مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه چه می‌گویند‌؟
مخالفان تعطیلی روز شنبه به جای پنج‌شنبه معتقدند تعطیلی شنبه برای یهود و تعطیلی یکشنبه برای مسیحی‌ها و تعطیلی جمعه برای مسلمانان است. مخالفان همچنین معتقدند پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است و تغییر تعطیلی پنج‌شنبه به همین واسطه امکان‌پذیر نیست. سوی دیگر نیز مخالفانی قرار  دارند که با تعطیلی روز شنبه به این دلیل که یهودیان در این روز تعطیل هستند مخالفند و آن را طرحی اسرائیلی می‌دانند.

این بحث‌ها و جدل‌ها از سه روز پیش که کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها موافقت کرد یک بار دیگر میان مخالفان و موافقان در فضای مجازی داغ شده است. درهمین راستا مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس سه‌شنبه شب در توییتی با طرح تعطیلی شنبه‌ها مخالفت کرد. وی در توییتی نوشت: ‌این چه افتخارى است که بعضى افراد پیشنهاددهنده و مدافع تعطیلى روز ‎شنبه، مانند اسرائیل، شده‌اند؟ در پاسخ به این توییت محسن پیرهادی، نماینده تهران در مجلس در توییتی نوشت: «کسی که فرق ۲۰۶ با لندکروز را نمی‌فهمد به طریق اولی علت سامان‌دهی ایام کار و تعطیلات را متوجه نمی‌شود. بعضی‌ها که هجمه و مخالفت می‌کنند، خیال آدم از درستی راه، جمع‌تر می‌شود.»

در واکنشی دیگر عبدالله گنجی که سابقه مدیر مسوولی روزنامه‌های همشهری و جوان را در کارنامه خود دارد و برای مدتی نیز عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم بود در رشته توییتی نوشت: کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه موافقت کرد‌(مثل ساعات کار نشود که برق ادارات در اوج گرما یک ساعت زودتر خاموش نمی‌شود) شاید نگاه اقتصادی یا رفاهی باشد، اما مجلس محترم می‌داند که عروسی و عزای ایرانیان در پنج‌شنبه متمرکز است و عملا تعطیلی هفته سه روزه می‌شود. آنچه شاید مجلس غافل شده باشد اینکه پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است که پشتوانه باورمندی هم دارد. حکومت هم اراده کند، باز از نظر کاری روز‌ مرده است. پس تعطیل می‌ماند. غرب هم یکشنبه تعطیل است، باز چهار روز تعطیلی باقی می‌ماند.

فارغ از فضای مجازی، روز سه‌شنبه محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه انتقاد کرد و خواستار بازنگری در این زمینه شد. وی گفت: آیا روایاتی که بزرگان دین به ما گفته‌اند صحت ندارد؟ اگر صحت دارد چرا محافظه‌کاری می‌کنید؟ مگر نگفتند تعطیلی شنبه برای یهود و تعطیلی یکشنبه برای مسیحی‌ها و تعطیلی جمعه برای مسلمانان است. در خصوص روز پنج‌شنبه نیز روایات زیادی وجود دارد. وی در ادامه اظهار کرد: چندی دیگر پیشنهاد می‌دهند که تعطیلی جمعه‌ها لغو شده و شنبه و یکشنبه‌ها تعطیل شود برای نماز جمعه نیز نسخه‌ای خواهند پیچید. باید در مورد این موضوع شفاف‌سازی شود.

ازسوی دیگر سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با «ایسنا» تاکید کرد: پیشنهاد مشخص کمیسیون اجتماعی این است که ۵ روز هفته کاری بوده و ساعت کاری کارمندان نیز روزی ۸ ساعت است، اما اینکه بین پنج‌شنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد هنوز جای بحث دارد. وی افزود: دولت در خصوص اینکه بین پنج‌شنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد، نظری نداده است. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنج‌شنبه تغییر کند.

در مقابل البته موافقان طرح از جمله محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس و یکی از طراحان تعطیلات پایان هفته می‌گوید: تغییر تعطیلی از پنج‌شنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد. به گزارش ایمنا، وی همچنین براین نظر است که وظیفه مسوولان و نخبگان است که در این باره روشنگری کنند، تا اشخاصی که به جایگزینی شنبه به جای پنج‌شنبه ایراد وارد می‌کنند، اقناع شوند.

 کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه دولت درباره اصلاح ساعات اداری کارکنان گفت: در لایحه پیشنهادی دولت ۵ روز کاری تعریف شده بود که پیشنهاد تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مطرح شده بود و با اصلاح اعضای کمیسیون اجتماعی تعطیلی روزهای شنبه به جای پنج‌شنبه تصویب شد.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه مجتمع مسکونی

پنل پیامکی پیام رسون ویژه مجتمع مسکونی

1402-03-23 23:22:00 12  0  0

امروزه با رشد تکنولوژی ، مدل زندگی ها نیز عوض شده ، یکی از تاثیراتی که پیشرفت تکنولوژی روی زندگی همه ی انسان‌ها داشته ، تغییر محل سکونت از خانه های حیاط دار قدیمی به برج های بلند و مجتمع مسکونی بوده است . از همین رو شغل های جدیدی مانند هیئت مدیره ی برج یا مدیر ساختمان به وجود آمدند که باید برای ارتباط با همسایگان و اطلاع رسانی بعضی از شرایط ، خودشان شخصا رسیدگی کنند و این رسیدگی باید در عین سادگی ، کم هزینه بودن را نیز در بر داشته باشد و بتواند در کمترین زمان یک اطلاع رسانی سریع را انجام دهد .
ما امروز دز این مقاله می‌خواهیم با یکی از روش های فوق العاده عالی برای مدیر مجتمع ها که بتوانند اطلاع رسانی های دقیق و جامع را داشته باشند بپردازیم .پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 


 

پنل پیامکی ویژه مجتمع مسکونی : 


شاید اگر کسی در مجتمع مسکونی زندگی نکند خیلی راحت بتواند این حرف را بزند که مدیریت مجتمع کار آسانی است اما تنها کسی که مدیریت یک مجتمع یا یک برج را بر عهده دارد می‌داند که خیلی باید مسئولیت پذیر باشد تا بتواند آسایش و رفاه را برای ساکنین محیا کند .
برای مثال اگر آسانسور خراب شود این مسئولیت بر عهده مدیر ساختمان است که سریع به آن رسیدگی کند و تعمیر کار مخصوص آسانسور را بیاورد 
خوب برای درست کردن آن نیاز به پول و خرج وسایل آسانسور است که قبلا از شارژ هر واحد تامین شده است .
این چرخه همانند یک دومینو است که اگر در جایی خللی ایجاد شود حتما تاثیرات آن در جاهای دیگر خودش را نشان می‌دهد. 
پس مدیر مجتمع باید هر ماه به ساکنین یادآور شود که شارژ واحد خود را پرداخت کند . خوب تصور کنید این شخص بخواهد تمامی این کارها را حضوری یا تلفنی انجام دهد که در این صورت علاوه بر اینکه بسیار زمان بر است و هزینه زیادی را در بر می‌گیرد،  کارساز هم نخواهد بود چراکه احتمال اینکه همه ساکنین در منزل باشند بسیار کم است .
پس چاره کار کجاست ؟ 
بهترین راه استفاده از پنل پیامکی است در واقع مدیر یک مجتمع با خرید پنل پیامکی می‌تواند به طور همزمان ارسال پیامک به گروه زیادی را انجام دهد .

 


 

کاربرد پنل اس ام اس برای مدیریت ساختمان و برج:


-استفاده از پنل پیامکی دراطلاع رسانی به افراد ساکن در مجتمع در رابطه با اخبار های ساختمان
-استفاده از پنل پیامکی در محاسبه هزینه های مشاع و ارسال آن برای ساکنین
-استفاده از پنل پیامکی در ایجاد طرح نظر سنجی از ساکنان مجتمع و دریافت پیشنهادات و انتقادات آن ها
-استفاده از پنل پیامکی در یادآوری کردن جلسات مجتمع به ساکنین آن
-استفاده از پنل پیامکی در ارسال هزینه شارژ و آبونماه برای ساکنین

-مدیریت ساختمان به روش مدرن  با ارسال اس ام اس 

-یادآوری نکات اپارتمان نشینی با ارسال پیامک 
-امکان ارسال پیامک های متفاوت برای هر واحد

 


 

پیام رسون : 

اگر مدیر یک ساختمان هستید میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز برای ساختمان خود اقدام به خرید پنل پیامکی کنید و رفاه و آسایش را برای ساکنین فراهم کنید .

شما می توانید در نرم افزار سامانه پیام کوتاه پیام رسون شماره موبایل اهالی ساختمان را ذخیره کرده و از طریق ماژول دفترچه تلفن در مواقع لزوم برای تمامی اهالی ساختمان پیامک گروهی ارسال نمایید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

دادگاه علنی حق مردم است

مطابق اصل 165 قانون اساسی: «محاکمات علنی انجام می‌شود و حضور افراد بلامانع است. مگر آنکه به تشخیص دادگاه، علنی بودن آن منافی عفت عمومی یا نظم عمومی باشد...» در اصل 168 نیز به رسیدگی علنی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی با حضور هیئت منصفه را ضروری دانسته است. با این حساب حق همکاران روزنامه‌نگار در برگزاری علنی دادگاه انکارناپذیر است، مگر آنکه دادگاه اعلام دارد که برگزاری آن مخالف نظم عمومی است. استفاده از این قاعده باید از یک منطق عقلایی تبعیت کند. آیا تاکنون سابقه داشته است که رئیس دادگاه علت غیرعلنی کردن دادرسی را اعلام نماید؟ ما که تاکنون نشنیده‌ایم. البته شاید بتوان علت و دلائل غیرعلنی بودن اندکی از موارد را حدس زد؛ فقط حدس زد. ولی قریب به اتفاق رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی به‌ویژه در مورد همکاران‌ روزنامه‌نگارمان مشمول این قاعده نمی‌شوند. بله، این از اختیارات قاضی است؛ همچنان که صدور حکم هم از اختیارات قاضی است. ولی همانطور که حکم صادره باید مستدل و قانونی باشد و برای مراجع بالاتر پذیرفته شود و عرف حقوقدانان آن را مطابق قانون بدانند، غیرعلنی کردن دادگاه نیز مشمول این قاعده است و دلایل آن باید مستدل اعلام شود. همچنان که قرار جزو وظایف دادستان و بازپرس است و باید مستدل و متناسب با اتهام باشد و متهم هم می‌تواند به آن اعتراض کند، غیرعلنی اعلام کردن دادگاه هم از حقوق متهم و جامعه است و باید مستدل و متناسب و قابل اعتراض باشد.
پس چرا این فرایند در این مورد طی نمی‌شود؟ آیا به این دلیل که تصمیم دادگاه از منطق استواری تبعیت نمی‌کند؟ و یا قادر نیست این منطق را به دیگران منتقل کند؟ آیا نمی‌خواهند که افکار عمومی از جزئیات اتهامات و دفاعیات مطلع شوند؟ نه به دلیل آنکه علیه نظم عمومی است، بلکه به این علت که از حقیقت ماجرا مطلع می‌شوند و با مفاد پرونده، و حکم احتمالی علیه متهمان همراهی نخواهند کرد.
علنی بودن دادگاه، نه فقط حق متهمان است، بلکه فراتر از آن، حق جامعه نیز است. زیرا شهروندان و روزنامه‌نگاران علاقه‌مند هستند بدانند که مصداق‌های عناوین مجرمانه چیست تا پس از این کسی مرتکب آنها نشود. در واقع فلسفه علنی بودن دادرسی این است که مردم با مفاهیم و مصادیق جرم نیز آشنا شوند و اگر کسی عادلانه و منصفانه محکوم شد او را از نظر اخلاقی طرد کنند و اگر قرار باشد هیچ‌کس نداند که جرم چیست، چگونه باید از ارتکاب چیزی که نمی‌داند چیست، پرهیز کند؟ اصولاً فرهنگ و دانش حقوق جامعه از خلال دادگاه‌های علنی ارتقا پیدا می‌کند، بنابراین اگر به هر دلیلی دادگاه علنی نشود، این به‌معنای آن است که دادگاه اعتماد کافی به پرونده و حکم احتمالی خود ندارد و این حقیقتی است که افکار عمومی متوجه آن می‌شوند.

کمپین تبلیغاتی پیام رسون

کمپین تبلیغاتی پیام رسون

1402-02-31 21:58:54 25  0  0

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به راحتی پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برسانید؛ استفاده از بازاریابی پیامکی است. با استفاده از این کار می‌توانید در مدت زمان کوتاهی توجه مشتریان زیادی را به خود، جلب کنید. واقعیت این است که افراد روزانه بیشترین زمان را با تلفن های همراه خود، می‌گذرانند‌. بنابراین، با احتمال زیادی پیام ارسالی از سمت شما به سرعت توسط مخاطب خوانده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم برای اجرای یک کمپین پیامکی ذکر کنیم پیشنهاد میدهم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 


 

کمپین تبلیغاتی چیست ؟: 

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید. کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است. در واقع کمپین تبلیغات اس ام اسی، سریع‌ترین راه برای جلب نظر مخاطبانی است که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند. می‌توانید در عرض چند دقیقه با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی، به گروهی فعال از افراد دسترسی پیدا کنید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این افراد پیامتان را بخوانند و به CTA ( که همان فراخوان یا call to action نیز میگویند ) شما عمل کنند.

 


نحوه اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی :

برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی، نیازمند یک پنل پیامکی معتبر هستید. انتخاب یک پنل پیامک استاندارد که از تمامی امکانات برخوردار باشد می‌تواند شما را برای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی آماده کند. اجرای کمپین تبلیغاتی از طریق پیامک، به خلاقیت و هنر شما بستگی دارد. امکاناتی که پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. اگر قصد دارید کمپین پیامک تبلیغاتی را به بهترین شکل اجرا کنید بهتر است تنها به ارسال متن از طریق پیامک، اکتفا نکنید. از طریق پیامک‌های چند رسانه‌ای از جمله عکس و ارسال پیامک صوتی می‌توانید بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین با خرید پنل پیامکی پیام رسون ، می‌توانید از امکانات آن برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی استفاده کرده و با مشتریان خود تعامل کنید.

 


 

دلایل استفاده از کمپین تبلیغاتی : 

 

- پیامک‌ها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است. 

- 85 درصد از مشتریان، اس ام اس را به تماس‌های تلفنی بازاریابان ترجیح می‌دهند.

- بازاریابی تلفن همراه به فروش بیشتر کمک می‌کند زیرا مردم بیشتر اوقات تلفن همراه خود را در دست دارند و زودتر متوجه پیام‌های ارسالی و تبلیغاتی می‌شوند.

- با بازاریابی پیامکی نرخ تبدیل می‌تواند ۱۴ درصد افزایش یابد.

- ایجاد کمپین‌های پیامکی سریع و آسان است. در صورت داشتن لیست مخاطبان، می‌توانید یک کمپین را در عرض چند دقیقه راه‌اندازی کنید.

- محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاه‌تر می‌شود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید.

- دسترسی جهانی دارد. خدمات پیام کوتاه می‌تواند پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می‌کند، برساند.

- فرصت‌هایی را برای مشاغل محلی باز می‌کند. بازاریابان می‌توانند تبلیغات از طریق پیامک را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند.

- مقرون‌به‌صرفه است. بازاریابی پیامکی در مقایسه با بازاریابی سنتی مثل تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردی یک روش ارتباطی ارزان است. بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی هزینه‌های خود را هر روز با ارسال اس ام اس به‌جای ارسال نامه یا بروشور کاهش می‌دهند. این امر همیشه برای محیط‌ زیست ما نیز عالی است!

- با سایر کانال‌های بازاریابی کار می‌کند و بازاریابان اغلب از آن به‌عنوان مکمل کمپین‌های بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند. به‌‌عنوان مثال، اگر ایمیلی باز نشده باشد،اس ام اس  تبلیغاتی می‌تواند این پیام را بر روی تلفن همراه ارسال کند.

- همه مناطق اینترنت پرسرعت یا Wifi ندارند؛ بنابراین، اس ام اس‌ها راه بهتری برای دسترسی به مشتریان شما هستند.

- ارسال یک پیام شخصی (به مناسبت تولد یا تشکر) در صندوق ورودی مشتری مؤثرتر از یک ایمیل است.

 

 

 

پیام رسون : 

از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

سامانه پیام کوتاه شیراز با فعالیت در همین حوزه و کسب موفقیت های روزافزون یکی از معتمد ترین و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شده است که برای خرید پنل پیامک از آن فقط کافیست وارد سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون شوید و از آنجا خرید خود را تکمیل کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید