پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

ایا مهران مدیری داور عصر جدید میشود ؟

پیشنهادی که احسان علیخانی در «دورهمی» مطرح می‌کند.

فصل دوم «عصر جدید» فردا شب با اعلام برنده به پایان می‌رسد و سازندگان این برنامه تصمیم دارند اگر وضعیت شیوع کرونا روند نزولی داشت پیش‌تولید فصل سوم را بزودی آغاز کنند. در این میان احسان علیخانی تصمیمش را برای تغییر داوران برنامه گرفته و با چند چهره سرشناس هنری هم مذاکره کرده

 احسان علیخانی دو نفر از گزینه‌هایش را در برنامه «دورهمی» علنی خواهد کرد و در این برنامه به مهران مدیری پیشنهاد داوری در «عصر جدید» را می‌دهد. صحبتی که فراتر از یک تعارف و شوخی می‌رود و احسان علیخانی می‌گوید با توجه به کشف تعداد زیادی از استعدادهای کمدی سینما و تلویزیون توسط مهران مدیری او یک گزینه ایده‌آل برای داوری «عصر جدید» است و حتی از چهره‌های دیگری مانند مرضیه برومند هم به عنوان گزینه ‌های مناسب برای داوری «عصر جدید» نام می‌برد. مهران مدیری اما پاسخ به این دعوت را به آینده موکول می‌کند.

احسان علیخانی پیشنهادش برای داوری «عصر جدید» را چند بار در این برنامه تکرار کرده. با توجه به برنامه ریزی سال آینده مهران مدیری برای آغاز فصل پنجم «دورهمی» و ساخت سریال تازه‌اش باید دید تا چه حد شکل‌گیری این همکاری شدنی خواهد بود

شمارتو ثبت کن هدیتو دریافت کن

شمارتو ثبت کن هدیتو دریافت کن

25 اسفند 1399 52  0  0


 

پیام رسون به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز یک پیشنهاد هیجان انگیزبرای همراهان همیشگی خود دارد .

بدین قرار که به تمامی کسانی که تا تاریخ 30 اسفند 99 به سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنند و شماره خود را ثبت نمایند در قرعه کشی 100 عدد کارت هدیه به ارزش 300 تومان شرکت داده شوند .

کافیست با مراجعه به نمایندگی پیام کوتاه شیراز  و ثبت شماره موبایل خود که فعال است ، شانس خود را در قرعه کشی سال نو پیام رسون امتحان کنید .

وقت برای دیپلماسی ایران رو به اتمام است

وزیر انرژی سابق آمریکا که در شکل‌گیری توافق هسته‌ای برجام نقش ایفا کرد گفت وقت دولت فعلی این کشور برای دیپلماسی با ایران رو به اتمام است.

مونیز در این مصاحبه با شبکه خبری «سی.‌ان‌.بی‌.سی» مدعی شده انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود ممکن است گفت‌وگوها بر سر برنامه‌ هسته‌ای ایران را وارد «وقفه» کند.

ارنست مونیز در دومین دوره ریاست‌جمهوری «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، وزیر انرژی بود و در شکل‌گیری توافق هسته‌ای برجام در سال ۲۰۱۵ نقش کلیدی ایفا کرد.

او که در حال حاضر مدیر عامل سازمان غیرانتفاعی «برنامه ابتکاری تهدیدهای هسته‌ای» است گفت: «تا انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که طبعاً خواستار تغییراتی خواهد شد فرصت بسیار اندکی باقی است.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ایران قرار است در خردادماه سال ۱۴۰۰ هجری شمسی برگزار شود. «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ای روز چهارشنبه گفته بود اینکه رایزنی‌ها در خصوص برجام با چه سرعتی انجام شود ارتباطی با انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نخواهد داشت.

رابرت مونیز در مصاحبه با شبکه خبری سی‌.ان‌.بی‌.سی گفت: «انتظار دارم در زمانی که دولت جدید ایران سر و سامان پیدا می‌کند وقفه ایجاد شود.»

دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا مدعی شده قصد دارد با توسل به دیپلماسی مسیر بازگشت به توافق هسته‌ای برجام را که دولت پیشین این کشور از آن خارج شد هموار کند، با این حال تا کنون هیچ اقدام عملی در این راستا صورت نداده است.

با آنکه واشنگتن طرفی بوده که این توافق مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض کرده و از آن خارج شده است دولت «جو بایدن» در چند هفته گذشته تأکید کرده بازگشت آمریکا به برجام منوط به این است که جمهوری اسلامی ایران گام‌های جبرانی را که در واکنش به نقض عهد آمریکا و بی‌عملی طرف‌های اروپایی برداشته به عقب برگرداند.

جمهوری اسلامی ایران تصریح کرده که با توجه به آنکه کاهش تعهدات تهران در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا در نقض برجام انجام شده هر گامی از سوی تهران بعد از رفع تحریم‌ها صورت خواهد گرفت.

«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در نخستین جلسه استماع خود مقابل کنگره در این مقام گفت که واشنگتن حاضر نیست پیش از پایبند شدن ایران به تعهداتش در برجام تحریم‌ها علیه این کشور را رفع کند.

دولت آمریکا اخیراً اعلام کرد چنانچه اتحادیه اروپا از این کشور برای شرکت در نشستی با حضور اعضای برجام از جمله ایران دعوت به عمل آورد این دعوت را خواهد پذیرفت.

جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد برای برگزاری چنین دیداری را رد کرد. «سعید خطیب‌زاده»، سخنگوی وزارت خارجه ایران حدود یک هفته پیش در توییتر نوشت: «با توجه به مواضع و اقدامات ایالات متحده و تروییکای اروپایی، زمان برای نشست غیررسمی پیشنهادی مهیا نیست. به یاد داشته باشید: ترامپ به واسطه سیاست غلط "شکست حداکثری" بود که نتوانست دیداری داشته باشد. با وجود تحریم‌ها، شرایط همچنان همانطور است. اتهام‌زنی های هماهنگ شده، دیپلماسی نیست. این رویکرد در قبال ایران جواب نمیدهد.»

ارنست مونیز در مصاحبه با سی‌.ان‌.بی‌.سی مدعی شد تصمیم تهران در رد کردن پیشنهاد اتحادیه اروپا نوعی راهبرد مذاکراتی است که «واقعاً جواب نمی‌دهد.»

وزیر انرژی سابق آمریکا درباره تهدیدهای جدید ایران مبنی بر پیش بردن برنامه هسته‌ای خود ابراز نگرانی کرد، اما گفت که از توافق اخیر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای انجام بازرسی‌ها استقبال می‌کند.

او گفت: «فکر می‌کنم نخستین گام‌، احیای کامل توافق از سوی هیچ‌ یک از دو طرف نخواهد بود، اما دو طرف می‌توانند در مراحل اولیه گام‌های بسیار بزرگی بردارند تا زمینه را برای گام‌های بعدی مهیا کنند.»

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از خروج از برجام در راستای سیاستی موسوم به «فشار حداکثری» علاوه بر بازگرداندن تحریم‌های متوقف‌شده ذیل این توافق و اعمال تحریم‌های جدید به سیاست‌هایی تحریک‌آمیز مانند ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آورد.

تئوری ترامپ این بود که این سیاست‌ها می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به مذاکره بر سر توافقی جدید به جای «برجام» وادار کند.

او روز ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی در حالی از قدرت کنار رفت که در تحقق این هدف شکست خورده بود. ترامپ به دلیل نداشتن راهبرد در قبال ایران، تشدید بی‌مورد تنش‌ها با این کشور و جدا کردن مسیر آمریکا از متحدانش از سوی منتقدانش آماج انتقادات تند قرار گرفت.

مقام‌های دولت بایدن بارها به شکست سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران اذعان کرده‌اند.

ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز

ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز

18 اسفند 1399 48  0  0

امروزه روش های فراوانی برای ایجاد یک اشتغال و کسب درآمد وجود دارد، که در مرحله اول نیاز به سرمایه یا داشتن  تخصص، ضروری است، اما برای رسیدن به مرحله از کار که بتوان خود را به دیگران معرفی کنید باید وقت زیادی را صرف کنید، در واقع شما علاوه بر سرمایه، دانش تخصصی ، زمان با ارزش خود را نیز باید مدت طولانی صرف کنید، تا به جایگاهی که دوست داشته اید برسید، اما این یک احتمال است.

حال  سامانه پیام کوتاه شیراز یک پیشنهاد ویژه برای صاحبان مشاغل خصوصاً آنهایی که تازه وارد بازار کار شده اند و سرمایه ی  آنها به اندازه کافی نیست، دارد.

پس  تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید چرا که قصد داریم یکی از سرویس های مستقل سامانه پیامک شیراز یعنی ریسلری پیامک را به شما معرفی کنیم.

 

 

ریسلری پیامک چیست؟

بهتر است به جای اینکه بپرسیم ریسلر  چیست بگوییم ریسلر کیست؟

در واقع ریسلر کسی است که  واسطه ارائه خدمات می شود و اگر بخواهیم ریسلر  را به زبان فارسی معنی کنیم، معادل می‌شود با نماینده فروش.

 

ریسلر می‌تواند از سامانه پیام کوتاه، به صورت اختصاصی، با نام تجاری و یک آدرس دامنه مستقل شروع به کار کندو  اقدام به فروش و بازاریابی در حوزه خدمات پیام کوتاه کند . این حالت باعث برندینگ شدن محصول و کالای شما با نام تجاری شخصی خودتان می شود .

ویژگی دیگر ریسلر  این است که قادر هستند که کپی رایت، متون  موردنظر، تعرفه و لوگو های اختصاصی خودتان را طبق سلیقه و نظر شخصی تان در صفحه ورود به سامانه و صفات داخلی در اختیارتان قرار دهد.

 


 

ویژگی ریسلر  سامانه پیام کوتاه شیراز:

 

 سامانه ریسلر اس ام اس شیراز  امکان ایجاد پکیج ها و بسته های مختلف را برای کاربران فراهم می کند تا ریسلر ها بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف به ایجاد سطوح، دسترسی متعدد، بسته های کاربری خود را ایجاد کند  و اقدام به فروش این گونه پنل‌ها کند.

 

چند روش شناسایی ریسلر :

1_ توجه به سرویس و امکاناتی  که به شما ارائه می شود.

2_ توجه به اطلاعات سرویس دهنده.

3_ اشتراکی بودن منابع و سرویس های ارائه دهنده.

4_ محدود بودن دسترسی شخصی ریسلر  برای حل مشکلات خاص.

5_ سایت ریسلر  خود یک سرویس گیرنده باشد.

 

مزایای داشتن ریسلر:

1_  قیمت گذاری محصولات و تعیین تعرفه ها بر عهده خود نمایندگی سامانه است.

2_  در کنار شغل اصلی خود به مدیریت سامانه نیز  بر عهده دارید و کسب درآمد میکنید.

3_  تنها با داشتن اینترنت و آشنایی اندکی به کامپیوتر می توانید کار خود را شروع کنید.

4_ پیشنهادات بهتر جهت پشتیبانی سرویس های ارائه شده به مشتری داده خواهد شد.

 

حال سامانه پیام کوتاه شیراز در نظر دارد برای کاربرانی که قصد خرید از ریسلری پیامک را  دارند، یک تخفیف ۵۰ درصدی به آنها هدیه بدهد و علاوه بر آن بدون قرعه کشی به هر کدام از خریداران یک کارت هدیه  نیز جایزه دهد.

شما عزیزان جهت اطلاع از تعرفه های ریسلر  اینجا یعنی نمایندگی سامانه پیام کوتاه را کلیک کنید.

افزایش حقوق متفاوت در سال جدید

با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، حقوق های کمتر از ۱۰ میلیون تومان در سال آینده ۲۵ درصد افزایش می یابد اما حقوق های بالاتر از این رقم ۲.۵ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس با اشاره به نشست نوبت عصر این کمیسیون برای اصلاح ارجاعیات لایحه بودجه از صحن علنی مجلس گفت: در این جلسه جزء (1) بند (الف) تبصره (12) بررسی و افزایش 25 درصدی حقوق‌ها در سال آینده مصوب شد اما برای این افزایش حقوق سقف مشخصی هم تعیین شد.

وی تاکید کرد: سقف 2 میلیون و پانصد هزار تومانی برای افزایش حقوق‌ها در سال 1400 در نظر گرفته شد که براساس آن حقوق‌های بالای 10 میلیون تومان بعد از افزایش 25 درصدی نباید بیشتر از 2.5 میلیون تومان به آنها اضافه شود.

امیرآبادی‌فراهانی تصریح کرد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، 25 درصد افزایش مشروط به ای است که میزان افزایش حقوق هیچ شخصی نسبت به سال 1399 از 25 میلیون ریال بیشتر نشود.