پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

28 اردیبهشت 1400 238  0  0

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد سئو داخلی که یکی از اصول چهارگانه و روش های پنهان سئو است صحبت کنیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه ارسال پیامک همراه باشید .

 

اگر دارای سایت باشید باید از اصول سئو باخبر باشید چراکه با دانستن و رعایت اصول سئو هست که می‌توانید در موتورهای جست و جو به صفحات اول بیاید.

در واقع اگر بخواهیم یک تعریف کلی از اصول سئو داشته باشیم باید اینگونه بگویم که  اصول سئو به چهارچوب تعیین شده ای که اقدامات سئو که  در بستر آن انجام می‌شود، اصول سئو می‌گویند. حال این اصول به چهار بخش سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال، سئو دامنه تقسیم می‌شوند.

 

در این مقاله که توسط پیام رسون به ثبت رسیده است به سئو داخلی و موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

 

قبل از شروع باید به این نکته توجه کنید که چون در ایران هستیم یکی از بهترین موتورهای جست و جو برای ما ایرانی ها گوگل است چراکه احتیاج به فیلتر شکن نداشته و به آسانی در دسترس است و 98 درصد از مردم ایران از گوگل استفاده می‌کنند. پس در این  مقاله  موتور جست و جوی مورد نظر، گوگل است.

 


 

سئو داخلی چیست :

یکسری اقدامات در داخل سایت که برای بهتر شدن ارتباط میان کاربر و موتور جست و جو انجام میشه، سئو داخلی می‌گویند. خود سئو داخلی به چند بخش تقسیم می‌شود.

 

 

1_  کلمات کلیدی در تایتل تگ :

تگ عنوان،. یک سیگنال قوی برای موتورهای جست و جو است که کلمات کلیدی را رتبه بندی می‌کند. در واقع نقش تگ عنوان این است که محتوای سایت را برای موتور جستجو  توصیف کند.

پس اگر می‌خواهید صفحه سایت تان کلیک بخورد، حتما باید از کلمات کلیدی در تگ عنوان استفاده کنید و به موتور جستجو کمک کنید که درک بهتری از صفحه داشته باشد.

 

 

2_  متا :

متا در واقع بخشی از کدهای html است که در بخش نتایج جست و جو گوگل برای کاربر نمایش داده می‌شود و یک نقش جدی برای برقراری ارتباط  با کاربر را دارد و اگر به درستی استفاده شود باعث افزایش ctr صفحه می‌شود. استفاده درست از متا بدین معناست که بتوانید کلمات کلیدی را به صورت ماهرانه در آن جای دهید و باعث ارتباط بیشتر با موتور جست و جو و کاربر جست و جوگر شوید .

 

 

3_ کلمه کلیدی در تگ   h1 :

بعد از تگ عنوان، تگ h1 از مهم ترین و موثرترین تگ از نظر موتور جست و جو است و استفاده درست از آن می‌تواند در بهبود وضعیت سایت موثر واقع شود.

شاید برایتان جالب باشد که در طول سالیان، روش های زیادی بوده اند که از عوامل مهم سئو محسوب می‌شدند اما با گذر زمان از میان رفته اند، اما h1 هرگز اهمیت خود را از دست نداده.

اگر بخواهیم از مهمترین ویژگی h1 بگوییم باید به بهینه سازی سایت اشاره کنیم، چراکه در سال‌های اخیر، سئو بیش‌تر از بهینه سازی موتور جست و جو به بهینه سازی کاربر اهمیت داده است.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که که h ها به 6 دسته تقسیم میشوند که مهمترین آنها h1 بوده و کم تهمیت ترین آن h6 است .

 

 

4_ استفاده از کلمات کلیدی مترادف :

اگر از سئو 2015 استفاده می‌کردید، با استفاده از کلمات کلیدی خیلی راحت میتوانستید رتبه اول گوگل شوید اما سئو 2020 بدین صورت است که شما علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی، باید از کلمات مترادف هم استفاده کنید و با این کار باعث میشوید که درک گوگل از کلید واژه اصلی صفحه بالا رود.

 

 

5_ طول محتوا :

هرچه محتوا طولانی تر باشد، احتمال پوشش دادن موضوعات نیز بیشتر است. گوگل نیز در همین راستا به دنبال محتوای طولانی و آموزنده است تا به آن رتبه دهد.

 

 

6_ محتوای کپی ممنوع :

 


 

اگر بخواهیم به دنبال محتوای کپی در همهٔ سایت ها باشیم و متن های کپی را مجازات کنیم، به نظر یک شوخی می‌آید. اما باید به شما بگویم که الگوریتم پاندا دقیقا این شوخی را به واقعیت تبدیل کرده است.

الگوریتم پاندا همانند یک هزار چشم است که قصد دارد به کسانی پاداش رتبه اول گوگل بودن را بدهد، که متن آنها کپی شده، کم کیفیت و یا فریبنده نباشد. اینکه بخواهیم محتوای سایت های دیگران را کپی کنید تا باعث افزایش رتبه سایت خود شوید، نه تنها این کار را نکرده اید بلکه به رتبه سایت هم آسیب زده اید.

پس از کپی مطالب سایت های دیگر جدا خودداری کنید چراکه الگوریتم پاندا با سایت متخلف به طور جد مبارزه می‌کند.

 

 

7_ تگ کنونیکال  :

برای آنکه متوجه شوید تگ کنونیکال چیست باید ابتدا به تعریف محتوای تکراری بپردازیم.

محتوای تکراری، محتوایی است که کپی یا مشابه به محتوای دیگر باشد که این شباهت هم می‌تواند نسبت به سایت های دیگر باشد هم می‌تواند نسبت به سایت خودتان باشد و این محتوای تکراری باعث بروز مشکلاتی می‌شود از جمله الگوریتم پاندا.

حال یکی از راه های جلوگیری از تبدیل شدن صفحات به محتوای تکراری استفاده از تگ کنونیکال است.

این تگ بدین صورت عمل می‌کند که به گوگل می‌گوید اگر یک url  همسان با url دیگر است علی رغم اینکه دو صفحه دارای محتوای یکسان هستند، میگوید که محتوای آنها یکی است.

 

 

8_ بهینه سازی تصاویر :

این را باید بدانید که فقط متن نیست که می‌تواند باعث افزایش کلیک خوردن شود بلکه تصاویر نیز اهمیت ویژه ای دارند.

اما باید همانند متن بهینه ساز شوند. بدین معنی که تصاویر هم می‌توانند یک سری سیگنال برای درک بهتر موتور جست و جو ارسال کنند.

 

 

9_  بروز رسانی :

گوگل طوری طراحی شده که محتوای به روز شده را به محتوای قدیمی ترجیح می‌دهد. اما این جمله بدین معنی نیست که شما باید مدام صفحه خود را بروز رسانی کنید.

اما برای اینکه بتوانید رتبه اول گوگل را دریافت کنید لازم است که گاهی بروز رسانی( مثلا هر 12 ماه) را انجام دهید.

 

 

10 _ لینک دادن :

لینک دادن هم می‌تواند به صورت خارجی باشد هم داخلی که شما با این کار میتوانید اعتماد موتور جست و جو را نسبت به صفحه خود افزایش دهید.

اینکه شما با لینک دادن میخواهید کاربران را به دیگر صفحات بفرستید تنها دلیلش اینست که کاربر اطلاعات بیشتری درباره ی آن موضوع کسب کند. اما باید این کار را آگاهانه انجام دهید مثلا لینک را به سایت های معتبر دهید و این نکته را نیز رعایت کنید که با دادن لینک زیاد، دوباره به سایت تان آسیب می‌زنید.

 

 

در این مقاله به توضیح یکی از عناصر سئو ، یعنی سئو داخلی پرداختیم . 

سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز را دنبال کنید تا در مقالت بعد با دیگر اصول سئو آشنا شوید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

 

خیالبافی داماد ترامپ

 داماد و مشاور رئیس‌جمهور سابق آمریکا وعده داده بود توافق‌های سازش میان رژیم‌های عربی و صهیونیست‌ها به برقراری صلح در منطقه منجر خواهد شد.

وبگاه شبکه خبری ‌«سی‌ان‌ان» درگیری‌های فعلی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت را در حکم متلاشی شدن خیالبافی‌های «جارد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای منطقه غرب آسیا توصیف کرده است.
«جارد کوشنر» بارها از توافق‌های سازش میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که به «توافقات ابراهیم» موسوم شده‌اند به عنوان دستاورد دولت ترامپ نام برده است.
سی‌ان‌ان نوشته این توافق‌ها قرار بود با عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و چند کشور عربی خاورمیانه را وارد دوران جدیدی از صلح کنند.
دو ماه پیش، جارد کوشنر با نگارش مقاله‌ای در روزنامه نیویورک‌تایمز «زلزله ژئوپولتیک» ایجادشده پس از «توافق‌های ابراهیم» را به خودش تبریک گفت.
اما سی‌ان‌ان با اشاره به درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت نوشته که «زلزله ژئوپلیتیک واقعی» اکنون اتفاق افتاده است.
در ادامه این تحلیل آمده است: «طرح کوشنر روی یک خیال استوار بود و آن اینکه بدون مذاکره با فلسطینی‌ها و در عوض، با گرم‌تر کردن روابط میان دولت‌های عربی و اسرائیل می‌توان به صلح دست پیدا کرد. در تحلیل کوشنر، صلح در اسرائیل از مسیر امارات می‌گذشت نه از طریق غزه، بیت‌المقدس و کرانه باختری.»
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان این دیدگاه کوشنر که فلسطینی‌ها پس از سرمایه‌گذاری‌های عظیم در غزه و کرانه باختری دست از اعتراضات مشروع خود برخواهند داشت را نیز جزو خیالبافی‌های او توصیف کرده است.
رسانه آمریکایی یادآوری کرد که هیچ‌یک از طرح‌های کوشنر عملی نشده است. طبق گزارش این رسانه، طرح او برای ایجاد سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد دلاری برای فلسطینی‌ها به جایی نرسید زیرا آنها کنفرانس سرمایه‌گذاری در بحرین را بایکوت کردند.
صدها هزار اسرائیلی در شهرک‌هایی یهودی‌نشین که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است سکونت دارند.
سازمان ملل و بیشتر کشورهای جهان شهرک‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌دانند زیرا این رژیم در جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی این سرزمین‌ها را اشغال کرده و بر مبنای کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت و ساز از سوی اشغال‌گر در سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.
فلسطینیان به دنبال تشکیل کشوری مستقل در کرانه باختری و نوار غزه هستند که پایتخت آن بیت‌المقدس باشد. آن‌ها همچنین خواستار خروج اسرائیل از سرزمین‌های اشغال شده در سال ۱۹۶۷ هستند، اما اسرائیل از بازگشت به مرزهای پیش از جنگ شش روزه امتناع می‌کند.

برگزاری نماز عید فطر

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور پرداخت و گفت:نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستانها هم برگزار می‌شود اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این سازمان درباره اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هرساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی تاکید کرد: نماز عید سعید فطر امسال با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز عید سعید فطر این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، گستردگی کار را افزایش داده‌ایم؛ به این صورت که اگر در گذشته در یک بقعه متبرکه یک شهرستان، نماز برگزار می‌شد، امسال نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مراسم بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام نوروزپور گفت: نماز عید سعید فطر  در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستانها هم برگزار می‌شود اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد شد.

بمب تخفیف پیام رسون

بمب تخفیف پیام رسون

19 اردیبهشت 1400 1374  0  0

مژده مژده : 

سامانه پیامک شیراز به مناسبت عید سعید فطر ، تصمیم دارد روی اپراتور 9000 خود یک تخفیف 20 درصدی برای شما عزیزانی که قصد خرید اپراتور 9000 دارید ، قرار دهد .

اپراتور 9000 با در بر داشتن اپراتور دو منظوره و تعرفه پایین ، یکی از پر طرفدار ترین اپراتورها  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه است .

 


 

شما عزیزان اگر میخواهید برای کسب و کارتان یک قدم موثر برداشته باشید ، میتوانید با خرید اپراتور 9000 که از تاریخ 19 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت ماه در تخفیف 20 درصدی قرار دارد ، یک  رونق ویژه  به کسب و کارتان بدهید . 

 

جهت خرید اپراتور 9000 از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید . 

اپراتور 9000 پیام رسون

اپراتور 9000 پیام رسون

13 اردیبهشت 1400 1278  0  0

 

امروز پیام رسون یک بمب هیجان انگیز برای معرفی دارد و آن هم معرفی یک خط جدید به خطوط پنل پیامک است .اگر میخواهید با این خط جدید بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی اس ام اس شیراز همراه باشید .

 

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه منتشر شده بود ، در مورد خطوط پیامکی و خطوط عمومی و خطوط اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده بود .اما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به توضیح هریک بپردازیم و معایب و مزایای آنها را شرح دهیم .

 


 

خطوط 1000

مزایای خطوط 1000 

  • تعرفه مناسب پیامک و خطوط
  • سرعت بسیار بالا در ارسال
  • قابلیت انتخاب شماره دلخواه بعد از پیش شماره 1000
  • سرعت بالا و خرید سیستمی شماره
  • کیفیت بالای گزارشات پیام
  • به روز نمایی گزارش ها

نکته : خطوط 1000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 1000

  • تفاوت شماره های سفارشی با شماره های غیر سفارشی
  • رنج بالای تعداد شماره های بلک لیست پیامک تبلیغاتی
  • قیمت بالای ارسال پیامک به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال نسبت به دیگر اپراتور ها

 

 

خطوط 2000

مزایای خطوط 2000

  • کیفیت بی نظیر ارسال پیامک
  • سرعت ارسال مناسب و قابل قبول
  • قابلیت گزارش دقیق به همراه جزییات ارسال
  • آزاد بودن اکثر شماره دلخواه
  • مناسب بودن قیمت شماره 7 رقمی

 

نکته : خطوط 2000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 2000

  • قیمت نسبتا بالا شماره ها و خطوط اختصاصی
  • قیمت نسبتا بالای ارسال به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال به دیگر اپراتور ها
  • واضح نبودن قیمت شماره های رند و غیر رند
  • عدم وجود شماره های اختصاصی 14 ، 13 و 11 رقمی 

 

 

خطوط 3000

مزایای خطوط 3000

  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه بسیار مناسب برای خطوط 14، 12 و 10 رقمی
  • قیمت یکسان بین شماره های اختصاصی رند و غیر رند
  • کمترین زمان در ثبت نام و خرید شماره اختصاصی
  • فروش شماره 14 رقمی رنج 100 عددی با تعرفه بسیار پایین
  • مقرون به صرفه ترین اپراتور برای یکسان بودن تعرفه ارسال
  • تمام اپراتورهای کشور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

 

معایب خطوط 3000

  • عدم انتخاب شماره بصورت کامل
  • انتخاب شماره بعد از 8 رقم اول
  • قیمت بالا شماره 8 رقمی
  • محدود بودن شماره 8 رقمی موجود
  • عدم فروش شماره 13 و 11 رقمی

 

 

خطوط 5000

مزایای خطوط 5000

  • تعرفه پایین پیامک
  • سرعت ارسال بالای پیامک
  • امکان ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی به همراه اول
  • تعرفه بسیار پایین شماره اختصاصی
  • محاسبه یکسان قیمت برای همراه اول و ایرانسل

 

معایب خطوط 5000

  • تعداد شماره های بسیار زیاد بلک لیست تبلیغاتی
  • کیفیت ارسال پایین
  • عدم بازگشت هزینه پیام های تحویل نشده مخابراتی
  • عدم تحویل گزارش دقیق

 

خطوط 9000

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود. سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.

حال نمایندگی سامانه اس ام اس که به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی شده است ، به دلیل داشتن خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خط 9000 ، آن را به لیست خطوط خود افزوده تا شما همراهان عزیز نمایندگی سامانه پیامک شیراز بتوانید با خرید این خط بهترین ها را برای کسب و کارتان بدست آورید .

 

مزایای خطوط 9000

  • مکان ارسال به شماره های ایرانسل بر اساس کدپستی ، جنسیت ، رده سنی
  • امکان ارسال به شماره حاضر در محل از طریق انتن بی تی اس
  • امکان ارسال بر اساس روز تولد 
  • داشتن اپراتور دو منظوره که به صورت پیامک متنی و پیام صوتی است 
  • عدم نیاز به خدماتی شدن 
  • تعرفه پایین نسبت به خدمات ویژه 

نکته : با توجه به اینکه این خط خدماتی است و نیازی به خدماتی شدن ندارد ، در نتیجه ارسال پیامک به بلک لیست انجام میشود و به همین خاطر بازگشت وجه پیامک های نرسیده به مخابرات را ندارد .

 

هزینه این اپراتور با توجه با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود ، در سامانه پیامک شیراز ، از مبلغ 4 میلیون به بالا شروع میشود .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .