پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

جنگ با ناو آمریکایی در صحرا

پایگاه خبری "آسیاتایمز" در گزارشی به تحرکات نظامی مرموز چین در مناطق صحرایی استان سین کیانگ این کشور و شبیه سازی چندین نمونه از ماکت‌های ناو‌های هواپیمابر آمریکایی در ابعاد واقعی و انجام حملات علیه این ماکت‌ها پرداخته و به طور خاص به طرح این گمانه‌زنی پرداخته که چینی‌ها احتمالا در حال تقویتِ توان نظامی خود با هدف به اوج رساندن آمادگیشان جهت مقابله نظامی با آمریکا در مورد مساله تایوان هستند. آسیاتایمز به طور ویژه به این مساله اشاره کرده که جدیتِ چین در برگزاری مانور‌های نظامی از این نوع، به وضوح حاکی از این است که چینی‌ها در پیشبرد دستورکار نظامی خود در منطقه شرق آسیا، به ضررِ آمریکا و متحدان این کشور، کاملا جدیت دارند.

آسیاتایمز در این رابطه می‌نویسد: «جدیدا تصاویر ماهواره‌ای از بیابان‌های شمال غرب چین در استان سین‌کیانگ این کشور منتشر شده که نشان دهنده ماکت ناو‌های جنگی است که شباهت زیادی به ناو‌های آمریکایی دارند و اینطور به نظر می‌رسد که بیابان مذکور شبیه به یک میدان تیراندازی و هدف گیری است که نمونه آن مشاهده نشده است.

انتشار و عمومی شدنِ این عکس ها، عملا زنگ هشدار را برای پنتاگون به صدا در آورده است. مقام‌های آمریکایی با مشاهده این نوع از رویه‌های چین تا حد زیادی مطمئن می‌شوند که چین حاضر است برای به دست گرفتن کنترل تایوان، جنگی فراگیر را در منطقه آغاز کند (چین سال هاست که تایوان را بخشی از خاک خود می‌داند. آمرکیا قویا از تایوان در برابر چین حفاظت می‌کند).

به گزارش فرارو، بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که اخیرا "شرکت پیکسار" آن‌ها را منتشر کرده، اینطور نشان داده می‌شود که چینی ها، ماکت‌های ناو‌های آمریکایی را در محدوده‌ای که به نظر می‌رسد یک محوطه هدف گیریِ نظامی است، بازسازی کرده اند و از آن‌ها در چهارچوب تمرینات نظامی استفاده می‌کنند.

این اقدام چین در بحبوحه آماده سازی‌های گسترده نظامی این کشور و توسعه: موشک‌های هسته‌ای آن، جت‌های جنگنده، تانک‌ها و موشک‌های جدید و همچنین گسترش نیرو‌های مسلح چین انجام شده است. مساله‌ای که حاکی از اراده دولت چین در تقویت موضع منطقه‌ای و بین المللی این کشور دارد.

پکن و واشنگتن در شرایط کنونی تنش‌های گسترده‌ای را در مساله تایوان تجربه می‌کنند. جدای از این‌ها دو طرف در حوزه مناقشات مرتبط با دریای چین جنوبی و ادعا‌های ارضی چین در مورد این منطقه نیز با یکدیگر چالش‌های فراوانی را تجربه می‌کنند.

در این راستا، "انیسیتو نیروی دریایی آمریکایی" در وب سایت خود اعلام کرده که اقدام اخیر چین در ساخت ماکتِ ناو‌های آمریکایی و انجام تمرینات نظامی در رابطه با آن ها، بخشی از راهبرد جدید ارتش آزادیبخش چین در قبال آمریکا و مقابله با این کشور است.

"شرکت تکنولوژی پیکسار" که اقدام به گرفتن عکس‌های مذکور کرده، محل آزمایش‌های نظامی چین را "بیابان تکله‌مکان" در استان سین کیانگ این کشور معرفی کرده است. در جریان تمرینات نظامی ارتش چین در منطقه مذکور: ماکت‌های یک ناو هواپیمابرِ ثابت، دو ناوشکن ثابت، و یک ناو هواپیمابر متصل به ریل (که جهت انجام تمرین برای هدف قرار دادن اهداف متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد) مشاهده شده است. ظاهرا چین در جریان رزمایش نظامی مذکور، طیف متنوعی از موشک‌هایی که قادر به هدف قرار دادن ناو‌های آمریکایی هستند را آزمایش کرده است.

این اطلاعات در شرایطی منتشر شده اند که در ماه‌های اخیر شاهدِ تشدید تحرکات نظامی چین در اطراف تایوان نیز بوده ایم. دولت چین تاکنون بار‌ها تاکید کرده که اگر تایوان بخواهد به صورت یکجانبه اعلام استقلال کند، چین در انجام حمله نظامی علیه آن هیچ تردیدی به خو راه نمی‌دهد.

نیروی دریای چین بزرگترین نیروی دریایی بر روی کره زمین است. وزارت دفاع آمریکا به طور خاص به این مساله اشاره کرده که نیروی دریایی چین مجموعا ۳۵۵ شناور دریایی و زیردریایی نظامی را در اختیار دارد. چینی‌ها در سال‌های اخیر به طور خاص بر آزمایش‌های نظامی خود با هدفِ بالا بردن دقت موشک هایشان در هدف قرار‌دادنِ اهداف نظامی از دریا و همچنین بهبود عملکرد زیردریایی هایشان افزوده اند. درست به همین دلیل است که وزارت دفاع آمریکا انتظار دارد که نیروی دریای ارتش آزادیبخش چین تا سال ۲۰۳۰ میلادی، بیش از ۴۶۰ کشتی و زیردریایی را در اختیار داشته باشد. جدای از اینکه چین بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار دارد، این کشور همچنین دارای بزرگترین ارتش دائمی جهان و همچنین سومین نیوری هوایی قدرتمند جهانی نیز است. تمامی این آمارها، جدای از قابلیت‌های هسته‌ای چین هستند.

ژنرال "مارک میلی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفته است: "ما اکنون بواسطه رویه‌های چین، شاهد یکی از بزرگترین تغییرات ژئواستراتژیک جهانی هستیم که جهان تاکنون آن را تجربه کرده است. اکنون چین توانایی‌های گسترده‌ای در عرصه‌های فضایی، سایبری، زمینی، دریایی، هوایی و زیردریایی دارد و همگی آن‌ها به وضوح آمریکا و منافع ملی این کشور را از نقطه نظر منطقه‌ای و بین المللی به چالش می‌کشند. از این رو، ما اکنون با کشوری مواجهیم که به نحو خارق العاده‌ای در حال قدرتمند شدن است و می‌خواهد نظم بین المللی را در راستای منافع خود تغییر دهد. این مساله بدون تردید چالشی جدی در سال‌های پیش رو خواهد بود. در ۱۰ الی ۲۰ سال آینده، آمریکا با مشکلات و چالش‌های زیادی از جانب چین رو به رو خواهد بود".

در‌ای راستا اخیرا "وانگ وِنبین" سخمنگوی وزارت خارجه چین در موضع گیری گفته است که هیچ اطلاعی در مورد عکس‌هایی که شرکت پیکسار از تمرین‌های نظامی چین در منطقه سین کیانگ گرفته، ندارد. وی گفت: "من از آن چیزی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، هیچ اطلاعی ندارم".

با این همه، بسیاری از شواهد و مدارک حاکی از این هستند که منطقه‌ای که چین در آن دست به انجام مانور نظامی خود زده، ماه هاست که جهت اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این راستا، برخی گمانه زنی‌ها حاکی از این هستند که به احتمال زیاد، چینی‌ها این میدان رزمایش را برای نخستین بار در فاصله ماه‌های مارس تا آپریل سال ۲۰۱۹ ساخته اند. این سایت چندین بار هدف بازسازی قرا گرفته و در نهایت نیز در دسامبر سال ۲۰۱۹ برچیده شده است. در ادامه، این سایت نظامی بار دیگر در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به مدار کار بازگشته و تا ماه اکتبر نیز تا حد زیادی تجیهز شده است».

خط ثابت

خط ثابت

1400-08-18 23:23:24 480  0  0

وقتی صحبت از ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامک می شود ، اکثریت به این فکر می‌کنند که حتما ارسال پیامک باید از طریق سیم‌کارت انجام شود اما باید این را بدانید که برای ارسال پیامک تبلیغاتی حتماً نیاز نیست که سیم‌کارت داشته باشید شما با استفاده از خط ثابت هم می توانید ارسال پیامک انبوه را تجربه کنید .اگر می خواهید با اپراتور ثابت یا همان خط ثابت ۰۲۱ بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه شوید .


خط ثابت ۰۲۱  : 

یکی از کاربرد های سامانه پیامک ، ارسال پیامک با تلفن ثابت است که در این حالت می توانید بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری از شماره تلفن ثابت برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود استفاده کنید.

 



روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک : 

 قبل از هر چیز می‌بایست یک پنل پیامک تهیه نمایید، بعد از خرید سامانه پیامک می‌توانید نسبت به ثبت درخواست برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک اقدام نمایید . ( اگر با روش ثبت پنل پیامک آشنا نیستید حتما وارد سایت سامانه پیام کوتاه شیراز شوید و قسمت ثبت پنل پیام کوتاه را مطالعه کنید ) . 
خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که ارسال اس ام اس با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد. فقط کافی است پنل پیامک خود را شارژ نمایید و به ارسال پیامک بپردازید.

 

ارسال به بلک لیست با خط ثابت :

خطوط ۰2۱ همانند مابقی اپراتورها به صورت پیش فرض تبلیغاتی می باشد بدین معنی که شما فقط می توانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی شان فعال است ارسال پیامک داشته باشید . اما این خط  نیز هم مانند بقیه خطوط میباشد و می توانید با  خدماتی کردن آن ارسال پیامک به بلک لیست را هم تجربه کنید


مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک :

۱- امکان دریافت پیامک از سمت مخاطب

۲- امکان برقراری راحت‌تر تماس برای کاربر و ایجاد حس اعتماد (استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک یک حس اطمینان را در مشتری به وجود می آورد چرا که شما خیلی غیر مستقیم به مخاطب خود اعلام کردید که یک مجموعه معتبر هستید و همین موضوع تاثیر بیشتری روی مخاطب می گذارد .)

۳- تعرفه پایین ارسال پیامک

۴- عدم نیاز به نوشتن شماره تماس در متن پیام

۵- امکان خدماتی کردن خط ثابت

  

معایب ارسال پیامک با خط ثابت :

۱- عدم ارائه به افراد حقیقی بدون جواز کسب

۲- محدودیت ارسال پیامک حاوی لینک

۳- عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

 

پیام رسون : 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون این امکان را دارد که برای شما ارسال پیامک با خط ثابت شرکت و فروشگاه را فراهم کند و شما خیلی راحت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز و ثبت پنل پیامک برای خرید خط ثابت اقدام کنید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

اپراتور 3000

اپراتور 3000

7 آبان 1400 433  0  0

اگر اهل خرید پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستید حتماً با پیش شماره های مختلف آشنا هستید و می دانید که باید بر اساس  نیازتان از اپراتورهای مختلف استفاده کنید . اما این را باید بدانید که اپراتورها در مجموع تفاوت چندانی با هم ندارد . برای مثال اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل همگی یک کار مشترک را انجام می‌دهند و تفاوت آنها در پیش شماره های آنها است با کمی تفاوت جزئی .

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است به توضیح اپراتور 1000 ، اپراتور2000 ، اپراتور 9000 پرداختیم و تفاوت آنها را بازگو کرده ایم . اما در این مقاله می خواهیم به کالبد شکافی خطوط 3000 بپردازیم . پس برای آشنایی بیشتر با خط 3000 تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

تاریخچه اپراتور 3000 :

 

اپراتور مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات ) ارائه دهنده اپراتور 3000 می باشد . شرکت مگفا در سال‌های فعالیت خود توانست بخش عظیمی از اعتماد سامانه های پیامکی را برای پربازده بودن این سر شماره را به خود جلب کند .  اپراتور 3000 یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای پیامکی به حساب می‌آید جالب است بدانید که این شرکت در سال 1360 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت های صنعتی تهران به نام شرکت ( پویندان ) به ثبت رسیده است . اما در سال 1382 به مرکز گسترش فناوری اطلاعات مگفا  تبدیل شده و موضوع این شرکت به ارائه سرشماره پیامکی و خدمات پیامکی تغییر یافته است .  برخی از سامانه پیام کوتاه بر این باورند که اپراتور پیامک 3000 یکی از وسیعترین سرشماره پیامکی ایران محسوب می‌شود .

 

 

مزایای اپراتور 3000 مگفا : 

 

- سرعت بالای ارسال پیامک و کیفیت بالای ارائه محصولات پیامکی
 
- دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001
 
- توانایی اتصال به تمامی مراکز پیام کوتاه اعم از : همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، شرکت ارتباطات سیار
 
- قابلیت اتصال به اپراتورهای خارج از کشور بر اساس پروتکل SMPP
 
- مناسب بودن قیمت شماره های 10 ، 12 ، 14 رقمی نسبت به سایر اپراتور ها
 
- اعلام دقیق وضعیت ارسال و گزارش گیری دقیق از ارسال پیامک
 
 
 
معایب اپراتور 3000 مگفا : 
 

از اصلی ترین عیب اپراتور پیامک 3000 می‌توان به تعداد خطوط آن اشاره کرد  بدین صورت که وقتی شما می خواهید خط 3000 را به عنوان  پنل پیامک خود انتخاب کنید ، نمی توانید تا ۴ رقم بعد از پیش شماره 3000 را خودتان انتخاب کنید .  یعنی باید حتماً از خطوط ۸ رقمی به بالا خریداری کنید  و این تعداد رقم بین ۱۰ و ۱۲ و ۱۴ رقم متغیر می باشد . اما یک استثنا وجود دارد و آن هم این است که خطوط 3000 با شش رقم در موارد خیلی خاص ارائه می شود اما باید مبلغ بسیار بالایی را بابت آن پرداخت کنید . 

 

 

پیام‌ رسون کارگزار اپراتور 3000 مگفا :

 

نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون و خیلی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامک با اپراتورهای مانند مگفا قرارداد می بندند تا بتوانند به بهترین شکل پنل پیامک را به مشتریانشان ارائه دهد و خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه این ویژگی را دارد که شما با خرید یک خط اختصاصی میتوانید از خطوط عمومی موجود در سامانه هم استفاده کنید و همین موضوع باعث شده که اکثر افراد برای تهیه پنل پیامک به کارگزاران سامانه پیامک مراجعه کنند .

همچنین برخی از سامانه پیامک هستند که در ارائه تعرفه و فروش خطوط تخفیف های بیشتری را نسبت به اپراتور ارائه دهنده در نظر می‌گیرند و هدف از این کار   جذب مشتری بیشتر میباشد و زمانیکه متقاضی قصد خرید پنل اس ام اس را داشته باشد حتما به سراغ ارائه دهنده ای میروند که با کمترین تعرفه بهترین کیفیت را عرضه میکند .  نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون دقیقاً یکی از همین سامانه پیامک می باشد که اپراتور مد نظرتان را با تعرفه کمتر به شما ارائه می دهد و همین موضوع باعث شده که سامانه‌ پیامک شیراز را به عنوان ارزانترین پنل پیامک ایران معرفی کنند .

 

 

پیام رسون :


اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، اپراتور 3000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست پیش شماره  3000 را بدهید .
سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ خدمات پیام کوتاه با شرکت مگفا این امکان را دارد ، که خط  با سر شماره 3000 را برای کاربرانش فراهم کند و به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران تا رسیدن شما به موفقیت همراهتان خواهد بود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

توافق رژیم صهیونیستی با مصر

 ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که با مصر توافقنامه‌ای را برای تقویت نیروهای امنیتی در گذرگاه مرزی «رفح» در نوار غزه امضا کرده است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» مقام‌های ارشد ارتش رژیم اسرائیل و نیروهای مسلح مصر یک نشست  را در شهر «شرم الشیخ» در سینا برگزار کردند.
در این نشست، اصلاحیه‌ای در مورد توافقنامه تنظیم حضور نیروهای امنیتی در منطقه رفح به نفع افزایش حضور امنیتی نیروهای مسلح مصر در منطقه به امضا رسید. در بیانیه رژیم اسرائیل آمده است که این اصلاحیه به تصویب کابینه امنیتی رسیده است.
کمیته نظامی مشترک به عنوان بخشی از معاهده صلح تاریخی بین اسرائیل و مصر در کاخ سفید در سال 1979 به امضا رسید و جلسات منظمی برای هماهنگی مسائل نظامی و دفاعی برگزار می کند.
رفح تنها گذرگاه بین مصر و فلسطین است. هم مصر و هم رژیم اسرائیل از زمان به قدرت رسیدن حماس در نوار غزه در سال ۲۰۰۷ محاصره این منطقه را حفظ کرده‌اند.
از زمانیکه دولت جدید رژیم اسرائیل در تابستان سوگند یاد کرد،هماهنگی امنیتی بین مصر و تل‌آویو علنی‌تر شده است. در همین زمینه،«عباس کامل» رئیس نهاد اطلاعاتی مصر قراراست  پایان ماه جاری برای دومین سفر خود به اسرائیل از زمان روی کار آمدن «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیت‌المقدس بازدید کند. به گفته منابع مصری، این مقام ارشد مصری پیشنهادی برای طرح کلی توافقنامه مبادله زندانیان به بنت ارائه خواهد کرد .
«شبکه خبری کان» نیز گزارش کرد که عباس کامل همچنین دیدگاه مصری‌ها را در مورد کمک‌های لازم برای نوار غزه که طرف‌های فلسطینی اخیرا در دیدار از مصر با آن موافقت کردند، ارائه خواهد کرد.
غزه دارای سه گذرگاه است که یکی گذرگاه رفح در جنوب متصل به مصر و دو گذرگاه دیگر متصل به فلسطین اشغالی یکی گذرگاه تجاری کرم ابو سالم ویژه حمل‌ونقل کالا (جنوب) و دیگری گذرگاه بیت حانون/ایرز ویژه تردد افراد (شمال) است.   بیش از دو میلیون فلسطینی ساکن غزه هستند که از سال ۲۰۰۷ تحت محاصره شدید رژیم صهیونیستی قرار دارند.
«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد نیز به تازگی با ارائه گزارش سالانه به اعضای مجمع عمومی این سازمان، به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی پرداخت. در این گزارش که مربوط به ۱ ژوئن ۲۰۲۰ تا ۳۱ ماه می ۲۰۲۱ است به موانع متعدد بر سر راه حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین در نتیجه سیاست‌ها و رفتارهای اسرائیل اشاره شده است.
گوترش در گزارش خود از رژیم صهیونیستی خواسته است تا تدابیر لازم برای تضمین احترام کامل به حقوق بشر غیرنظامیان فلسطینی را اتخاذ کند.  دبیرکل سازمان ملل همچنین از رژیم صهیونیستی برای پایان فوری همه اقدامات علیه این غیرنظامیان که گاهی به حد شکنجه، مجازات سنگین و غیرانسانی می‌رسد، درخواست کرد.
گوترش از تل‌آویو خواست تا سریعا اقدامات مربوط به تعطیلی همه گذرگاه‌های منتهی به نوار غزه را لغو و برخورداری فلسطینیان از حق آزادی تردد در اراضی اشغالی فلسطین را تضمین کند.
وی پایبندی رژیم اسرائیل به مسئولیت خود به عنوان رژیم اشغالگر و تضمین دستیابی فلسطینیان به خدمات بهداشتی مناسب، رعایت حقوق کودکان فلسطینی و حقوق روزنامه‌نگاران و مدافعان حقوق بشر را ضروری خواند.

ورود چینی ها به ساخت مسکن

محمد طبیبیان، استاد سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و موسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه/  ورود چینی ها به بازار ساخت مسکن تائید شد، این خبر نگران کننده در شبکه های اجتماعی مطرح شده است.

یکم، ایران سابقه چند هزار ساله در امر معماری و ساختمان دارد و دانش فنی مناسب و کار سازی در سطح وسیع در قالب شرکت ها و سازندگان منفرد وجود دارد، ورود چینی ها این بنیه را به شدت تضعیف و تخریب می کند. همان بلیه ای که واردات منسوجات ترکیه ای با صنعت نساجی کشور در چند دولت گذشته ایجاد کرد، و این صنعت را به فنا برد، بر سر فن آوری بومی ساخت و ساز خواهد آمد.

دوم، در شرایطی که شرکت های بزرگ ساختمانی چین به دلیل استراتژی غلط اکنون در معرض ورشکستگی قرار دارند و ورشکستگی آنان کل نظام مالی چین را تهدید می کند تقدیم کردن بازار ساخت و ساز در ایران به آنان به جز نتایج نامطلوب و زیان بار عایدی برای کشور ندارد، امیدی به نجات آن شرکت ها از طریق این فداکاری هم نداشته باشید.

سوم، اگر چیزی به عنوان تکنولوژی پیشرفته وجود دارد که چینی ها باید به شما آموزش دهند، همین نوع انتقال تکنولوژی را از طریق توانمند سازی تولید کنندگان داخلی ترویج کنید.

چهارم، اگر گفتند قرار است کار را سازنگان داخلی انجام دهند ما برایتان تکنولوژی می آوریم، معنی واقعی این گفته این است که پول را ما می گیریم کمیسیون بر می داریم و کار را به شرکت های داخلی واگذار می کنیم. این شیوه آشنایی است، در داخل هم برخی باشندگان قدرتمند همین کار را در پروژه های مختلف کرده اند. بعضاً چند لایه کار را به یکدیگر واگذار می کنند کمیسیون می گیرند ته خط کار اجرا با کسری از بودجه اولیه به کننده واقعی واگذار می شود، او هم در همان حد درصدی از بودجه اولیه کاری تحویل می دهد، که ضعیف و ناپایدار است، این شیوه پسندیده ای نیست.