پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

تحویل خودروهای خارجی

در سال1397 به دلیل محدودیت‌های ارزی، براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا واردات خودرو تا پایان اردیبهشت 1401 ممنوع شد. در آن سال بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران علاوه بر ممنوعیت واردات خودرو اتفاقات دیگری نیز در حوزه خودرو در کشور رخ داد و در کنار خروج شرکت‌های خودروسازی خارجی بین المللی از ایران‌ وضعیت تولید خودرو در کشور به شدت کاهش یافت به طوری که تولید خودرو در سال 1396 از یک میلیون و 532 هزار دستگاه به 756 هزار دستگاه در سال 1397 کاهش یافت؛ در این سال همچنین 200 هزار دستگاه خودرو ناقص نیز تولید شده بود.
با توجه به کاهش شدید تولید خودرو در کشور، بازار خودرو دچار نابسامانی شد و قیمت خودرو به شدت افزایش می‌یافت به‌طوری که بسیاری از سوداگران، پول‌های سرگردان خود را وارد بازار خودرو کردند و با خرید و فروش خودرو بازار این کالای مصرفی را به‌هم ریختند و آن را تبدیل به بازار کالای سرمایه‌ای کردند.

عزم دولت سیزدهم برای سامان دادن به به بازار خودرو

با روی کار آمدن دولت سیزدهم عزم دولت جزم شد تا نابسامانی‌های حوزه تولید و بازار خودرو را رفع کند، بنابراین رئیس‌جمهور در اواسط اسفند‌ سال 1400 دستور 8 ماده‌ای برای «بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور» ابلاغ کرد که در بند 4 این دستورالعمل تاکید شده بود به منظور افزایش رقابت‌پذیری و رفع شائبه انحصار متناسب‌سازی قیمت خودرو و جبران کمبود تولید، در صورت عدم اقدام برای انجام تعهدات و رفع نیاز بازار، موانع قانونی و اجرایی واردات خودرو حداکثر تا ماه آینده رفع شود و با افزایش صادرات خودرو و قطعات، نسبت صادرات به واردات در صنعت خودرو افزایش یابد. پیرو تحقق مفاد این دستورالعمل در 21 اردیبهشت‌ 1401 کلیات واردات خودرو در دولت به تصویب رسید و با این مصوبه بعد از 4 سال ممنوعیت واردات خودرو؛ فرآیند واردات خودرو از سر گرفته شد.

در ادامه بعد از 4 ماه از نهایی شدن مصوبه واردات خودرو در 3 شهریور‌ 1401 آیین‌نامه واردات خودرو که در 26 مرداد به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، توسط معاون اول رئیس جمهور نهایی و به همه سازمان‌ها شامل وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد. ‌پیرو آن نیز اقدامات لازم برای واردات خودرو آغاز شد و شرکت‌هایی که شرایط واردات را داشتند برای دریافت مجوز واردات ثبت‌نام کردند و در نهایت‌ 6 اسفند سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی آغاز و مقرر شد تا خودروهای وارداتی در اسرع وقت تحویل مشتریان شود. به گفته مهدی ضیغمی، ‌معاون وزیر صمت و مدیر طرح واردات خودرو، در ابتدا 120 هزار نفر در سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای خرید خودرو ثبت نام کردند اما بعد از پایش‌های انجام شده 34 هزار نفر شرایط لازم برای خرید خودروهای وارداتی را کسب کردند که در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند، در ادامه از این تعداد 4 هزار نفر از خرید انصراف دادند و به این ترتیب 30 هزار نفر در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند.
ادامه بعد از 4 ماه از نهایی شدن مصوبه واردات خودرو در 3 شهریور‌ 1401 آیین‌نامه واردات خودرو که در 26 مرداد به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، توسط معاون اول رئیس جمهور نهایی و به همه سازمان‌ها شامل وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد. ‌پیرو آن نیز اقدامات لازم برای واردات خودرو آغاز شد و شرکت‌هایی که شرایط واردات را داشتند برای دریافت مجوز واردات ثبت‌نام کردند و در نهایت‌ 6 اسفند سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی آغاز و مقرر شد تا خودروهای وارداتی در اسرع وقت تحویل مشتریان شود. به گفته مهدی ضیغمی، ‌معاون وزیر صمت و مدیر طرح واردات خودرو، در ابتدا 120 هزار نفر در سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای خرید خودرو ثبت نام کردند اما بعد از پایش‌های انجام شده 34 هزار نفر شرایط لازم برای خرید خودروهای وارداتی را کسب کردند که در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند، در ادامه از این تعداد 4 هزار نفر از خرید انصراف دادند و به این ترتیب 30 هزار نفر در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند.
فقط 12هزار نفر از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی خودرو انتخاب کردند
ضیغمی در آخرین آماری که هفته گذشته اعلام کرد به خبرنگار فارس گفت: از بیش از 30 هزار نفری که در نوبت اسفند سال گذشته برای خرید خودرو های وارداتی ثبت نام کرده اند، 12 هزار نفر نسبت به انتخاب خودرو اقدام کردند و برای سایر افرادی که هنوز نسبت به انتخاب خودرو اقدام نکرده اند، یکی - دو دوره دیگر عرضه خواهیم داشت
تحویل حدود 4هزار خودرو به خریداران خودروهای وارداتی
وی بیان داشت: تاکنون بیش از 10 هزار و 500 خودرو وارد بنادر و گمرکات کشور شده است و حدود 4 هزار خودرو نیز تحویل مشتریان شده است. ضیغمی همچنین بیان داشت: خودروهای عرضه شده فعلی به متقاضیان خودروهای وارداتی تا سه ماه آینده تحویل خریداران می‌شود. ‌دور دوم عرضه خودروهای وارداتی نیز از 15 بهمن 1402 آغاز و تا پایان وقت روز گذشته ادامه یافت، البته متقاضیان این خودروها باید مانند دوره قبل نسبت به افتتاح حساب وکالتی به مبلغ 500 میلیون تومان اقدام می‌کردند. به گفته مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت: تاکنون بیش از 750 میلیون یورو ارز برای واردات خودروهای بنزینی و هیبریدی و بیش از 200 میلیون یورو برای واردات خودروهای برقی تخصیص یافته است؛ شیب تامین ارز توسط شرکت ها افزایش یافته و بانک مرکزی نیز همکاری خوبی برای تخصیص ارز دارد. طبق اعلام مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت شرکت‌های بزرگ وارد‌کننده خودرو تا سه ماه آینده حداقل می‌توانند 35 تا 40 هزار خودرو را وارد کشور کنند ضمن اینکه میزان بودجه در نظر گرفته شده برای واردات خودرو در سال آینده حداقل یک میلیارد یورو است.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه سالن های آرایشی

پنل پیامکی پیام رسون ویژه سالن های آرایشی

1402-11-23 22:45:52 14  0  0

همانطور که میدانید بعضی از کسب و کارها هستند که بسته به نوع فعالیت شان در ماه‌های خاصی از سال رونق بسیاری دارند  یکی از این کسب و کارها  آرایشگاه است که معمولاً در ماه آخر سال بسیار شلوغ می شوند. اگر صاحب یک آرایشگاه زنانه باشید حتما می دانید که جذب مشتری میان این همه سالن‌های زیبایی مختلف چه کار دشواری است و باید به دنبال تبلیغاتی باشید که برای جذب مشتری کارآمد باشد. اگر بخواهی تبلیغات خود را مختص به تراکت کنید مطمئنا فیدبکی  برای شما نخواهد داشت چرا که تبلیغات خود را برای  همه مردم کرده‌اید، اما اگر کمی تخصصی تر فکر  کنیم در سالن های زیبای فقط یک جنسیت از ملت حضور دارد و آن هم زنان هستند. برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را فقط برای زنان انجام دهید راه ساده تری وجود دارد آن هم  خرید پنل پیامکی است این کار بسیار ساده است چون می توانید پیامک های خود را فقط برای زنان ارسال کنید و در نهایت مطمئن هستید که برای بازار هدفتان پیامک ارسال کرده اید.

حال این سوال پیش می آید که چگونه از طریق تبلیغات اس ام اسی سالن خود را معرفی کنیم . در ادامه با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا بیشتر شما را با روش های جذب مشتری ویژه سالن های آرایشی آشنا کنیم . 

 


 

کاربرد تبلیغات پیامکی برای آرایشگاه زنانه:

 ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین روش تبلیغ برای آرایشگاه زنانه است که چند دلیل دارد :

 

1_ شما از طریق پنل اس ام اس شیراز می توانید تبلیغات اس ام اسی خود را مختص به زنان در رده های سنی مختلف ارسال کنید.

2_ هزینه تبلیغات شما صرف کسانی می شود که دقیقاً بازار هدف شما هستند که در این صورت یک پنل پیامکی ارزان در امور تبلیغات خود دارید.

3_ برای جذب مشتری می توانید در پایین پیامک خود یک لینک بگذارید و از مشتریان جدید خود بخواهید تا با  وارد شدن در لینک از نمونه کارهای شما نظیر شنیون، میکاپ، مانیکور و پدیکور و... دیدن نمایند. همچنین می‌توانید در لینک از  قیمت های سالن در مورد هر کاری استفاده کنید.

4_برای وفادار ماندن مشتریان سابق خود میتوانید با خدمات تشویقی نظیر اینکه با در میان گذاشتن  پیامک تبلیغاتی آرایشگاه شما به  دوستانشان  تخفیف بگیرند، هم استفاده کنید.

5_ می‌توانید از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید تا نظر مشتری را درمورد خدمات خود بسنجید مثلا کدام آرایشگر مورد رضایت مشتری بود یا این که نظر مشتری را درباره محیط آرایشگاه و قیمت محصولات به کار رفته را بپرسید. شما این کار را می توانید با وب سرویس هوشمند پیام رسون نیز انجام دهید.

6_ برای جذب مشتریان سابق خود تاریخچه مراجعه مشتریان را بررسی کنید و علایق آنها را در نظر بگیرید و با استفاده از پیشنهاد های جالب دوباره آنها را جذب خود کنید.

7_برای احترام به وقت خود و مشتریان خود از آنها بخواهید که با ارسال پیامک نسبت به نوع کاری که در آرایشگاه دارند اقدام کنند و با استفاده از پیامک وقت برای  خود را رزرو کنند. در این حالت نه  کسی در آرایشگاه معطل می‌شود تا نوبتش فرا رسد  نه اینکه آرایشگاه فضای شلوغی را به هم میزند.

8_ قبل از فرا رسیدن نوبت مشتری با یک پیامک به آن یادآوری کنید که در چه تاریخی وقت آرایشگاه رزرو کرده است. در این نوع پیامک ها می توانید اسم مشتری را ذکر کنید.

9_ با یک پیشنهاد شگفت انگیز تخفیفی  می توانید ساعات خلوت سالن را پر کنید فقط کافیست تبلیغات پیامکی خود را توسط پنل پیام کوتاه شیراز برای مشتریان خود ارسال کنید و آن ساعت را برای مشتریان رزرو کنید.

10_ برای مطرح کردن  برند خود می توانید به صورت رندوم برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید و به آنها کد تخفیف دهید تا با مراجعه به شما  و ارائه کد از تخفیف خود استفاده کنند.

 

 


 

تبلیغات برای سالن زیبایی، با استفاده از پنل پیامکی:
مهم‌ترین دلیل این که باید به فکر تبلیغات باشید، مسئله برندینگ سالن زیبایی شماست؛ زیرا اگر خدمات شما بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد، ولی شناخته شده نباشید درآمد خوبی کسب نخواهید کرد. پس برای اینکه بتوانید با سرعت بالاتری برند شوید و مشتری بیشتری جذب کنید، نیاز به تبلیغات سالن زیبایی دارید. یکی از روش‌های کم هزینه برای تبلیغات سالن زیبایی خرید پنل پیامکی از سامانه پیامکی است. شما با خرید پنل پیامکی می‌توانید به صورت هدفمند، سن و جنسیت افرادی که در منطقه‌ شما هستند را مشخص کرده و به این شماره‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید . متن تبلیغات اس ام اسی سالن زیبایی باید جذاب و خلاقانه نوشته شود. بهتر است برای این کار از یک تبلیغ‌نویس کمک بگیرید.

 

 

پیام رسون : 

این پیشنهاد های پیام رسون به کسانی که دارای سالن زیبایی هستند می باشد چرا که تقریباً میتوان گفت یکی از شلوغ ترین ماه های سال برای سالن های زیبایی ماه اسفند میباشد پس بهتر است از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشید و با خرید پنل پیامکی از نمایندگی پیامک شیراز نسبت به سود بیشتر در کسب و کار خود اقدام نمایند.

همچنین پنل پیامک شیراز برای کسانی که قصد سفارش سامانه پیام کوتاه را دارند یک تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته و برای رضایت شما عزیزان این تخفیف را به مدت یک هفته تمدید کرده است.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

رود خواری در مشهد

امروز در مشهد کمتر کسی را می‌توان یافت که از خصوصی شدن و از دست رفتن رودخانه چهل بازه خبر نداشته باشد. البته مسوولان در بالاترین رده‌ها نیز کاملا اطلاع داشته و برخی نیز در نقش بازیگران هستند.

سخن از رودخانه چهل ‌بازه است؛ رودخانه‌ای که از کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرد، وارد شهر توریستی طرقبه در نزدیکی مشهد می‌شود، باغ‌های منطقه ییلاقی طرقبه را سیراب می‌کند، پشت سد گلستان دامن می‌گستراند، وارد غرب شهر مشهد شده و درنهایت به دل کشف رود می‌زند و یکی می‌شوند.

حالا اما قرار است این رودخانه به نام نهادی خاص سند زده شود و به گفته منتقدان این تصمیم قطعه‌قطعه شود؛ منظور آنها از قطعه‌قطعه شدن، مبدل شدن رودخانه «چهل بازه» به عرصه ساخت و ساز انبوه‌سازان و برج‌سازان است. برج‌هایی از جنس «برج سلمان» متعلق به سرمایه‌گذاران شرکتی نام‌آشنا که پیش‌تر نامش در رسانه‌ها هم منتشر شده است.

اتفاق نادر؛ بی‌توجهی به انتقادات کارشناسان در واگذاری یک رودخانه
در تاریخ 14/08/1402 روزنامه اعتماد در گزارشی تفصیلی افشا کرد که پس از نامه‌نگاری‌های مختلف واحد اجرای دادگاه اصل ۴۹ تهران برای جلوگیری از اقدام آب منطقه‌ای خراسان رضوی در مقابل آنچه ازسوی منتقدان و کارشناسان رودخانه‌خواری خوانده می‌شد، کار به دفتر و رای «محسنی اژه‌ای» رییس قوه قضاییه کشیده شد.

رییس دستگاه قضا هم که در آبان ۱۴۰۰ وعده حل مشکل را داده بود، رسیدگی به این پرونده را به معاون اول خود، «مصدق کهنمویی» محول کرد و او هم طی نامه‌ای برای معاون حقوقی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی (ره) ارسال کرد.

انتقادها اما این بود که این ستاد خود یک طرف بحث و مساله است و اینکه یک طرف دعوی به عنوان نماینده قوه قضاییه برای اجرای حکم معرفی شود، محل بحث و انتقاد فراوان قرار گرفت.

براساس گزارش‌های رسمی اما مسوول بررسی این پرونده پس از سفرهایی به مشهد و مذاکره با طرفین به تهران برگشت و به قاضی اجرای احکام پرونده خود دستور داد سند مالکیت رودخانه «چهل بازه» را به نام ستاد فرامین امام و بنیاد شهید بزند.

قاضی پرونده نیز این نظر را پذیرفت و نتیجه‌ای رقم خورد که حالا محل بحث و نقد جدی منتقدان و کارشناسان حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی ایران است؛ اینکه چرا یک رودخانه به نهادی خاص واگذار یا سند زده شود؟

صدای بلند اعتراضی که شنیده نمی‌شود

فضای رسانه‌ای خراسان رضوی و تا حدودی کشوری درگیر این اتفاق شده و لحظه به لحظه اخبار فراوانی حول سرنوشت رودخانه «چهل بازه» منتشر می‌شود، فعالان محیط‌زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد و مدرسان دانشگاه‌های خراسان رضوی هشدارهای جدی داده و از عواقب ناگوار خصوصی شدن رودخانه‌ها به نفع نهادهای دولتی می‌گویند، اما به نظر می‌رسد ائتلاف مقابل آنقدر قدرتمند است که نیازی به اعتنا و توجه به پشت سر خود ندارد و به سرعت به پیش می‌رود. نتیجه اینکه طبق اخبار به دست آمده بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) که اکنون سند مالکیت رودخانه و رودپارک «چهل بازه» را دراختیار دارند قصد انتقال مالکیت به شرکت سهامی خاص و... را دارند و اقدامات لازم در این مورد در حال سپری شدن است؛ دقیقا اتفاقی که فعالان محیط‌زیست نسبت به آن هشدار داده بودند و می‌گفتند داریم به سمت یک فاجعه ملی می‌رویم.


منتقدان می‌گویند این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که اتفاقا تعداد زیادی از عالیرتبه‌ترین مقامات کشوری و لشکری خراسانی هستند و سالانه سفرهایی به مشهد دارند و تقریبا تمام آنها با جزییات از جریان پرونده‌ مطلعند. کارشناسان و مقامات محلی منتقد چنین شرایطی هم تاکید دارند آنچه ابعاد مساله را هولناک‌تر می‌کند، این است که هیچ‌کدام نیز حاضر به پاسخگویی یا انجام کاری نیستند.

به عبارت دیگر با رودخانه «چهل بازه» مانند سرمایه‌ای خصوصی و نه اموال عمومی رفتار می‌کنند درحالی که اصل ۴۵ قانون اساسی این کشور، رودخانه‌ها را متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی می‌داند. منتقدان و کارشناسان در روزهای گذشته مدام این پرسش را از مقامات و مسوولان مطرح کردند که آیا واقعا دست‌اندرکاران و مسوولان قصد دارند سکوت کنند تا زمان به نفع تصاحب‌کنندگان رودخانه و رودپارک بگذرد؟ آنها می‌گویند تبعات خصوصی شدن رودخانه‌ها برای مردم، طبیعت و سرنوشت ایران آثار بسیار سهمگینی در پی خواهد داشت.

نامه به رییس کمیسیون اصل ۹۰
خبرهای تازه اما از ادامه اعتراضات به چنین تصمیمی حکایت دارد و آن‌طور که «پیام ما» خبر داده است، «محمد اله‌موتی»، دبیر شبکه تشکل‌های محیط‌زیست و منابع‌ طبیعی کشور در نامه‌ای به «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با غیرقانونی خواندن واگذاری مالکیت رودخانه چهل‌بازه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد شهید و شرکت خصوصی ... ، خواستار ورود این کمیسیون مجلس به موضوع شده است.

او در نامه خود از پژمانفر درخواست کرده که با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰، روند صدور سند مالکیت برای این رودخانه متوقف شود.

طبق اظهارات اله‌موتی به پیام ما «موضوع دو جنبه دارد؛ اول صدور سند مالکیت برای رودخانه که کاملا غیرقانونی است و موضوع دوم، دراختیار قرار دادن زمین معوض برای یک شرکت خصوصی که از ابتدا حقی بر این زمین‌ها نداشته ولی با فروختن سهام به مردم سعی کرده یا این زمین‌ها را تصاحب کند یا آنکه زمینی معوض از اموال عمومی دریافت کند.»

که هر دو تخلف محسوب می‌شود. اما این گره کور با تدابیر قوه قضاییه و همکاری دو دستگاه حکومتی و شرکت خصوصی باز شدنی است.

در هر صورت چهل بازه شریان تنفس مشهد است و مانند خون در رگ‌های شهر جاری است. قطعا در چنین شرایطی تصاحب آن به نفع شهر مشهد نیست.

علاوه ‌بر این درباره این پرونده پیش‌تر مدیرعامل جمعیت ناجیان آب نیز به «اعتماد» گفته بود که «عمر این رودخانه چندین هزار سال است و محل مورد مناقشه فعلی، محلی بوده که آب شهر طرقبه در آن پخش می‌شده و مقدار زیادی از آن آب، دشت را تغذیه می‌کرده لذا کارکرد تغذیه آب زیرزمینی داشته و غیر از آن جایی نداریم که محل تغذیه آب زیرزمینی مشهد باشد.»

مهدی جمشیدی در این باره گفته بود که «باتوجه به اینکه مشهد با فرونشست زمین مواجه است، آبی که در خاک این منطقه نفوذ می‌کند به تعادل خودش می‌رسد و باعث کاهش فرونشست زمین می‌شود، اما اگر با ساخت و ساز مانع نفوذ آب شویم، مانند دشت‌های کاشمر، بردسکن، اصفهان یا نیشابور با فرونشست و شکاف‌های عمیق و چند کیلومتری روبه‌رو خواهیم شد. هیچ منطقی ندارد که چهل بازه را با این بستر و حریم واگذار کنیم به ارگان‌های حاکمیتی تا به مردم بفروشند و پول آن را صرف کار دیگری بکنند.»

او همچنین پیشنهاد داده بود که به جمع‌بندی صورت ‌گرفته از سوی شرکت‌های مختلف عمل شود: «شهرداری و شرکت آب منطقه با نظر کارشناسی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اینجا تبدیل به رودپارک شود تا هم کارکرد اولیه آن حفظ شود و در صورت بروز سیل و سیلاب خطری شهر و مردم را تهدید نکند و همچنین برای تفریح شهروندان و زائران یک مکان مناسب باشد و هم محیط‌زیست را حفظ کند. لذا برابر مباحث کارشناسی ناجیان آب کاملا مخالف تغییر کاربری چهل بازه و دستور صادره هستند.»

تکنیک های بازاریابی و فروش با پیام رسون

آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش با پیام رسون

1402-10-28 21:44:27 19  0  0

یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ، پیامک تبلیغاتی ، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامکی ، پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی است.

با افزایش روزافزون کسب وکارهای مختلف و تقاضای تبلیغات وبازاریابی ، ما( پنل پیامک شیراز ) با استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی و برخی از رسانه های اجتماعی (پنل تبلیغات فیس بوک )آنهارا به خدمت گرفته ایم تا شمارا در این امر یاری کنیم. تبلیغات اس ام اسی هوشمندانه ترین ترفند های بازاریابی پیامکی ، کانالها ومزیت های متقابلی که با شما مرتبط است ، وب سایتهای دارای دسترسی نامحدود و فرصت برقراری ارتباط با مشتریان را بصورت هدفمند برایتان فراهم می کند. در حالی که لیست مخاطبین در تلفن همراه می تواند به شما در بهبود استراتژی تبلیغات آنلاین کمک کند، و در کنار آن رسانه های اجتماعی می تواند افراد بیشتری رابرای افزودن به لیست  مخاطبین در اختیارتان قرار دهد.

ما در این مقاله به چند راهکار ساده اما موثر جهت بازاریابی پیامکی اشاره کرده ایم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید 

 


 

تکنیک های بازاریابی پیامکی : 

 

1-ارئه نام و خدماتتان : 

  بهترین راه ، برای معرفی یک برند اعلام نام خود وارائه ی چگونگی خدمات رسانی است ، تا اینکه هرکسی ناشناخته  لینک و تگ های مربوط به شمارا کلیک کند ودرباره نوع فعالیت شما مطلب بخواند.

 

2- نمایش صفحه جذاب و زیبا : 

طراحی صفحات خودرا متنوع ،جذاب و بدون جای بحث و تردید به نمایش بگذارید، مطالب را مختصر و گیرا و گرافیک را ساده نگه دارید. اگر وبسایت شما آسان به چشم بیاید افراد بیشتری برای مرور وب مراجعه خواهند کرد.

 

3- ارائه پیشنهادات خاص و تاثیر گذار :

ارائه پیشنهاداتی مانند بن تخفیف جهت بیشترین اشتراک گذاری، شرکت در مسابقه پیامکی و اهداء جایزه و تعیین یک جایزه دهان پر کن جهت سقف خرید و ....مخاطب را خود به خود  مشتاق و جذب میکند.

 

4- کلمات کلیدی :

 خودتان را در برابر مردم به شیوه ها و برچسب های مختلف به نمایش در بیاورید ، میتوانید وب سایت های آموزشی مربوط به محصول خود را ایجاد کنید هر چیزی که میشود اطلاعات مربوط به نوع کسب وکارتان را با آن در معرض دید گذاشت.

 

5- استفاده از پیامک صوتی و تبلیغات صوتی :

شما میتوانید به راحتی با نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک صوتی صدایتان را به گوش همه برسانید.

 

6- استفاده از رسانه های اجتماعی :

با توزیع فرم های وب در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.. اطمینان داشته باشید که آنها می توانند به افزایش لیست مخاطب و شناخته شدن شما به طور مستقیم تاثیر گذار باشند.

 

7- چیزهای بی اهمیت همیشه محبوب هستند. :

 از پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پیامکیتان( پنل اس ام اس و پنل پیامک ) تقاضای ایجاد یک طرح وموضوع جذاب کنید که درعین حال یک آگهی تبلیغاتی است ومیتوانید با اشتراک گذاشتن آن برای برقراری ارتباطی با مخاطب استفاده کنید که آن با انتخاب شما به مشتری شما تبدیل می شود.

 

8- ترجیحات مشتری :

 اجازه دهید آنها از طریق بررسی ها و رسانه های اجتماعی و سامانه ارتباط تعاملی جهت خواسته ها ، پیشنهادات ، انتقادات وترجیحاتشان با شما صحبت کنند.شک نداشته باشیدکه اگردرفهرست مخاطب شما نیست ممکن است به شما اجازه اضافه کردن آنها را به فهرست مخاطبین را بدهد.

 


 

پیام رسون : 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان و پنل پیامک صوتی از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .