پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

سرطان ریه

نتایج یک مطالعه بزرگ بین‌المللی نشان داد بیش از ۸۰ درصد از سیگاری‌ها یا سیگاری‌های سابق که سرطان ریه در آنها در مراحل اولیه تشخیص داده شده تا ۲۰ سال بعد همچنان زنده بودند.

 این مطالعه به سرپرستی گروهی از پزشکان و متخصصان آمریکایی در نیویورک و با عنوان «سی‌تی‌اسکن با دز کم» (LDCT) برای غربالگری افرادی که در معرض خطر بالاتر سرطان ریه هستند، استفاده شد. این نوع اسکن می‌تواند به یافتن نواحی غیرطبیعی در ریه‌ها کمک کند.

نتایج این مطالعه ماه نوامبر گذشته در مجله «رادیولوژی» منتشر شد. به گفته متخصصان تنها ۱۶ درصد از بیماران مبتلا به سرطان‌های ریه، زود شناسایی می‌شوند و بیش از نیمی از افراد مبتلا به سرطان ریه تنها یک سال بعد از تشخیص جان خود را از دست می‌دهند.

دکتر «کلودیا هنشکی»، متخصص اصلی این مطالعه از دانشگاه «آیکان» نیویورک، موانع غربالگری برای این سرطان را بر می‌شمرد و می‌گوید: موانعی برای غربالگری وجود دارد که عمدتاً ناشی از این باور است که از تشعشعات بیش از حد استفاده می‌شود. وی با این حال این تضمین را می‌دهد که برای غربالگری سرطان ریه می‌توان از سی‌تی‌اسکن با دز کم (LDCT) استفاده کرد که این دز حتی کمتر از ماموگرافی است.

«سباستین کورود»، متخصص ریه و رئیس بخش ریه در بیمارستان «لیون» می‌گوید: با چنین رویکردی می‌توان از یک درمان صحبت کرد و تومور اولیه که موضعی است را به موقع برداشت.

سرطان ریه، عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان

بنابر اعلام یورونیوز، نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که غربالگری در افراد در معرض خطر می‌تواند مرگ و میر ناشی از سرطان ریه را که علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان است، کاهش دهد چرا که این سرطان اغلب در مراحل پایانی تشخیص داده می‌شود زیرا علائم این نوع سرطان بدون درد و میزان آن اندک است. متاستازهای منتشر شده در بدن که در مراحل پیشرفته‌تر ظاهر می‌شود، درمان را پیچیده می‌کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که سی‌تی‌اسکن قفسه سینه با دز پایین در تشخیص تومورهای اولیه ریه بسیار موثر است و استفاده از آن، مرگ و میر ناشی از این سرطان را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

نتایج این تحقیق چندین کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس و لهستان را متقاعد کرده است که برنامه‌های غربالگری را با هدف قرار دادن افراد سیگاری و یا سیگاری‌های سابق بالای ۵۰ سال اجرا کنند.

سباستین کورود تاکید می‌کند: تا حد زیادی مهم‌ترین عامل خطر برای این نوع سرطان، نه تنها مقدار سیگار مصرف شده در سال، بلکه مهمتر از همه، طول مدت مصرف سیگار در زندگی است.

اداره عالی سلامت در فرانسه در سال ۲۰۲۲ برای انجام این نوع غربالگری نظر مساعد خود را اعلام کرد. این غربالگری از سال ۲۰۲۵ به‌عنوان بخشی از استراتژی ۱۰ ساله مبارزه با سرطان آغاز خواهد شد.

غربالگری شامل اسکن با دز کم از ریه‌ها هر دو سال یکبار است که با تصاویری که به‌زودی از سوی هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌شود، تلفیق می‌شود.

اگر سابقه سیگار کشیدن به مدت ۲۰ سال یا بیشتر را دارید غربالگری سرطان ریه را باید انجام دهید.

چند توصیه مفید

حفظ یک سبک زندگی سالم در طول و بعد از درمان سرطان ریه می تواند کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد. کشف اینکه فردی مبتلا به سرطان ریه است ممکن است باعث تغییر در نحوه نگرش و مدیریت او نسبت به سلامتی‌اش شود در حالی که برخی نیز پذیرش عادات سالم جدید را چالش برانگیز می دانند.

در ادامه به چند توصیه سودمند در این زمینه خواهیم پرداخت:

* سیگار را ترک کنید: ترک سیگار علاوه بر اینکه یک اولویت اصلی برای مبتلایان به سرطان ریه است به حفظ فشار خون و ضربان قلب شما کمک می‌کند.

* مواد مغذی بخورید: اولویت بعدی باید حفظ یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به سرطان ریه باشد. یک متخصص در این زمینه توصیه کرده است: مصرف غذاهای مناسب به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید، قدرت خود را حفظ کنید و با عفونت ها مبارزه کنید.

* وعده های غذایی کوچک را جایگزین وعده های غذایی بزرگ کنید: به جای خوردن سه وعده غذایی بزرگ و پرحجم در سه نوبت، چندین وعده غذایی کوچک هر سه یا چهار ساعت مصرف کنید. هر روزه بخش های کوچکی از غذاهای پرکالری مانند آجیل، پنیر و کره بادام زمینی مصرف کنید. همچنین از غذاهای غنی از آهن مانند گوشت قرمز بدون چربی، برنج قهوه ای، نان سبوس دار و کره بادام زمینی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تغییر رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

* تحرک داشته باشید: ورزش کردن منظم می تواند به کاهش خستگی، بهبود خلق و خو و حفظ وزن سالم بدن کمک کند. حتی مقدار کمی ورزش مانند پیاده روی یا انجام برخی حرکات کششی سبک برای سلامتی شما مفید است.

* یک سیستم حمایتی داشته باشید: علاوه بر سلامت جسمانی، حفظ سلامت روانی و عاطفی شما بسیار مهم است. صحبت کردن با یک مشاور یا سایر افرادی که با سرطان مبارزه می کنند و می توانند با احساسات شما ارتباط برقرار کنند، در این زمینه مفید است.

* درمان خود را مدیریت کنید: با افرادی که در درمان سرطان به شما کمک می کنند، یک خط ارتباطی باز داشته باشید، قرار ملاقات های خود را تنظیم کنید و به علائم و عوارض جانبی خود توجه دقیق داشته باشید.

فروش عالی با پنل پیامکی

راه کارهای فروش عالی با پنل پیامکی پیام رسون

1402-10-21 22:44:14 11  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با 5 مورد از استراتژی های عالی برای فروش بیشتر آشنا کنیم .

 


 

 

استراتژی عالی برای فروش بیشتر : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در زیر به 5 مورد از بهترین راه کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرده ایم .

 

1- از عبارات کلیدی استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت تبلیغات اس ام اسی  رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخاطبان انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

 

2- ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید:

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجب الهام بخشیدن به مخاطبان شود.

 


 

3- انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی:

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

 

4- انتخاب صحیح بازار هدف:
یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

 

5- تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد:

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است تا گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس درتبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیزارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید . 

 

 


 

پیام رسون : 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

دلار سرگردان

دلار نیما، دلار ترجیحی، دلار سنا، دلار جهانگیری، دلار بازار متشکل، دلار آزاد و‌... این اصطلاحات سال‌های اخیر بازار ارز کشور بوده است. اصطلاحاتی که زاده ارز چند‌نرخی بوده و حالا بسیاری از برآوردها و آمارهای اقتصادی را به خطا انداخته است؛ تا آنجا که رقم تولید ناخالص داخلی کشور یا درآمد نفتی، ارقام صادرات و واردات و بسیاری از ارقام کلیدی اقتصاد دچار ابهام شده است و گاهی خروجی مراجع آماری را با یکدیگر بسیار متفاوت کرده و نتایج متناقضی را منعکس می‌کند. این موضوع از نظر وحید شقاقی‌شهری، عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی، یکی از گرفتاری‌های بزرگ برنامه‌ریزی اقتصادی برای کشور است؛ زیرا امکان داده‌سنجی را دشوار کرده است. او تأکید می‌کند که گذشته از این ارز چند‌‌نرخی باعث رانت و فساد شده است. شاید یکی از مهم‌ترین مصادیق این گفته شقاقی‌شهری، فساد چای دبش باشد که اخیرا عنوان بزرگ‌ترین رقم فساد مالی در کشور را به نام خود ثبت کرده است؛ آن‌هم در شرایطی که کشور سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را تجربه می‌کند و از نظر ورودی ارز زیر فشار است. با‌این‌حال ارز چندنرخی به نام مردم و به کام سودجویان تمام شده است.

‌ارز چندنرخی و اختلال در نظام اقتصادی

فساد چای دبش دوباره بحث ارز چند‌نرخی را به بحثی داغ در محافل اقتصادی تبدیل کرده است. مباحثی که می‌گوید دولت برای مهار این وضعیت و کنترل فساد ارز چند‌نرخی چه گزینه‌هایی پیش‌رو دارد؟ وحید شقاقی‌‌شهری، اقتصاددان، در گفت‌وگو با «شرق» چگونگی ایجاد اختلال توسط ارز چند‌نرخی در اقتصاد و بازار ارز کشور را تشریح کرده و توضیح می‌دهد که برای مهار این شرایط چه راهکارهایی وجود دارد.

عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی معتقد است نظام چند‌نرخی فارغ از ظهور رانت و فساد سبب بروز بیش‌برآوردی و کم‌برآوردی در صادرات و واردات می‌شود و آمار‌های رسمی کشور را دچار اختلال می‌کند.

وحید شقاقی‌شهری با اشاره به آشفته‌بازار ارز توضیح می‌دهد: «به‌طور کلی سه طیف اصلی از اقتصاددانان وضعیت بازار ارز ایران را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌دهند. به باور طیف نخست، اصلا در کشور بازاری به نام بازار آزاد ارز وجود ندارد و قیمت ارز به شکل دستوری قابل‌ کنترل است و درواقع به باور این طیف، بانک مرکزی می‌تواند قیمت ارز را مهار و کنترل کند. به باور این افراد، اگر دولت اقدام به ارزپاشی کند، قیمت دلار به زیر ۱۵ هزار تومان خواهد رسید».

او در ادامه توضیح می‌دهد: «اما در نقطه مقابل طیف نخست، گروه دیگری از اقتصاددانان قرار دارند که همواره معتقدند قطعا در کشور بازار آزاد ارز وجود دارد، اما این بازار سهم بزرگی در اقتصاد کشور ندارد. در حقیقت به باور این افراد، سهم بازار آزاد ارز در کشور ایران به زیر پنج درصد می‌رسد». این استاد دانشگاه تأکید می‌کند: «البته طیف سومی نیز از اقتصاددانان وجود دارند که معتقدند نه‌تنها ما در کشور شاهد بازار آزاد ارز هستیم، بلکه این بازار سهم بسزایی (حداقل ۳۰ درصد) در اقتصاد کشور ایفا می‌کند».

او با اشاره به آسیب‌های نظام چند‌نرخی ارز بر پیکره کم‌جان اقتصاد کشور توضیح می‌دهد: «راه برون‌رفت از این مشکل به‌هیچ‌عنوان اقتصاد دستوری نیست و تا زمانی که متغیر‌های کلیدی اقتصاد ایران اصلاح نشود و انتظارات تورمی کنترل نشود روند این التهابات همچنان صعودی است».

شقاقی‌شهری ادامه می‌دهد: «به باور طیف نخست بازار آزاد ارز وجود ندارد و قیمت دلار غیر‌واقعی و به‌صورت تلگرامی (پشت پرده) تعیین می‌شود، اما من معتقدم اگر نرخ دلار تلگرامی بالا می‌رفت باید در چند ماه اخیر نیز شاهد روند صعودی دلار بودیم، درصورتی‌که اکنون شاهد یک آرامش و ثبات نسبی در بازار ارز هستیم».

عضو هیئت‌علمی دانشگاه ادامه می‌دهد: «مگر می‌شود که بازار آزاد ارز در کشور وجود نداشته باشد و ما شاهد واردات کالا به‌صورت قاچاق به ارزش ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار در سال باشیم؟! وقتی مردم ما نیاز‌های ارزی خود را برای مهاجرت، خروج سرمایه از کشور و یا تبدیل ریال به دلار با هدف سرمایه‌گذاری در بازار آزاد تأمین می‌کنند، چگونه می‌شود منکر این بازار شد؟ با تمام این تفاسیر باید بپذیریم که سهم بازار آزاد ارز در اقتصاد کشور بیش از ۳۰ درصد ارزیابی می‌شود».

او با انتقاد به عملکرد بانک مرکزی تأکید می‌کند: «ما در حال حاضر شاهد یک نظام چهار‌نرخی ارز هستیم که بعضا منشأ فساد و رانت است».

این اقتصاددان با بیان اینکه برخی فساد‌ها محصول همین نظام چندنرخی ارز است، می‌گوید: «اکنون در کشور یک نظام ارزی ۲۸‌هزار‌و 500 تومانی برای واردات کالا‌های اساسی، یک نظام ۳۸‌هزار‌و 500 تومانی برای واردات سایر کالاها، یک نظام ۴۱ هزار تومانی برای تأمین نیاز‌های مردم از صرافی‌ها و یک نظام ۵۰ هزار تومانی در بازار آزاد وجود دارد».

شقاقی‌شهری معتقد است «همواره نظام چند‌نرخی سبب بروز بیش‌‌برآوردی و کم‌برآوردی در صادرات و واردات شده است و آمار‌های رسمی کشور را دچار اختلال می‌کند. به معنای ساده اگر من بخواهم کالایی را به کشور وارد کنم، سعی می‌کنم بیش‌برآوردی انجام دهم تا دلار بیشتری را به دست بیاورم».

‌کاهش بهره‌وری با ادامه سیاست ارز چند‌نرخی

او با اشاره به آینده پیشران‌های اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی در صورت ادامه روند موجود می‌گوید: «رژیم‌های پولی چند‌نرخی ارز موجب اخلال در فرایند تخصیص بهینه نهاده‌های اولیه تولید و منابع مالی اقتصاد کلان می‌شود که به ترتیب زمینه کاهش بهره‌وری عوامل، تضعیف رشد اقتصادی و همچنین افزایش میان‌مدت قیمت‌ها را فراهم می‌کنند».

این استاد دانشگاه توضیح می‌دهد: «در حقیقت رژیم‌های چند‌نرخی ارز از طریق ایجاد شکاف میان نرخ‌های رسمی و غیررسمی، موجب کاهش بهره‌وری در بازار عوامل، تضعیف قدرت رقابت بین‌المللی تولیدات بخش‌های قابل تجارت خصوصا بخش‌های منتفع از ارز‌های ترجیحی، کاهش رابطه مبادله و همچنین تضعیف تراز تجارت خارجی می‌شوند».

شقاقی‌شهری ثبات نرخ ارز در این روز‌ها را آرامش قبل از توفان تصور کرده و می‌گوید: «احتمالا انتظارات تورمی در سال آینده با توجه به انتخابات آمریکا مجددا نمود پیدا می‌کند و شاهد تکانه‌های اقتصادی خواهیم بود. درواقع هرچقدر به زمان برگزاری انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم ناگزیر بازار ارز متأثر می‌شود و متأسفانه سیاست‌های بانک مرکزی سهم اندکی در مقابل سیل انتظارات تورمی خواهد داشت».

راه های پول در آوردن با پیام رسون

راه های پول در آوردن با پیام رسون

1402-09-30 14:30:49 42  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند و امروزه به عنوان افرادی ثروتمند تلقی میشوند . 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با یکسری استراتژی  عالی برای کسب و کارتان آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید با راه های پول درآوردن آشنا شوید .

 


 

تعهد به خود و کارتان : 

در ابتدا شما خواننده عزیز این مقاله و همراه همیشگی سامانه پیامک شیراز باید این را بدانید که قبل از شروع هر کاری باید نسبت به آن کار متهعد باشید که در اصطلاح به آن دیسیپلین گفته میشود . دیسیپلین یا متعهد بودن به کارتان ، اولین و تاثیر گذارترین مرحله در شروع و ادامه کار است، در واقع زمانی افراد به موفقیت می‌رسند که بهانه تراشی نکنند و آن کاری را که باید انجام شود را در زمان خودش انجام دهند فارغ از بهانه تراشی . به بیانی دیگر  متعهد بودن به وظیفه مان و طبق برنامه پیش رفتن مهمترین رکن برای رسیدن به موفقیت است.

 

شناخت جزء به جزء کارمان : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

 

در مرحله بعدی باید مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی پیامک است. در نمایندگی سامانه پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و... که شما میتوانید بر این اساس و تعیین مخاطب خود ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت های زیر داشته باشید :

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی 

ارسال اس ام اس منطقه ای

ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

 


 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه شیراز به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر برای کسب و کارتان سایت دارید یا در صفحات مجازی تبلیغات انجام می‌دهید، حتما لینک سایت یا اینستاگرام خود را در پایین متن تبلیغاتی خود قرار دهید که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .