پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

ظرفیت تولید موبایل با نیاز مردم متناسب نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری جلسه‌ای مشترک با اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در هفته جاری با محوریت تولید موبایل در داخل کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید موبایل متناسب با نیاز مردم نیست و باید تلاش خود را در این زمینه دوچندان کنیم.

 

محمدجواد آذری‌جهرمی روز یکشنبه درباره وضعیت تولید موبایل و لپ تاپ در داخل کشور، اظهارکرد: وظیفه وزارت ارتباطات تقویت اکوسیستم حمایت از صنعت تولید موبایل و لپ تاپ است که از محل وجوه اداره شده، ایجاد تسهیلات در واردات قطعات و تامین خط اعتباری برای تولید موبایل گفت و خواست که  افراد مرتبط پیگیر این مسئله باشند .

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بخشی از پروسه تولید موبایل در ایران وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افزود: جلسات متعددی با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت در این راستا برگزار شده و کارخانه‌هایی برای این منظور شکل گرفته است و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه جذب مشارکت این افراد برای تولید موبایل در داخل کشور است.

 

وی با بیان اینکه دولت نیز از طریق وزارت دفاع و توسط صاایران به موضوع تولید موبایل ایرانی ورود کرده است، اضافه کرد: علیرغم همه تلاش‌ها، واقعیت این است که ظرفیت تولیدی، متناسب با نیاز مردم نیست و ما باید تلاش خود در این حوزه را دوچندان کنیم که وزارتخانه‌های ارتباطات و صمت در حال پیگیری این موضوع هستند.

پیروزی بزرگ هواووی

دولت آلمان می‌گوید شرکت هواووی چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه فایو جی پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ فایو جی خود استفاده خواهد کرد که این خبر پیروزی بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود.

 

کابینه «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان لایحه استفاده از تجهیزات هواوی را تایید کرده و در صورتی که این طرح در پارلمان آلمان هم تصویب شود، مسیر استفاده از فایو جی هواوی در این کشور هموار خواهدشد.

 

غول فناوری چینی می‌خواهد در کشورهای غربی نیز حضور پیدا کند.  هواوی پس از جنگ تجاری چین و ایالات متحده و فرمان اجرایی ترامپ، از سوی بسیاری از شرکت‌ها نیز تحریم شد و با فشار کشورهای مختلف مواجه است. که می‌توان گفت بخشی از این محدودیت‌ها ناشی از فشار آمریکا بر کشورهای دیگر است.  ترامپ باور داشت که  سیستم‌های هواوی خطری جدی برای امنیت این کشور محسوب می‌شوند و راه را برای جاسوسی از دولت و شهروندان هموار می‌کنند؛ ادعایی که همواره از سوی هواوی رد شده است.

 

انگلیس اعلام کرده که اپراتورهای تلفن همراه ملزم به حذف هرگونه کیت هواوی از شبکه‌های خود تا سال 2027 هستند. این در حالی است که  هواوی طی پانزده  سال گذشته شریک اصلی اپراتورهای تلفن همراه بریتانیا بوده و به اذعان دولت انگلیس این ممنوعیت ارائه پوشش سراسری فایو جی را در این کشور به تاخیر انداخته و دو میلیارد پوند هزینه اضافی به باور می‌آورد.

 

هواوی قبلاً ابراز امیدواری کرده بود که انگلیس در پی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ایالات متحده در اقدامات خود تجدیدنظر می‌کند؛ اما به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.

وفاداری مشتری و فروشنده با استفاده از پیام کوتاه

وفاداری مشتری و فروشنده با استفاده از پیام کوتاه

18 آذر 1399 24  0  0

گاهی اوقات فقط رضایت مشتری از خرید کافی نیست بلکه مهم تر از رضایت، وفاداری مشتری است. بدین معنا که مشتری بدون هیچ اجبار و تشویقی، خود مایل باشد از خدمات جدید استفاده کند و این حس وفاداری مشتری را بیان می‌کند که تنها در صورتی امکان پذیر است که هم مشتری و هم فروشنده از یک خدمات هر کدام سود خود را  ببرند.

یکی از راه‌های وفادار کردن مشتری، ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به کالا و خدمات است.

برای نمونه در یک آژانس هواپیمایی، مشتریان وفادار بسیاری هستند که علاوه بر حضور خود، اطرافیان و دوستان را نیز به پر کردن تورها تشویق می‌کنند. در واقع یک مشتری وفادار خود حکم یک تبلیغ کننده را دارد. حال در پشت این مشتری وفادار یک ارائه خدمات مطلوب، رقابت قیمتی و تبلیغات هستند که موثر می‌شود. آژانس های هواپیمایی و مسافرتی بسیاری هستند که با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی تمام جزئیات سفر اعم از چارتر، پرواز به کشورها و شهرهای مختلف با قیمتی پایین تر، قیمت هتل ها، ساعات پرواز، تورهای شگفت انگیز و... را به مشتریان خود ارسال می‌کنند. این همان رابطه مستقیم وفاداری مشتری و فروشنده است که فروشنده ( آژانس ها) با ارسال پیامک تبلیغاتی با هزینه ارسال بسیار پایین، قشر زیادی از افراد جامعه را ( بدون نیاز به حضور) مطلع می‌سازد.

به همین خاطر است که خیلی از آژانس های هواپیمایی و مسافرتی به سامانه ارسال پیام کوتاه روی آورده اند،. که هم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود و هم آرامش خاطر همکاران خود را به همراه دارد.

همچنین وقتی بحث مسافرت در پیش باشد، تغییرات در آخرین لحظه یک امر طبیعی و عادی است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تا قبل از اینکه آژانس ها به سامانه پیام کوتاه روی بیاورند این امر ( تغییرات در آخرین لحظه) باعث باخت یک آژانس بود. اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه نه تنها این امر به یک فرصت جدید تجاری تبدیل شده بلکه از ضرر و زیان هنگفتی که خیلی از مواقع هواپیما ها باید با چندین صندلی خالی به پرواز  خود ادامه می‌دادند هم جلوگیری شده.

از دیگر فواید سامانه پیام کوتاه برای آژانس ها این است که آژانس های مسافرتی می‌توانند با بالا بردن آگاهی مردم از جذاب ترین مقاصد و دیدنی ترین جاهای شهرها و کشورها نیز استفاده کنند و علاوه بر جذب مشتری، باعث می‌شوند که خیلی از جاهای گمنام هم شناخته شوند.

حال به منظور استفاده آژانس ها از بازار یابی پیامکی، شرکت اهورا اطلس فارس تصمیم دارد با ارائه خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی با تخفیف 50 درصدی برای آژانس ها این فرصت جذب مشتری را به آنها بدهد و برای محقق شدن رویا ها به آنها کمک شایانی کند. 

جهت سفارش پنل پیامکی خود از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

شماره های تماس :

02128423301

09172172039

ورود به موقع آیفون 13

به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را دیرتر از سال‌های گذشته معرفی و وارد بازار کرد. اما  ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با چنین موضوعی مواجه نمی‌شوند.

 

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو»  پیش‌بینی کرده تولید انبوه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ مجهز به چیپ جدید اپل  مطابق برنامه ریزی  قبلی این کمپانی صورت می‌گیرد. معمولا تولید انبوه آیفون‌ها اوایل تابستان آغاز می‌شود اما امسال اواخر تابستان تولید انبوه سری آیفون ۱۲ شروع شد.

 

امسال برای اولین بار بعد  از سال ۲۰۱۱، شاهد تغییر در زمان عرضه آیفون‌های اپل بودیم. آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در تاریخ ۲ آبان ماه وارد بازار شدند و مدل‌های مینی و پرو مکس هم از تاریخ ۲۳ آبان در اختیار خریداران قرار گرفتند.  

آیفون‌های اپل فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند و یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند. در همین راستا افراد زیادی می‌خواهند به موقع با موبایل‌های جدید اپل ملاقات کنند و آن‌ها را سفارش دهند. بنابراین اگر پیش‌بینی مینگ-چی کو درست باشد، در سال ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ به موقع وارد بازار می‌شود.

 

در حالی که به اعتقاد کو گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به موقع تولید می‌شوند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، شاید مشکل دیگری سال آینده روی تولید این محصولات تاثیر بگذارد. احتمالا اپل از مشکلات امسال درس می‌گیرد و خود را برای سناریوهای بدتر آماده می‌کند تا گوشی‌های آینده خود را به موقع وارد بازار کند.

انتقاد ها در 24 ساعت گذشته پس از معرفی هدفون ایرپاد مکس

اولین هدفون روی گوشی اپل ایر پاد مکس است که دارای قابلیت های چشمگیر و طراحی خاصی است. که این برای شرکت اپل دور از انتظار نیست. اما چیزی که صدای کارشناسان را درآورده قیمت ۵۴۹ دلاری آن  است که به اعتقاد آنها ساختار تلسکوپی، حذف نویز فعال و ۲۰ ساعت شارژدهی دلایلی برای این قیمت گذاری نیستند.

اینکه اپل محصولات با کیفیتی می سازد  برای همگان آشکار است. اما این بار قیمت هدفون از گجت پیشرفته مثل آی پد ایر بیشتر است و می توان گفت تفاوت چندانی با قیمت آیفون ۱۲ ندارد.

انتقاد تعدادی از کارشناسان بدین شهر است: استیو کواچ برای تمسخر گفته "ببخشید صدای تان را نمی شنوم چون ایر پاد  مکس من به صورت خودکار صدای فقرا را قطع می‌کند".

برایان جکسون نیز فناوری بهای هدفون را در سطح  کالای لوکس و بی شرمانه خوانده است.

سیاست قیمت گذاری اپل در مواردی مثل پایه ۹۹۹ دلاری برای مانیتور یا چرخ‌های ۴۰۰ دلاری مک باعث شده بسیاری این شرکت را نه یک کمپانی پیشرو فناوری بلکه بیشتر عرضه کننده کالاهای لوکس قلمداد کنند و همانطور که نویسنده فوربس می‌گوید، اخذ ۵۵۰ دلار برای یک هدفون به این دیدگاه دامن خواهد زد.