پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بازگشت وحید شمسایی

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بعد از چند سال دوری از میادین فوتسال امشب با بازگشت خود شب بیادماندنی برای گیتی پسند رقم زد.
وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که امسال به بعنوان مربی بازیکن در تیم گیتی پسند اصفهان حضور دارد، برای دیدار مقابل مس سونگون به میدان بازگشت.
شمسایی امشب در اولین بازی بعداز 3.5 سال دوری از میادین فوتسال، مجددا در ترکیب اصلی گیتی پسند مقابل مس قرار گرفت و توانست با حضورش شب رویایی را برای گیتی پسند رقم بزند.
در نتیجه گیتی پسند توانست در یک دیدار پرگل 4 بر صفر مس رقیب سنتی خود  را شکست دهد.

ماه رمضان با پیام رسون

ماه رمضان با پیام رسون

24 فروردین 1400 390  0  0

 


 

ضمن عرض تبریک به مناسب فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان خدمت شما همراهان همیشگی نمایندگی سامانه پیامک شیراز ، مفتخریم به شما عزیزانی که در ماه خدا خدماتی را برای ارائه به مردم عزیز در نظر گرفته اید و میخواهید این خدمات را از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی کنید و از تخفیفات نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هم  استفاده کنید، بهتر است همین حالا برای ثبت سفارش خود و خرید پنل اس ام اس اقدام کنید . 

برای اطلاع از نوع خدمات پیام رسون در ماه مبارک رمضان ، پیشنهاد میکنم مقاله جشنواره رمضان با پیام رسون را مطالعه کنید . 

ما در پیام رسون برای شما عزیزان امیدواریم با غروب خورشید ماه شعبان هر آنچه قلب نازنین شما را می آزارد غروب کند و شادی رمضان بر شما طلوع کند و هرگز پایانی بر آن نباشد .

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید . 

تنها راه مهار موج چهارم کرونا

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیاز داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن رفتار ویروس جهش‌یافته انگلیسی و غالب شدن این  نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان این‌که بایستی با به‌کارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی‌تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به‌منظور کاهش زمینه‌ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست که می‌بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر این‌که هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت‌زا باید بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستادهای استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته‌های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل‌ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به مراجع ذی‌ربط پیش‌بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به‌منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان‌ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستادهای استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت‌ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل‌ها قاطعانه اعمال گردد.

ارسل پیامک برای سازمان های مذهبی

ارسال پیامک برای سازمان های مذهبی

12 فروردین 1400 227  0  0

شاید در نگاه اول مراکز مذهبی و پیامک چندان سنخیتی با هم نداشته باشند. چرا که زیاد دیده‌ایم در حین یک مراسم یا رویداد مذهبی، جوانان سرگرم کار کردن با گوشی موبایل خود باشند. در نتیجه این تصور در ذهن ما شکل گرفته است که فناوری‌های مدرن باعث فاصله گرفتن نسل جدید از مذهب شده است. اما پیام رسون پیشنهاد میدهد که اگر این ابزار مدرن بخش چنین بزرگی از زندگی جوانان ما را تشکیل می‌دهد، چرا از خود این ابزار برای تعامل و نزدیک شدن به آنها استفاده نکنیم؟ وقتی که تلفن همراه تا این حد در زندگی مردم جامعه نفوذ کرده است، چرا باید آن را به عنوان دشمن دین مردم ببینیم؟ به جای آن می‌توانیم از همین ابزار برای حضور بیشتر دین در زندگی مردم استفاده کنیم. در ادامه سامانه پیامک شیراز بیشتر در مورد مزایا و کاربردهای پیامک به عنوان یک ابزار مدرن برای مساجد و مراکز مذهبی مثل سازمان بسیج، هیئت‌ها و ... صحبت می‌کند پس تا پیایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 


 

در اینجا نمایندگی پیام کوتاه شیراز چندین راه استفاده از پیامک را همراه با توضیحات و مثال‌هایی برای شما اورده است .

  • آیات و احادیث را مستقیماً به اعضأ ارسال کنید. :شما می‌توانید آیات و احادیث مرتبط با روز را برای مخاطبان ارسال کنید و به آنها کمک کنید تا در تمام طول هفته ارتباط مستقیمی با دین داشته باشند.

 

  • اعضأ را نسبت به تغییر برنامه‌های خود مطلع کنید. : اگر قصد دارید به خاطر وضع نابسمان هوا کلاس قرائت قرآن خود را لغو کنید کافیست هشدارهای پیامکی ارسال کنید که نهایتاً در چند دقیقه به دست تمام شاگردان می‌رسد.

 

  • اعضا را از مراسم‌ها و رویدادهای پیش رو آگاه کنید : آیا می‌خواهید مطمئن شوید که همۀ اهل محل در مراسم شما حضور خواهند داشت. با استفاده از ارسال پیامک انبوه به محله یادآوری لازم را به آنها بکنید. این پیامک شما در لحظه به دست مخاطبان می‌رسد و مطمئن خواهید بود که هیچکس بی‌اطلاع نیست.

 

  • فعالیت‌های خیرخواهانه خود را به اعضأ اطلاع دهید : پیامک یک روش فوق‌العاده برای با خبر کردن اعضا از برنامه‌های انسان دوستانۀ شما است. به این ترتیب می‌توانید تمام اهل محل را در یک فعالیت خیرخواهانه درگیر کنید و نتیجۀ بهتری از آن بگیرید.

 

  • برنامۀ کلاس‌های خود را به اطلاع مخاطبان برسانید : آیا قصد دارید کلاس‌هایی را برای اهل محل برگزار کنید؟ با ارسال اس ام اس منطقه ای این موضوع را به آنها اطلاع دهید و دعوت کنید تا در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

 

  • به زبان جوانان صحبت کنید تا به آنها نزدیک شوید.:  آیا می‌دانستید که در ردۀ سنی 15 تا 25 سال، پیامک بیشترین استفاده را به عنوان یک کانال ارتباطی شخصی دارد؟ از این مزیت پیامک برای نزدیک شدن به جوانان استفاده کنید.

 

  • نظر اعضأ را نسبت به تصمیمات خود جویا شوید. آیا قصد پیاده کردن یک تصمیم را دارید و می‌خواهید نظر اعضأ را هم در مورد آن بدانید. با استفاده ازارسال  پیامک یک نظرسنجی برگزار کنید و از پاسخ‌های آنها برای پیاده کردن هر چه بهتر این تصمیم استفاده کنید.

 

اما کاربردهای ارسال  پیامک در همینجا به پایان نمی‌رسد. مواردی که تا به اینجا گفته شد تنها چند کاربرد کوچک از پیامک به حساب می‌آید و شما می‌توانید ازارسال  پیامک به روش‌های گوناگون دیگری نیز استفاده کنید. تولدها و مناسبت‌ها را به اعضأ تبریک بگویید، با استفاده از پیامک برای ختم قرآن به صورت دسته‌جمعی برنامه‌ریزی کنید، یک مسابقه مذهبی برگزار کنید و اطلاعات دینی مخاطبان را بسنجید، یک دعا را با اعضأ به اشتراک بگذارید و ... در واقع، به جرأت می‌توان گفت که هیچ محدودیتی برای آنچه ارسال می‌کنید وجود ندارد.

 

جهت مشاوره رایگان به پشتیبانی نمایندگی پیام کوتاه شیراز تماس حاصل فرمایید و جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

علی خطیر تبرئه شد

مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.
امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.
وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بند‌های حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.
وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.