پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

مقصر گرانی ها کیست ؟

 قضایای اخیر یعنی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از روی نان‌های غیرسنتی و ماکارونی، بازتاب‌ها و نارضایتی‌های گسترده‌ای داشت، به ویژه آنکه در وضعیت گرانی برنج، ماکارونی تنها کالایی بود که خانوارهای فقیر می‌توانستند مصرف آن را بیشتر کنند و قدری از فشار هزینه برنج کم کنند، ولی با چند برابر شدن قیمت آن در یک شب تمامی معادلات مردم و به ویژه اقشار فرودست به‌هم ریخت. طبیعی بود که با پایان یافتن تعطیلات و آغاز به کار مجلس این مساله از طرف نمایندگان هم مطرح شود. توجه داشته باشیم که گران کردن آرد را مقارن با تعطیلات عید فطر انجام دادند که با بازتاب‌های رسمی شدیدی مواجه نشود.  از این رو انتظار می‌رفت که آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس وارد ماجرا شود. وی نظرات خود را از روی متنی نوشته شده قرائت کرد که این اقدام خوبی است که قبلا هم از سوی ایشان مسبوق به سابقه بوده و نشان می‌دهد که جملات و اظهارات با دقت انتخاب شده‌اند و از بی‌دقتی‌های اظهارات شفاهی به دور است و باید حساب بیشتری روی آن کرد، به نظر آقای قالیباف: «در گرانی‌های اخیر و موضوع افزایش قیمت ماکارونی هم، بی‌توجهی به قانون مجلس باعث شد چنین فضایی ایجاد شود و مردم را به‌ شدت ناراحت کند. به مردم حق می‌دهم که نسبت به آینده نگران شده باشند اما با توجه به پیگیری‌های انجام شده و جلساتی که مخصوصا در شورای هماهنگی اقتصادی صورت گرفت، مقرر شد که قانون مجلس به ‌طور کامل اجرایی شود، ان‌شاءالله آرامش معیشتی برای مردم ایجاد خواهد شد.» این جملات واجد چند مضمون است؛ اول نوعی جرزنی است. همه می‌دانند که یکدست شدن کامل قدرت در ایران مبتنی بر این توجیه بود که پس از این قوای گوناگون مسوولیت مشترک بپذیرند و یکدیگر را مقصر مشکلات جاری معرفی نکنند. اینکه نمی‌شود پس از تحمل این حد از هزینه برای یک‌دست شدن قوا، باز هم در بزنگاه گرانی یک قوه خود را از مسوولیت مبرا کند و مثلا طرف مردم بایستد.  نکته دوم، شاید پاتک مجلس به دولت به دلیل انتشار خبر سفر خانواده آقای قالیباف به ترکیه است.‌ گرچه تاکنون کسی منبع اصلی انتشار این خبر را معرفی نکرده است، آنان هم که به نکاتی اشاره کردند، فوری حرف خود را پس گرفتند، ولی در مجموع شاید این حرف بی‌ربط نباشد که انتشار این خبر ناشی از اختلافات درونی نواصولگرایان است و نمی‌تواند بیرون از آن رخ داده باشد.

 ولی نکته اصلی این سخنان آقای رییس مجلس جای دیگری است؛ آنجا که به‌ طور ضمنی بی‌توجهی مجلس را یادآوری می‌کند. اگر پلیس راهنمایی خیابانی را یک‌طرفه اعلام کند، طبعا هر گاه کسی این قاعده را نقض کند، آن را جریمه خواهد کرد. اگر جریمه نکند یک‌طرفه کردن خیابان امری مهمل و بیهوده است. قانون بدون ضمانت اجرا بی‌معنا است. اگر مجلس قانونی نوشته است (فارغ از اینکه آن قانون خوب باشد یا بد) دولت و سایر قوا باید به ‌طور کامل اجرا کنند، حال اگر دولت اجرا نمی‌کند، ضمانت اجرای قانون از طریق سوال و استیضاح وزیر یا حتی بالاتر از آن دست مجلس است. اگر مجلس قانونی تصویب می‌کند، ولی دولت اجرا نمی‌کند یا ناقص اجرا می‌کند، دولت خطا کرده، ولی خطاکار اصلی مجلس است که علیه خاطی اقدام نمی‌کند . 

به‌علاوه یعنی چه که در جلسات تصمیم گرفته‌اید همه قانون را اجرا کنند، مگر می‌توان امر بدیهی را انجام نداد و هزینه‌ای متوجه مستنکف از اجرای قانون نشود؟ پس مسوولیت اصلی متوجه مجلس است که ضمانت اجرای نادیده گرفتن قانون مصوب خود را نادیده گرفته است و هیچ مجازاتی برای متخلفین نیز اعمال نمی‌کند و اجرای آن را خارج از مجلس از طریق جلسات غیرمرتبط با مساله پیگیری می‌کند. پس مسوولیت اصلی متوجه مجلس است، هر چند باید گفت هر دو نهاد مجلس و دولت یکی و‌ همسو هستند و مسوولیت آنان مشترک است و دوران انداختن مسوولیت بر دوش دیگری گذشته است

باشگاه مشتریان و پیام صوتی پیام رسون

باشگاه مشتریان و پیام صوتی پیام رسون

1401-02-15 23:49:34 364  0  0

خیلی از مردم امروزه برای تبلیغات خود از سامانه پیامکی استفاده میکنیم چراکه بهترین نوع تبلیغ ، تبلیغ از طریق پنل پیامکی شناخته شده است . پس طبیعی است که شرکت های نمایندگی پنل پیامک روز به روز در حال افزایش باشد .

حال اگر کسی بخواهد خودش یک نمایندگی سامانه پیامک را تاسیس کند تا بتواند به مردم ارائه خدمات پنل پیامکی داشته باشد ، باید با این موضوع آشنا شود که در سامانه پیامک تنها به مشتریان پنل پیام کوتاه ارائه نمیشود و ارائه خدمات به مشتریان در سامانه پیامکی بسیار فراتر از این ها میباشد .

ما امروز در این مقاله میخواهیم شما را با دو مورد از خدماتی که در سامانه پیام کوتاه به مشتریان عرضه میشود را معرفی کنیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با باشگاه مشتریان و پیام صوتی بیشتر آشنا شوید .

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

 


 

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان : 

در فضای بسیار رقابتی امروز مدل کسب و کار بسیار دچار تحول شده است. شما ممکن است یک ایده بسیار نوآورانه داشته باشید که بازار منتظر آن است. ولی رقبا بیشتر از ۶ ماه به شما زمان تنفس نخواهند داد.

شما با کسب و کارهای زیادی روبرو شده اید که توسط رقیب بزرگتر بلعیده شده اند. یا اینکه با تغییر کوچک یا بزرگ در فضای عمومی کسب و کار بحران های زیادی را تحمل کرده اند.

یکی از مهمترین اهداف از راه اندازی باشگاه مشتریان ، حفظ و نگهداری مشتریانی است که شما برای جذب آنها بسیار هزینه کرده اید. رفتار مشتری بسیار وابسته به رفتاری است که شما با او انجام داده اید. در زیر به صورت ایتمی به اهدافی که میتوان از راه اندازی باشگاه مشتریان داشته باشیم اشاره شده است .

 

- حفظ مشتریان سابق
- ایجاد مزیت نسبی کسب و کار نسبت به رقبا
- افزایش دایره مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
- کمک به برند سازی
- افزایش فروش در روز ها و ساعت های خلوت
- ایجاد کیف پول هوشمند برای جلوگیری از تخفیف نقدی
- کاهش تخفیف واقعی به واسطه کیف پول
- تسهیم سهم بازاریاب های مختلف و افراد منتفع به صورت خودکار

 

پیام صوتی چیست ؟: 

پیام صوتی، پیامی است که صدای انسان را در خود دارد. صدا را می‌توان "بسته‌بندی" کرده و با اینترنت برای کس دیگری فرستاد. به بیان تخصصی، فرایند فرستادن "بسته‌های صوتی" یک فرایند ارتباطی نیمه منفعلانه است. اما باتوجه به سرعت بالا ارتباط می‌تواند پیوسته به نظر آید.

این یک تعریف ساده از پیام صوتی است اما همین تعریف ساده که در غالب پیام صوتی آمده ، توانسته انقلابی بزرگ در تبلیغات و بازاریابی به وجود آورد و باعث شده  کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق همین پیام صوتی به فروش فوق العاده ای برسند چراکه پیام صوتی و پنل پیامک با داشتن کمترین تعرفه میتوانند بیشترین بازخورد را در تبلیغات داشته باشند .

از همین رو مردم پس از اینکه برای تبلیغات خود روی به پنل پیامک و پیام صوتی آوردند و متوجه معجزه این ابزار قدرتمند شدند ، کمتر دیده میشود که کسی از روش های تبلیغاتی دیگر که هزینه های سنگینی را دربر دارند استفاده کنند . 

 


 

از ویژگی مهم پیام صوتی میتوان به این موضوع اشاره کرد که این  فرآیند به صورت کاملا اتوماتیک وخودکار انجام میشود بنابراین هیچ اپراتور و یا شماره گیری نیاز به پردازش تماس ندارد  هنگامی که سیستم را با پیام از پیش پست شده ی خود تنظیم کرده باشید طبق درخواست خودتان ، شروع به ارسال  پیامک صوتی و تبلیغات صوتی میکند.

جالب است بدانید که ارسال پیام صوتی می‌تواند به صورت انبوه با مخاطب انجام شود که در حال حاضر این یک شیوه نوین در آیتم های پیام صوتی است تا شمایی که از پیام صوتی برای جذب مخاطب استفاده می کنید ، راحت تر بتوانید ارتباط برقرار کرده و نتیجه بگیرید.

 

پیام رسون : 

تیم حرفه ای پیام رسون با ارائه تمامی تجربه ها در طی سال های خدمت در حوزه پنل پیامکی قصد دارد تا شما را به یکی از کارامد ترین نمایندگی پنل پیامک تبدیل کند . 

شما میتوانید برای رسیدن به تمامی سوال هایتان با تیم پشتیبانی پیام رسون تماس حاصل فرمایید . 

همچنین اگر قصد خرید باشگاه مشتریان یا پیام صوتی از سامانه پیامکی پیام رسون را دارید میتوانید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید . 

 

تنش آبی در تابستان

هر روز که به فصل گرم سال نزدیک می‌شویم، هشدارها برای کمبود آب بیشتر می‌شود. رییس مرکز تحقیقات پژوهاب‌گستر گفته است: «۳۰شهر در تنش آبی هستند که در صورت ادامه این شرایط در تابستان، تعداد این شهرها به ۳۵شهر افزایش می‌یابد. باید 10درصد از مصارف آب بخش کشاورزی را بکاهیم.» خطرات و بلایای مرتبط با بحران آب مانند سیل و خشکسالی به‌دلیل تغییرات آب‌وهوایی در اغلب مناطق جهان رو به افزایش است و انتظار می‌رود تعداد افرادی که در جهان از تنش آبی رنج می‌برند، افزایش یابد. این چالش، با افزایش جمعیت و کاهش دسترسی به منابع، تشدید می‌شود و همین حالا هم تنها نیم‌درصد از منابع آبی زمین به‌عنوان آب شیرین، قابل استفاده و در دسترس است. با وجود افزایش این تهدیدها، خدمات پیش‌بینی و هشدار اولیه بلایای طبیعی هنوز در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، محدود و ناکافی است.


جدا از شک و تردیدی که در تداوم بارندگی‌های اخیر وجود دارد، به‌واسطه تبعات کم‌بارانی شدید در سال آبی گذشته، فعلا شرایط آبی بسیاری از سدهای کشور نامساعد است و این موضوع در حوضه آبریز سدهای تهران در نیم‌قرن اخیر بی‌سابقه بوده است. طبق آنچه مسوولان آبی اعلام کردند، نباید تصور شود که بعد از چند روز بارندگی بی‌درنگ مشکل کم‌آبی استان تهران حل شده و دیگر نیازی به مدیریت مصرف نیست؛ چراکه کاهش ذخایر و منابع آبی در سال آبی گذشته بی‌سابقه بوده است و ما با این کاهش‌ها وارد سال آبی جدید شدیم. همچنین طبق اعلام مسوولان هواشناسی، اکنون با ناهنجاری مثبت دما در کشور مواجه هستیم؛ بدین معنا که دما در بسیاری از مناطق بیش‌ازحد معمول و طبیعی بوده و به‌طورکلی از ابتدای سال آبی جدید تاکنون، دمای متوسط کشور بیش از معمول بوده است. براساس گزارش‌های رسمی، میانگین دمای سالانه در کشور در ۱۰سال اخیر تا دو درجه سانتی‌گراد بیشتر از متوسط ۱۰ساله در پنج دهه قبل است. در بهار و زمستان سال گذشته دمای متوسط کشور حدود ۲ تا ۳درجه سانتی‌گراد بیش از میانگین بلندمدت بوده و در برخی مناطق مانند شمال‌غرب کشور، افزایش دما بین ۳ تا ۶درجه سانتی‌گراد بود.


«هدایت فهمی»، رییس مرکز تحقیقات پژوهاب‌گستر اظهار داشت: در سال جاری نسبت به مدت 50ساله، 30درصد کاهش بارش داریم و فروردین‌ماه یکی از خشک‌ترین ماه‌های سال‌های گذشته بوده است؛ به‌طوری‌که تنها 6درصد بارش داشتیم که در مقایسه با سال قبل بیش از 80درصد بارش ها کاهش یافته و جمعیت روستایی کشور دچار تنش آبی شده است. 30شهر در تنش آبی هستند که در صورت ادامه این شرایط در تابستان، تعداد این شهرها به 35شهر افزایش می‌یابد.
رییس مرکز تحقیقات پژوهاب‌گستر ادامه داد: از مرز بحران آب عبور کرده‌ایم و درحال مصرف 88درصد منابع آبی تجدیدناپذیر کشور هستیم. از کل منابع آبی کشور، 90درصد مصرف ناخالص در بخش کشاورزی، سه درصد بخش صنعت و هفت تا هشت درصد هم در بخش شرب کشور مصرف می‌شود.
 
15تن در هکتار فرسایش خاک داریم
هدایت فهمی، رییس مرکز تحقیقات پژوهاب‌گستر در ادامه این برنامه اظهار داشت: ایران سابقه طولانی در خشکسالی و سیل دارد اما برنامه جامعی برای مدیریت امور نداریم و سیل می‌آید و می‌رود و تنها به زارعان خسارت ناشی از سیل داده می‌شود.
وی افزود: 15تن در هکتار فرسایش خاک داریم و رکورددار فرسایش خاک هستیم؛ باید بتوانیم از فاضلاب تسویه‌شده برای صنایع استفاده کنیم و آب شرب و سالم را برای بخش کشاورزی استفاده کنیم و 10درصد از مصارف بخش کشاورزی کاهش دهیم و شاهد کاهش مصرف آب کشاورزی و توسعه کشت گلخانه‌ای باشیم. علاوه‌بر بخش کشاورزی، راندمان مصرف آب در بخش صنعت نیز فاجعه است و باید برای راندمان این بخش نیز اقدامات موثری انجام شود.
در ادامه این برنامه، بازرگان، مشاور رییس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: کشاورزان حق‌آبه‌ای دارند و حق‌آبه آن‌ها به‌طور کامل تامین نمی شود. از طرفی شاهد خاموشی برق چاه‌های کشاورزی هستیم که این موضوع باعث افزایش مصرف آب در اراضی کشاورزی و وارد آمدن خسارت به کشاورزان می‌شود. در مدیریت منابع آب کشور باید بهره‌برداران محلی از‌جمله کشاورزان را نیز دخیل کرده و بدون توجه به این بخش نباید درباره مصرف آب تصمیم‌گیری شود.
 
باید هرچه زودتر اقدام کرد
«ابوطالب قزلسفلو»، مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان‌داری سازمان جنگل‌ها نیز اظهار داشت: به‌دلیل شرایط گرمای هوا، افزایش تبخیر و تغییر اقلیم در صورت ادامه این روند در سال‌1405، دوبرابر مصرف فعلی در تهران به آب نیاز داریم. در‌حال‌حاضر بارش‌ها به جای داشتن پراکندگی لازم به‌صورت یکباره و رگباری نزول می‌کند به همین منظور نمی‌توان به‌درستی از این بارش‌ها استفاده و این منابع آب را ذخیره کرد. اقدامات آبخیزداری و آبخوان‌داری اما می‌تواند منجر به جلوگیری از فرسایش خاک و  کاهش خسارت وارد شده به شهرها شود و میزان ذخیره آب در سفره‌های زیرزمینی نیز افزایش می‌یابد. در سال جدید نیز در سطح یک‌میلیون هکتار آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود دارد که می‌تواند منجر به تغییر اثرات خشکسالی شده و به تولید آب در کشور کمک کرد.

بازاریابی دهان به دهان

آشنایی با بازاریابی دهان به دهان

1401-01-29 23:54:50 589  0  0

انتقال دهان به دهان پدیده ی جدیدی در تبلیغات و بازاریابی محسوب نمی‌شود چراکه در زمانی که اینترنت و بازاریابی دیگر وجود نداشت ، اصل بازاریابی از طریق دهان به دهان انجام می‌شد و در حال حاضر دنیای دیجیتال و ابزارهای آن فقط و فقط مکانیزم هایی را که از قبل وجود داشته را تقویت کرده است .
در این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با قدیمی ترین روش بازاریابی بیشتر آشنا شوید .

 


 

بازاریابی دهان به دهان چیست؟
امروزه بسیاری از کسب‌وکارها در سراسر دنیا برای جلب مخاطب‌های جدیدشان به‌صورت میلیاردی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ درحالی‌که پتانسیل‌های بازاریابی مشتری‌های فعلی‌شان را در نظر نمی‌گیرند. قدرت پیشنهادهای دهان به دهان بیش‌ازاندازه است؛ و هنگامی‌که راه‌های مختلفی برای تقویت پایگاه مشتریان فعلی وجود دارد، هیچ‌کدام به‌اندازه‌ی بازاریابی دهان به دهان مؤثر و قوی نیستند.

بازاریابی دهان به دهان دقیقاً همان چیزی است که در طول روز با آن روبرو هستیم .

 قطعاً شما بارها چیزی به چشمتان خورده است، و دوست دارید آن را با دوستتان در میان بگذارید. بازاریابی دهان به دهان همین کار را می‌کند، اما دقیق‌تر، منسجم‌تر و قابل قبول‌تر . بازاریابی دهان به دهان در لیست تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود .

 

بازاریابی دهان به دهان  سنتی و مدرن : 

بازاریابی دهان به دهان نیز به دو صورت سنتی و مدرن اجرا میشود : 


1- بازاریابی دهان به دهان سنتی: این روش از بازاریابی در گذشته اعمال می‌شد، افراد با یکدیگر وارد صحبت می‌شدند و گفتگوهای حضوری به صورت دهان به دهان شکل می‌گرفت. این روش تا حد زیادی سنتی محسوب می‌شد. شرکت‌های مختلف نیز از افرادی به عنوان مشاور استفاده می‌کردند، تا اطلاعات مورد نظر برای مشتری شفاف سازی شود. در بازاریابی  به صورت سنتی قرار است، اطلاعات از یک نفر به نفر دیگر با محوریت پیشنهاد منتقل شود.

 

2- بازاریابی دهان به دهان مدرن: امروزه رویکرد بازاریابی دهان به دهان فرق کرده است، اینترنت پا به میدان گذاشته است و اطلاعات مربوط به محصول و شرکت‌های مختلف، حالا می‌تواند بدون گفتگوی حضوری به سادگی منتقل شود. مثلاً شبکه‌های اجتماعی در انتشار اطلاعات کمک می‌کنند، محصولات در شبکه‌های اجتماعی به تایید یک شرکت می‌رسند. شرایط اشتراک گذاری برای لینک‌های مختلف فراهم می‌شود و همه این موارد تاثیرگذار هستند. در بازاریابی دهان به دهان مدرن، یک سری اقدامات برنامه ریزی شده صورت می‌گیرد که منجر به رضایت یک فرد از برند یا  محصول می‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام یکی از روش‌های مدرن بازاریابی دهان به دهان است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

 


 

تعریف های جامع از بازاریابی دهان به دهان: 

اگر بخواهیم خیلی کلی و مختصر و مفید از بازاریابی دهان به دهان یک تعریف جامع داشته باشیم ، میتوانیم به دو صورت آن را بازگو کنیم 

۱_ به مردم دلیلی بدهید تا درباره محصول شما صحبت کنند .
۲_ کاری کنید تا این گفت و گو راحت تر اتفاق بیفتد .

 

انواع بازاریابی دهان به دهان: 

بازاریابی دهان به دهان به دو دسته طبیعی و تقویتی تقسیم می‌شود که در زیر به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

 

طبیعی : در بسیاری از موارد، بازاریابی دهان به دهان هیچ ربطی به خود بازاریابی ندارد؛ بلکه درباره‌ی ارائه‌ی خدمات عالی به مشتریان است که باعث می‌شود مردم تمایل پیدا کنند نزد دوستان‌شان درباره‌ی شما صحبت کنند. یا اینکه درباره‌ی محصولات فوق‌العاده‌ای است که مردم نمی‌توانند برای نشان دادن آن‌ها به دیگران، مقاومت از خودشان نشان دهند . 

 

تقویتی : گفتگوهایی که با یک سری اقدامات عمدی آغاز می‌شود تا مردم را به صحبت کردن وادار کند . 

 

پیام رسون :

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به ثبت رسیده است ، تلاش کردیم تا شما را با قدیمی ترین روش بازاریابی آشنا کنیم . 

جالب است بدانید که یکی از مواردی که باعث شده سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان بهترین سامانه پیام کوتاه شناخته شود همین بازاریابی دهان به دهان بوده و توانسته با ارائه بهترین پنل پیامک به مشتریان خود ، خیلی ناخواسته از قدیمی ترین روش بازاریابی برای خود مشتری جذب کند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .