پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

ترس امارات از چیست ؟

ترس امارات از چیست ؟

 

بعد از انتشار خبر"پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات" ، بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌های عربی منطقه داشته است ، امارات حملات رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه قطر و نیز خبرگزاری تسنیم به راه انداخته است.

 از ابتدای آغاز بحران بین قطر و چهار کشور حوزه خلیج فارس ، ایران بارها خواستار حل مسالمت آمیز این اختلافات ، از راه گفت ‌وگو و بدون اعمال فشار و تحریم های یکجانبه علیه دوحه شده است.

ایران همچنان معتقد است که ، اختلاف بین کشورهای اسلامی ، باید بین خود این کشورها و بدون دخالت‌های خارجی حل و فصل شود و این اختلافات نباید باعث تفرقه و تعمیق شکاف و اختلاف بین آنها گردد ، چرا که گسترش دامنه این اختلافات ، کشورهای اسلامی را از حرکت در مسیر پیشرفت باز می دارد و این چیزی است که دشمنان اسلام آن را دنبال می کنند.

 

پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات

اما درباره رفتار این روزهای امارات ، باید گفت : که از نظر عرف دیپلماتیک هر کشوری آزاد است که با هر کشوری دیگر ، مناسبت دیپلماتیک برقرار کند و برای حل اختلافات با دیگر کشور وارد گفت ‌وگو شود و فکر می‌کنم که اماراتی ها هم این حق را برای خودشان قائلند ، که در مناسبات بین الملل آزادند ، با هر کشوری که بخواهند روابط دیپلماتیک داشته باشند.

اینکه چرا امارات این روزها ، توپخانه خود را بعد از انتشار این خبر به سمت قطر نشانه رفته است ، قابل درک است و همه می دانند که در صورت تحقق این امر یعنی آشتی بین قطر و عربستان ، امارات دیگر نخواهد توانست به سیاست‌های "ماجراجویانه" خود ، در دیگر کشورها از جمله یمن و شمال آفریقا ادامه دهد.

 

خشم امارات از اخبار مربوط به پیشنهاد قطر به عربستان

البته سکوت عربستان و کویت که تاکنون واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند ، بیشتر موجبات نگرانی اماراتی‌ها را فراهم کرده است و ابوظبی از آن هراس دارد که ، مبادا این دو کشور توافقات پشت پرده‌‌ای بدون اطلاع امارات انجام داده باشند.

آنچه که در گزارش‌ها در خصوص دعوت بن زاید از شاه بحرین ، برای سفر به امارات ، برای بررسی این موضوع منتشر شده (در صورت صحت این گزارش) نشان از عمق نگرانی اماراتی‌ها به آشتی بین قطر و عربستان دارد و امارات از این می ترسد ، که به قول ضرب‌المثل ایرانی "سرشان بی کلاه" مانده باشد.

 

احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ، توسط یک "خانواده مشهور"

احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ، توسط یک "خانواده مشهور"

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ، از قاچاق و احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ،  توسط یک خانواده مشهور خبر داد.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، که پیشتر گفته بود 5 خانواده محور اصلی واردات غیر قانونی خودرو هستند ، امروز از کشف و شناسایی بیش از 5 هزار خودروی با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه های امنیتی خبر داد.

وی در همین‌زمینه ادامه داد : در این پرونده بیش از 5 هزار خودروی خارجی لوکس یکی از خانواده های بزرگ وارد کنندگان خودرو توقیف شده است .

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود : این خانواده بزرگ ، گمرکات دولتی را تبدیل به پارکینگ‌های شخصی خود ، جهت واردات غیر قانونی خودرو کرده است و افرادی که در حوزه واردات بی رویه خودرو و سفارشات غیر قانونی خودرو اقدام به واردات می‌کردند ،  شناسایی و پرونده‌های آنان و 4 خانواده دیگر وارد کننده خودرو در شعبات مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد : خودرو های قاچاق با محوریت 5 خانواده بزرگ ، با دسترسی به اطلاعات و تبانی‌های سازمان یافته وارد کشور می‌شوند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس بیان داشت : با این اوصاف بایستی مابقی شرکت‌های فعالی که در حوزه واردات خودرو زیر مجموعه این 5 خانواده می‌باشند ، تعیین تکلیف شوند و دادگاه‌های این افراد برای شناسایی افراد ذی نفوذ در ثبت سفارشات خودرو و واردات خودرو در گمرک و وزارت صنعت مشخص و دادگاه آنان به صورت علنی برگزار و افراد مرتبط با این افراد به مردم اعلان شود.

 

چرا بازاریابی ایمیلی به بازاریابی پیامکی نیاز دارد؟

چرا بازاریابی ایمیلی به بازاریابی پیامکی نیاز دارد؟

 

smsreson.info

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در دوران جوانی و نوجوانی ساخت وب و اینترنت ، بازاریابان دو مسیر اصلی را برای تبلیغات در اختیار مخاطب قرار دادند :

1 * تبلیغات پاپ آپ در وب سایتها

2 * سفارشی کردن ایمیلها برای هر تغییر نام و هر تغییر ایمیل آدرس

 

بازاریابی ایمیلی برای تبلیغات به بازار تلفن همراه نیاز دارد.

 

تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی ، بازی تبلیغات را به طور قابل توجهی تغییر داده است و در عصر جدید ، که تعامل مبتنی بر مجوز به کار است ، استفاده شده که به موجب آن کاربران باید قبل از اینکه بازاریابی را شروع  کنند ، باید لیست مخاطبین خود تکمیل و آماده کند . تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه ، به طور ناخواسته ، زنگ مرگ را برای ایمیل ها به صدا در آورد ، اما این به معنای پایان دادن به بازاریابی ایمیل به طور کلی نیست.

در واقع به یک دلیل ساده ، ایمیل یک عنصر ضروری از هر کمپین بازاریابی پیامکی خوب است و آن هم تلفن های همراه هوشمند است . قبل از اینکه تلفن های هوشمند شروع به جایگزینی تلفن های همراه اولیه کنند ، بازاریابی تلفن همراه محدود به پیام کوتاه و پیامک متنی بود . در حال حاضر طبق آمار ، 48 ٪  از ایمیل ها در تلفن همراه خوانده می شود ، 30 ٪  از مصرف کنندگان ، ایمیل خود را صرفا با گوشی های هوشمند خود می خوانند.

 

پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک ** اپراتور تبلیغات صوتی *

دسترسی به ایمیل ها با  تلفن همراه ، به عنوان یک روش به کار برده میشود و  بیشتر مردم برای خواندن ایمیل از تماس های تلفنی استفاده می کنند . در درجه اول محبوب ترین فعالیت در تلفن های همراه ، برای کاربران برسی ایمیل ها با گوشی های هوشمند شان است ، که طبق آمار گرفته شده ، این رقم 70 ٪  اعلام شده است.

 

 

شاید بپرسید که ، این همه کمپین های بازاریابی تلفن همراه برای چیست ؟ خبر خوب این است که بسیاری از این ایمیل ها تجاری هستند و حتی بهتر ، در واقع آنها نتایج را بررسی و به دست می آورند ، 56٪ از مصرف کنندگان با استفاده از گوشی های هوشمند خود ، خریدشان را انجام میدهند و  این کار را در پاسخ به پیام ارسالی از طریق ایمیل انجام دادند.

 

استفاده از ایمیل و پیام کوتاه در کنار یکدیگر ، برای تبلیغات و بازاریابی میتوانند انواع مختلفی از کسب و کارها را در کانال های مختلف  ، تحت پوشش خود قرارداده و آنها را بطور خاص و ویژه پشتیبانی کنند .

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725

امیر علی اکبری ، شیر مرد ایرانی بازهم بینی ، آمریکاییها را به خاک مالید .

امیر علی اکبری ، شیر مرد ایرانی بازهم بینی ، آمریکاییها را  به خاک مالید .

 

امیر علی‌اکبری نماینده کشورمان ، در مسابقات MMA مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت.

 

امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان  ACA ، امشب (شنبه) در روسیه به مصاف شلتون گریوس ،  ملقب به «قبر کَن» از آمریکا رفت  و در میان هیاهوی جمعیت ، با غرور و غیرت ایرانی خود ، جمعیت حاضر در استادیوم را بهت زده کرد .

این دلیر مرد ایرانی ، در راند اول و درکمال ناباوری همگان ، حریف قدر آمریکایی خود را ناک اوت کرد تا دهمین پیروزی  حرفه ای خود را کسب کرده باشد .

این سومین و آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACA بود و نماینده کشورمان که تا پیش از این دیدار 9 پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود داشت به مصاف نماینده آمریکا رفت که او نیز با 9 پیروزی و سه شکست در قفس حاضر شده بود.

این شیر ایرانی در حالی مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت ، که آخرین شکست او در سال 2013 رقم خورده بود ، اما علی‌اکبری در مبارزه‌ای برتر به‌ راحتی از سد حریف خود گذشت تا تعداد برتری‌های خود در مقابل نمایندگان آمریکا را در MMA به عدد 3 برساند.

 

با کسب این پیروزی ، قرارداد امیر علی‌اکبری با سازمان ACA به پایان رسید و نماینده کشورمان اگر خواهان کسب کمربند دسته سنگین‌وزن این سازمان است ، باید قرارداد خود را تمدید تا با محمد واخائف دارنده کمربند این سازمان دیدار کند.

 

ایران و ایرانی همیشه سربلند

هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS

هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا   iOS

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی  در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟

البته، پاسخی ساده و ایده آل  وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یا iOS هرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی  iOS درآمد بیشتری دارد ، اما Android دارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی **

 

اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی  چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:

 

عملکرد ایالات متحده

بر اساس یک گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند  بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ٪ از سهم بازار ، بالاتر از 38.9 ٪  اپل قرار گرفت.

 

نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهد Android با ضریب 9 ٪ در حاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.

 

علاوه بر این ، در مورد مالکیت دستگاه ، iOS  در مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی که Android تعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Ios  تولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ، IBM نشان داد کاربران iOS به طور متوسط ​​127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11 ٪  از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار  کاربران  iPhone  و  iPad  28.2 ٪ است . این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی بازاریابی پیامکی  شما نسبت به یک مالکیت خالص است .

 

 

** پنل پیامک ** ارسال بلک لیست **  نمایندگی پنل پیامک شیراز **

 

 

عملکرد جهانی

 

تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر از iOS  در بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70 ٪ سهم داشت ، در مقابل 21 ٪  iOS بود .  اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی بازاریابی اس ام اسی  خود را تنظیم کنید ، زیرا تفاوت قابل توجهی در سطوح مالکیت  و هزینه های آنلاین بر روی دستگاه های اپل با دستگاه های اندروید وجود دارد .

 

 

برنامه ها

 

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده  ، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50 ٪  از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، و iOS با استفاده از 40 ٪  از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین  با مطالعه دقیق  از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .

 

استفاده از وب

 

اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ٪ سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید  24.9٪ کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههای Android بیشتری  وجود دارد ، کاربران iOS به طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .

 

به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در  انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانی دارد ، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور ، جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725