پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پایان کار یک سفیر جنجالی

خبرها حکایت از پایان کار لوان جاگاریان، سفیر جنجالی و پرحاشیه روسیه در ایران دارد. آن‌گونه که سه‌شنبه کاظم جلالی در توییتی گفته قرار است که به‌زودی سفیر جدید روسیه عازم تهران شود. در این راستا سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «با الکسی ددوف دیدار داشتم. او به‌زودی به‌عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. هر دو طرف تأکید کردیم که روابط ایران و روسیه در یکی از بهترین دوران تاریخی خود به سر می‌برد. از تلاش‌های لوان جاگاریان، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم».

او که خواهد رفت و او که خواهد آمد
سفیر جدید روسیه در تهران، الکسی یوریویچ ددوف متولد ۱۹۶۰ است و در سال ۱۹۸۲ از مؤسسه دولتی روابط بین‌الملل مسکو فارغ‌التحصیل شده و از همان سال در وزارت خارجه شوروی مشغول به کار شده است. ددوف چندین مأموریت در وزارت خارجه روسیه و همچنین نمایندگی‌های این کشور در خارج از کشور روسیه داشته است. این دیپلمات روس با ایران بیگانه نیست؛ چرا‌که او به مدت پنج سال از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ معاون سفیر روسیه در ایران بوده است. او سپس در وزارت خارجه روسیه در بخش آسیا مشغول به کار شد و تا سال ۲۰۱۳ در وزارت خارجه روسیه مشغول به فعالیت بود.

ددوف سپس به‌عنوان سفیر روسیه در پاکستان فعالیت‌های دیپلماتیک خود را در اسلام‌آباد آغاز کرد و از سال ۲۰۱۳ به مدت شش سال در پاکستان به‌عنوان رئیس نمایندگی این کشور مشغول به فعالیت شد. او در سال ۲۰۱۵ به مرتبه درجه یک سفیر تام‌الاختیار ارتقا پیدا کرد.

لوان سیمونی جاگاریان 65‌ساله که در دانشگاه دولتی روابط بین‌الملل روسیه تحصیل کرده، نزدیک به ۱۱ سال است به‌عنوان سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار فدراسیون روسیه در تهران حضور دارد. او ۲۲ آذر ۱۳۹۰ استوارنامه خود را تسلیم محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق کرد. طبق شنیده‌ها جاگاریان علاوه بر آنکه مسلط به زبان فارسی است، به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ارمنی و گرجی هم سخن می‌گوید. این دیپلمات روس پیش از ایران در کشور‌های فارسی‌زبان دیگری مانند افغانستان و تاجیکستان فعالیت کرده است. این دومین باری بود که جاگاریان در تهران حضور داشت و قبلا هم به‌عنوان دبیر اول سفارت روسیه در ایران حضور داشته است.

جاگاریان و عملکردش
جاگاریان در مدت حضورش در تهران چندان بی‌حاشیه نبود. سفیر فدراسیون روسیه در تهران بارها با اقدامات تحریک‌آمیز خود شائبه مداخله مسکو در امور داخلی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کرد تا جایی که بیم خدشه‌دارشدن استقلال سیاسی و دیپلماتیک کشور وجود داشت. آخرین مورد آن به مصاحبه جاگاریان با روزنامه «شرق» بازمی‌گردد. مواضع او در آن گفت‌وگو با واکنش‌های مختلف داخلی و خارجی همراه بود. از بدهی ایران به روسیه درباره نیروگاه اتمی بوشهر گرفته تا تلاش غرب برای ترویج فرهنگ همجنس‌گرایی و... .

در ادامه همین گفته‌های جنجالی جاگاریان با روزنامه «شرق»، در نشست هفتگی ۲۹ تیرماه سخنگوی وزارت خارجه، ناصر کنعانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه سفیر روسیه در تهران به‌تازگی در مصاحبه با روزنامه «شرق» مدعی شده که غرب می‌خواهد همجنس‌گرایی را در ایران ترغیب کند و آیا این‌گونه اظهارنظرها از سوی سفرای برخی از کشورها از‌جمله سفیر روسیه در ایران با توجه به اظهارنظرهای پیشین او نوعی مداخله در امور داخلی ایران نیست، با توجه به اینکه این روزها شاهد برخورد گشت ارشاد با زنان در ایران هستیم و آیا برخوردهای این‌چنینی براساس این‌گونه دخالت‌ها و اظهارنظرها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: «ما قطعا انتظار نداریم که سفرای محترم خارجی مقیم در تهران در موضوعات و مسائل داخلی ایران اظهار‌نظر کنند یا مداخله‌ای داشته باشند. وزارت خارجه حتما نسبت به این‌گونه موضوعات و مسائل حساسیت دارد و بر مبنای مسئولیت‌ها و وظایف ذاتی خود عمل می‌کند».

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: «ما باید تلاش کنیم که از دامن‌زدن به موضوعاتی که می‌تواند موجب بروز حواشی غیرضروری در مناسبات ما با همسایگان و کشورهای منطقه شود، خودداری کنیم و تلاش کنیم که با نگاه واقع‌بینانه به قضایا نگاه کنیم». سخنگوی وزارت خارجه خطاب به خبرنگار پرسش‌کننده گفت: «من باید اظهارات آقای جاگاریان را دقیق بخوانم و ببینم نظر ایشان چه میزان با آنچه شما مطرح کردید، انطباق دارد و اجازه می‌خواهم که فضای جلسه را تبدیل به قرائت بیانیه سیاسی علیه دیگر کشورها نکنید».

پیش از این مصاحبه جارگایان با روزنامه «شرق» و آن گفته‌های جنجالی‌اش، او با اقدامات دیگری حساسیت افکار عمومی در ایران را علیه خود و روسیه به‌شدت افزایش داده بود؛ حضور بر سر قبر آلکساندر گریبایدوف و ادای احترام به او در بهمن 1400، گرفتن عکس یادگاری معنادار با سایمون شرکلیف، سفیر انگلستان در بالکن سفارت روسیه، در مرداد 1400 که با آن حالت نشستن این دو و مکان عکس به نوعی یادآور عکس یادگاری معروف رهبران شوروی، بریتانیا و آمریکا (استالین، چرچیل و روزولت) به‌عنوان اشغالگران ایران در اوج جنگ جهانی دوم در همان بالکن بود، توصیه اسفندماه سال گذشته به خبرنگاران ایرانی برای به‌کار‌بردن واژه «عملیات ویژه نظامی» روسیه در اوکراین به جای استفاده از عباراتی مانند جنگ، حمله، تجاوز و...، همگی حکایت از آن دارد که جارگایان اگر‌چه در راستای منافع روسیه در ایران به‌درستی عمل کرده است؛ اما عملکردش در تهران در یک دهه گذشته برای ایران و ایرانی‌ها قابل قبول نیست. حال باید دید که ددوف هم پا جا پای جاگاریان خواهد گذاشت یا خیر؟

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه دانشگاه ها

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه دانشگاه ها

1401-06-15 17:52:59 15  0  0

مراکز دانشگاهی یکی از نهادهای مورد توجه و اصلی کشور است و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات از سوی دانشگاه علاوه بر رضایت دانشجو و اساتید باعث می‌شود افراد زیادی جذب تحصیل در این مراکز شوند. علاوه بر آن ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم است و خدمات مناسب روی عملکرد دو طرف میتواند تاثیر گذارتر باشد ، این ارتباط دو طرفه را می‌توان با پنل اس ام اس تقویت کرد.

در این مقاله قصد داری شما را باکاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه بیشتر مطلع کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 


 

چرا دانشگاه ها باید از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند :

در این روزها که دنیای تبلیغات و بیزنس است برای همگان مهم است که تبلیغات برایشان مقرون به صرفه باشد، پس یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات ارسال اس ام اس است که می‌توانید با خرید سامانه پیامکی ارزان از پیامک های رایگان آن استفاده کنید.

حال دانشگاه ها در طول ترم نیازمند اطلاع رسانی های زیادی هستند از جمله عدم تشکیل کلاس،. کلاس های جبرانی و... که اگر بخواهید این اطلاع رسانی ها را انجام دهید نیاز به یک وب سرویس هوشمند دارید تا هم از ارسال اس ام اس ها آسوده خاطر باشید و هم اینکه در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین علاوه بر اطلاع رسانی برای دانشجویان لازم است که بسیاری از این اطلاع رسانی ها را به اساتید نیز داشته باشید که می‌توانید با خرید یک سامانه پیام کوتاه تمامی این اطلاع رسانی ها را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهید.

علاوه بر آن سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه ها، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از شروع پذیرش دانشگاه را دارد. چراکه آن دسته از  نمایندگی  پیامک که بهترین باشد مانند نمایندگی پنل پیامک شیراز، بانک شماره موبایل جامع که به تفکیک شهر و استان و گروه سنی را دارند و می‌توانید به شهر و منطقه مورد نظر ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید، در اختیارتان قرار میدهد . 

 


 

کاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه ها :

کاربرد سامانه پیامک برای تمامی مشاغل و شاخه های آن بسیار انبوه بوده در زیر به صورت آیتمی به یکسری از کاربردهای ضروری پنل پیامک برای دانشگاه ها اشاره کرده ایم .


- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام نمرات دانشجویان
- اعلام وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو
- یادآوری کردن روزهای حذف و اضافه به دانشجویان
- اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات
- اعلام وضعیت مالی دانشجو
- ارسال اخبار به دانشجویان و اساتید
- اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
- اطلاع رسانی کارگاه ها ی آموزشی و جلسات گروهی
- اطلاع رسانی کتاب های منتشر شده در دانشگاه
- اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها
- اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات کلاس ها
- برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و انجام قرعه کشی
- ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها
- امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه
- اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان
- اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان
- دریافت نطرات دانشجویان و اساتید
- ارتباط دانشجویان با مدیریت
- ارائه مشاوره به دانشجویان
- تبریک تولد دانشجویان و اساتید
- مشاوره تحصیلی
- ارسال پیامک های آموزشی برای بالا بردن سطح علمی دانشجویان
- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی
- یادآوری کردن آخرین مهلت ثبت نام و سایر موارد به دانشجویان

 


 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه شیراز با دانستن این موضوع که در سال تحصیلی جدید تمامی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال دوباره میخواهند فعالیت خود را شروع کنند و باید برای نظم و مقررات جدید اقداماتی را در دست اقدام داشته باشند ، تصمیم دارد به سیستم آموزشی کشور کمک کند و در همین راستا یک تخفیف 50 درصدی برای خرید موسسات آموزشی و دانشگاه ها  از پیام رسون در نظر گرفته است .

این تخفیف روی تمامی اپراتورها اعم از اپراتور 9000 ، اپراتور 1000 ، اپراتور 5000 و تمامی پنل های پیامکی اعم از پنل پیامک نقره ای و پنل پیامک طلایی در نظر گرفته شده است . 

این یک فرصت طلایی برای تمامی آموزشگاه ها و دانشگاه ها میباشد . پس اگر میخواهید اطلاع رسانی های خود را با استفاده از پنل اس ام اس انجام دهید این فرصت را از دست ندهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

چرا برنامه ششم توسعه محقق نشد

از برنامه اول تا ششم توسعه،میانگین تحقق برنامه ها از35 درصد کمتر بوده‌است

یک‌سال از پایان اجرای برنامه ششم توسعه می‌گذرد و حالا مشخص شده که بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به سال آینده هم نخواهد رسید و احتمالا از سال 1403 قرار است برنامه هفتم توسعه اجرایی شود. سیاست‌های برنامه هفتم توسعه هم‌اکنون در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب رسیده و برای تایید به دفتر رهبری ارسال شده است. متن نهایی باید به دولت بیاید، بند بند آن باید در دولت بررسی و در خصوص آن بحث ‌شود. پس از طی این مراحل برنامه هفتم توسعه باید به مجلس برود و آنجا تصویب شود. فرآیندی زمانبر و طولانی که شاید بیش از یک‌سال و نیم به طول بینجامد. در این میان، دولت آقای رییسی کمتر از سه ماه دیگر باید بودجه سال 1402 را به عنوان مهم‌ترین سند مالی دولت به مجلس ارایه دهد و می‌توان نتیجه گرفت این بودجه، هر طور که نوشته شود، سنخیتی با سند بالادستی، یعنی برنامه هفتم توسعه نخواهد داشت. البته نگارش و عملکرد نشان داده، بودن یا نبودن برنامه توسعه‌ای در ساختار اقتصاد ایران تفاوت معناداری ایجاد نمی‌کند. به گفته علی احمدی، دبیر کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه مجمع تشخیص مصلحت «ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که به‌طور میانگین از برنامه اول تا ششم، میانگین تحقق برنامه‌ها به ۳۵ درصد نرسیده است. حالا تحقق برنامه‌ها در این برنامه‌های توسعه‌ای ادوار گذشته به مراتب کمتر از ۳۵ درصد اجرای برنامه‌هاست.» نکته جالب اینکه در برنامه ششم توسعه، 13 ابرچالش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در یک دوره 5 ساله در نظر گرفته شده بود که باید از سال 1396 تا 1400 برطرف می‌شد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که نه تنها چالش‌هایی که در برنامه ششم پیش‌بینی شده بود، برطرف نشده، بلکه در حال حاضر ۵ چالش دیگر نیز بر آن ۱۳ چالش افزون شده است. این چالش‌ها، تداوم رکود، افزایش نرخ بیکاری، چالش‌های زیست‌محیطی، ‌احتمال وقوع بحران آب و چالش‌های سیاسی ناشی از برنامه‌های اعمالی دولت بوده‌اند. اما حالا فساد اقتصادی و ناکارآمدی و حتی کاهش شدید ارزش پول ملی نیز به آنها اضافه شده است.  برنامه‌های توسعه‌ای، فقط به موضوع اقتصاد کشور نمی‌پردازند و در بخش فرهنگ یا جامعه نیز وارد می‌شوند. اما علی احمدی، دبیر کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی مسائل اقتصادی در برنامه هفتم توسعه را پرنوسان بودن رشد اقتصادی‌، کاهش و ناعادلانه بودن رشد اقتصادی، ساختار و فرآیند معیوب نظام بودجه‌‌ریزی کشور، کاهش سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی، تحریم، کاهش ارزش پول ملی و حتی تورم و بیکاری برشمرده است. در حوزه اجتماعی و فرهنگی مسائلی مانند کاهش آسیب‌‌های اجتماعی، تقویت سرمایه اجتماعی، فرهنگ عمومی، همبستگی ملی، نظام سلامت و تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی مورد نظر بوده است.

برنامه‌هایی که شکست می‌خورند
ایران جزو نخستین کشورهایی بود که اقدام به تدوین برنامه توسعه کرد، با این وجود کارشناسان تنها دو برنامه از 11 برنامه توسعه تدوین شده در کشور را در دسته «برنامه‌های نسبتا موفق» قرار می‌دهند. به عقیده کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توفیق ایران در برنامه‌ریزی نبود یک محور توسعه پایدار در برنامه‌ریزی است. در ادبیات توسعه، برنامه توسعه در واقع ابزاری است که نحوه حرکت در جهت اصلی اقتصاد را مشخص می‌کند، این در حالی است که در ایران برنامه‌های توسعه در میدان قطب‌های متضاد سیاسی منحرف شده است. اولین برنامه توسعه بعد از انقلاب که دولت اول اکبر هاشمی‌رفسنجانی در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ آن را اجرا کرد، رشد بالای ۷ درصد داشت و هیچ کدام از چهار برنامه بعدی نتوانستند به چنین رشدی دست پیدا کنند. هر چند این برنامه هم با موانع جدی روبه‌رو شد و نتوانست به اهداف خود در بخش‌های دیگر برسد.بعد از این برنامه، برنامه سوم توسعه بعد از انقلاب را  می‌توان‌یکی از موفق‌ترین برنامه‌های توسعه بعد از انقلاب نامید که بین سال‌های ۱۳۷۹تا ۱۳۸۳ در دولت دوم محمد خاتمی اجرا شد و رشد اقتصادی نزدیک به ۶ درصد به همراه داشت. سال 1384 یعنی زمان اجرای برنامه چهارم توسعه، محمود احمدی‌نژاد به قدرت رسید و به سرعت با برنامه چهارم توسعه که در مجلس تصویب شده بود، مخالفت کرد و گفت: این برنامه «در بخش‌های گوناگون متناقض» است. او در آذرماه سال 86 عنوان کرد که «در تلاش است اصلاحات در بخش‌های مختلف از جمله نظام مدیریت و برنامه‌ریزی و بانک‌ها را متناسب و مبتنی بر اندیشه‌های اسلام ناب محقق کند.» طولی نکشید که احمدی‌نژاد دست به «تخریب» کامل نظام اداری برنامه‌ریزی زد و با انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (سازمان برنامه و بودجه فعلی) نهاد تدوین قوانین بالادستی را کاملا تحت نظر رییس‌جمهور درآورد. سال 1387 پرویز داوودی، معاون اول وقت رییس‌جمهور، مکتوبات مبانی نظری برنامه چهارم توسعه را «غیر قابل تحمل» خواند و گفت که برنامه چهارم توسعه (چیزی که توسط دولت وقت تدوین شده و در مجلس نیز به تصویب رسیده بود) «کشور را به انفعال در برابر نظام سلطه تشویق می‌کرد.» زمان گذشت و برنامه پنجم توسعه توسط دولت آقای احمدی‌نژاد تدوین و تصویب شد. اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که برنامه پنجم توسعه که از سال 1390 تا 1394 توسط همین دولت اجرایی شد بدترین نتیجه را در بین برنامه‌های توسعه در ایران داشت و رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در این دوره منفی کرد.

 روش منسوخ برنامه‌نویسی
در مجموع دستاوردهای کلیه برنامه‌های توسعه‌ای بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و این برنامه‌ها نتوانسته‌اند اقتصاد ایران را در مسیر توسعه اقتصادی قرار دهند. اما از زمان برنامه پنجم و ششم که بدترین عملکردها را در میان برنامه‌های توسعه ثبت کرده است، این سوال مطرح می‌شود که آیا برنامه‌ریز ملی از تجربه شکست سنگین حاصل از برنامه پنجم، در زمان تدوین برنامه ششم آگاهی نداشت؟ اگر این آگاهی وجود داشت چرا همان مشکلات در برنامه ششم تکرار شده و همان عملکرد مشاهده شده است؟ در برنامه هفتم قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ آیا از تجربه شکست برنامه‌های توسعه‌ای در ادوار گذاشته قرار است درس گرفته شود؟ به نظر می‌رسد که مشکل اساسی برنامه‌های توسعه‌ای ایران از جایی آغاز می‌شود که قرار است یک برنامه «جامع» و «کامل» با اهداف «بلندپروازانه» و «رویایی» با اهدافی اجرا شود که فقط روی کاغذ می‌آیند و شیوه خاصی برای رسیدن به آن اهداف تعریف نمی‌شود. 


برنامه‌های جامع نیاز به اطلاعات دقیق، نیروی انسانی ماهر و با دانش و محیط باثبات دارند در حالی که در کشورهایی نظیر ایران که با دگرگونی‌های شدید و محیط اقتصادی و سیاسی پرتنش همراه است، عملا این برنامه‌ها به خیال‌پردازی و بلندپروازی تبدیل می‌شود که در آن دولت‌ها آرزوهای خود را در قالب برنامه ارایه می‌کنند. مسعود نیلی، مشاور اقتصادی سابق رییس‌جمهور پیش از این درباره برنامه‌های توسعه‌ای و تدوین آنها پیشنهاد داده بود که این «روش منسوخ برنامه‌نویسی کنار گذاشته شود.» هرچند چنین توصیه‌ای هیچ‌گاه اجرایی نشده است.


اینکه می‌خواهیم به آرزوی خود (مثلا رشد اقتصادی 8 درصدی) برسیم، چیز بدی نیست. اما انتظار از برنامه هفتم (با فرض مشابهت با برنامه‌های پیشین)، باید در حد و اندازه داشته‌ها باشد و امیدواری به تحولی بزرگ، ساده‌انگارانه خواهد بود.
 

تبلیغات مکان محور با پیام رسون

تبلیغات مکان محور با پیام رسون

1401-06-03 23:31:23 10  0  0

اگر در کسب و کارتان موفق نیستید و از این بابت ناراضی هستید حتماً باید بررسی کنید که کجای کار را اشتباه رفته اید و بررسی کنید کارهای تان را و  همانند یک کشاورز کارهای خود را شخم بزنید و ببینید در کجای کار هستید که باعث شده از کسب و کارتان ناراضی نباشید .

یکی از علت‌هایی که افراد در کسب و کارشان موفق نمی شوند استفاده از روش تبلیغ نادرست است یا اینکه اصلا از تبلیغات استفاده نمی کند اگر جزو آن دسته از افراد هستید که اصلاً از تبلیغات استفاده نمی کنند باید به شما بگویم که خیلی دنیای تکنولوژی و تبلیغات را دست‌کم گرفته اید و از قدرت این غول چراغ جادو  بی خبر هستید . اما اگر از تبلیغات استفاده می‌کنید و بابت تبلیغات هزینه زیادی را پرداخت کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید باید روش تبلیغ خود را عوض کنید و بررسی کنید و بسنجید که کدام نوع بازاریابی و تبلیغات است که تاثیر بیشتری روی مردم دارد .

ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام‌رسون به ثبت رسیده است  قصد داریم که شما را با تبلیغات مکان محور آشنا کنیم و اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید وبا  کمترین تعرفه به موفقیت برسید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 


تبلیغات مکان محور چیست ؟ 

تبلیغات مکان محور یا همان تبلیغ محله ای یا تبلیغ مکانی  یک روش در بازاریابی یا تبلیغات  است که مبتنی بر مکان هایی  از موقعیت جغرافیایی کاربران تلفن همراه یک محدوده یا منطقه استفاده شده میباشد که کاربر محتوای مورد نظر را به صورت پیامک برای مخاطب ارسال میکند . تبلیغات مکان محور یکی از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که با استفاده از پنل پیامک انجام میشود . 

بازاریابی یا تبلیغات مکان محور برحسب شناخت نیاز کاربران یک محدوده صورت می‌گیرد و خدماتی که در یک محدوده خاص عرضه می‌شود را معرفی می‌کنند. برای مثال در یک مجموعه بزرگ حمل و نقل مسافران بین شهری، شرکت‌های تاکسیرانی داخل شهر با ارسال پیامک‌ برای کاربران ترمینال ، خدمات خود را معرفی می‌کنند. یا یک رستوران با ارسال پیامک بین افرادی که در محدوده جغرافیایی قرار دارند، منو و لیست غذاها را معرفی می‌کند.

گاهی اوقات برخی از  تبلیغات پیامکی اطلاعات مناسبی دارند یا معرفی کننده خدمات بی‌نظیری هستند اما متاسفانه پاک می‌شوند یا از بین می‌روند. یکی از راه‌های بازیابی مسیج‌ها گرفتن پرینت خط همراه اول و ایرانسل است که باید از راه‌های اصولی و قانونی انجام شود. با چنین روش‌هایی به راحتی می‌توان پیام‌های مهم و قابل استفاده را مجدد بازیابی کرد .

 


 

روش های استفاده از تبلیغات مکان محور : 


 تبلیغات مکان محور یکی از موردهای خاص برای کسانی است که در اینستاگرام یا واتساپ فعالیت پولی دارند چرا که می توانند با ارسال پیامک به اشخاص  نزدیک خود یا همشهری خود لینک پیج اینستاگرام یا واتساپ را برای مخاطبین خود ارسال کنند در این روش خیلی راحت می‌توانند از آی‌پی تلفن یا کامپیوتر که به خطوط اینترنتی آدرس آی پی دارد ، متصل شوند  پروتکل های اینترنتی یا همان آدرس آی پی به شما کمک می کند تا اطلاعات مکانی مورد نظرتان را به دست آورید و به مخاطبین هدف خود از طریق پنل پیامک ارسال اس ام اس داشته باشید .

در روش دوم که با استفاده از جی پی اس است هدف اصلی گوشی هایی است که مکان‌یاب یا جی‌پی‌اس را دارند که در این روش می توانید محتوای مورد نظرتان را به صورت هدفمند برای مخاطبین هدف ارسال کنید که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این روش امکان استفاده آن به صورت آفلاین میباشد . 

تبلیغات مکان محور در واقع شاخه از همان ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله می باشد که اگر بخواهید در کسب و کارتان تغییر بزرگی  ایجاد کنید باید با مراجعه به نمایندگی سامانه پیام کوتاه و خرید پنل پیامک شروع به تبلیغات کنید .

 


 

پیام رسون :

سامانه پیام کوتاه یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران است و به عنوان کمترین تعرفه پیامک شناخته شده است قصد دارد به شما عزیزان  کمک کند تا بتوانید مخاطبین هدف خود را جذب کنید و فروش محصول و کالای خود را افزایش دهید . به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های مورد نظر که در مورد بازاریابی و تبلیغات هستند را مطالعه کنید و برای شروع یک تغییر بزرگ پنل پیامک خود را از نمایندگی پیامکی پیام رسون سفارش دهید و شروع به ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود کنید. 

 

جهت خرید پنل ارسال اس ام اس  از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

هر از چند سالی یکبار باید لب تاپ خود را ارتقا دهیم

 روزی روزگاری کامپیوترهای دسکتاپ طرفداران زیادی داشتند. اما با افزایش جذابیت و امکانات لپ‌تاپ‌ها، در حال حاضر فقط گروه محدودی از کاربران همچنان از سیستم‌های دسکتاپ استفاده می‌کنند و لپ‌تاپ‌ها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. اما با توجه به اینکه این دستگاه‌ها عمر ابدی ندارند، هر چند سال یکبار باید لپ‌تاپ خود را ارتقا دهیم؟ در ادامه از زوایای مختلف به این موضوع می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار روی عمر لپ‌تاپ
در زمینه‌ی کاهش عمر لپ‌تاپ عوامل زیادی اثرگذار هستند که در این میان طبیعتا مدت زمان استفاده از آن، بیشترین تاثیر را دارد. برخی کاربران ممکن است فقط چند ساعت در روز از لپ‌تاپ خود استفاده کنند اما برخی دیگر صبح تا شب به طور پیوسته در حال استفاده از لپ‌تاپ خود هستند. به عنوان مثال اگر لپ‌تاپ وسیله‌ی کار شما محسوب می‌شود، پس مطمئنا ساعات زیادی در طول روز از آن بهره می‌برید.

علاوه بر این، نحوه استفاده از لپ‌تاپ می‌تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر مرتباً از لپ‌تاپ خود برای گیمینگ استفاده می‌کنید، چنین کاری می‌تواند به مرور زمان توانایی سخت‌افزار را کاهش دهد. به طور کلی یک لپ‌تاپ مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگری عمر مفید مشخصی دارد.

علاوه بر این، نوع لپ‌تاپ شما می‌تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. اگر لپ‌تاپ شما سخت‌افزار قدیمی‌تر یا ضعیف‌تری دارد، احتمالاً به اندازه لپ‌تاپ‌هایی با سخت‌افزار با کیفیت بالا دوام نخواهد آورد. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما در هر صورت چنین چیزی را باید مدنظر قرار دهید.

همچنین باید به آسیب‌های وارد شده هم اشاره کنیم. در کنار آسیب‌های فیزیکی، نباید چیزهایی مانند رطوبت، گرمای بیش از حد و دیگر موارد این‌چنینی را از قلم بیندازیم که هرکدام از آن‌ها می‌توانند عمر قطعات مختلف درون لپ‌تاپ را کاهش دهند. در ضمن بی‌توجهی به وضعیت لپ‌تاپ می‌تواند طول عمر آن را کاهش دهد. به عنوان مثال می‌توانیم به فن لپ‌تاپ اشاره کنیم. این قطعه‌ی سخت‌افزاری برای کاهش دمای لپ‌تاپ نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. به عنوان مثال زمانی که پردازنده تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد، فن هم با سرعت زیادی به حرکت درمی‌آید تا پردازنده تحت این فشار زیاد با مشکل روبرو نشود.

با این حال، اگر داخل بدنه‌ی لپ‌تاپ سرشار از گرد و غبار باشد، فن هم طبیعتا نمی‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهند. همین موضوع منجر به گرمای بیش از حد بدنه و آسیب رسیدن به دیگر قطعات می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود هر ۶ ماه یک بار فن لپ‌تاپ را تمیز کنید. حالا بعد از مرور عواملی که روی عمر لپ‌تاپ تاثیر می‌گذارند، باید به موضوع زمان مناسب برای ارتقا لپ‌تاپ بپردازیم.

چه زمانی باید لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید؟
با توجه به تمام عوامل اشاره شده، در این زمینه یک پاسخ قطعی و همه‌جانبه وجود ندارد. اما در کل در این زمینه می‌توانیم به توصیه‌های مفیدی بپردازیم.

به طور کلی متخصصان توصیه می‌کنند که هر سه تا پنج سال یکبار لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید. با این حال، این مدت‌زمان پیشنهادی ممکن است با توجه به نحوه‌ی استفاده‌ی شما، نوع لپ‌تاپ، نحوه‌ی نگهداری و غیره افزایش یا کاهش پیدا کند. لپ‌تاپ‌ها معمولا نسبت به کامپیوترهای دسکتاپ عمر کمتری دارند ولی این موضوع لزوما به معنای تفاوت قابل توجه بین عمر مفید آن‌ها نیست.

اگر از جمله کاربرانی هستید که دوست دارید همواره از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره ببرید، پس طبیعتا باید به زود به زود لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید؛ البته طبیعتا چنین کاری بسیار هزینه‌بر است. از طرف دیگر برخی دیگر ممکن است تا آخرین نفس از لپ‌تاپ خود استفاده کنند که چنین چیزی ممکن است ۸ سال یا حتی بیشتر طول بکشد.

در این میان باید به امکان ارتقای برخی از قطعات لپ‌تاپ به جای کنار گذاشتن آن هم اشاره کنیم. چنین کاری نه‌تنها فشار کمتری به جیب شما وارد می‌کند، بلکه از دردسرهای خرید لپ‌تاپ و انتقال فایل‌ها و دیگر کار‌های این‌چنینی هم خلاص می‌شوید. به عنوان مثال می‌توانید برای لپ‌تاپ از باتری جدیدی استفاده کنید یا رم آن را ارتقا دهید.

نشانه‌هایی که از پایان عمر لپ‌تاپ خبر می‌دهند
اگر فکر می‌کنید زمان آن رسیده که لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید، پس بهتر است به نشانه‌های مشخصی توجه کنید. اول از همه باید باید بگوییم که اگر لپ‌تاپ شما مرتبا هنگ می‌کند یا خاموش می‌شود، پس به نظر می‌رسد در حال کشیدن نفس‌های آخرش است. چنین مشکلاتی معمولا مربوط به پردازنده هستند. برای بیشتر لپ‌تاپ‌ها امکان تعویض پردازنده وجود ندارد و بنابراین اگر CPU با مشکلات جدی روبرو شده، چاره‌ای جز خرید لپ‌تاپ جدید ندارید.

اما اگر مشکلات لپ‌تاپ شما با رم، HDD یا SSD ارتباط دارد، می‌توانید به راحتی این قطعات را تعویض کنید. گاهی اوقات هم اگرچه لپ‌تاپ فعلی مشکل خاصی ندارد، اما ممکن است سرعت و امکانات آن دیگر ضعیف‌تر از انتظارات و نیازهای شما باشد. بنابراین در صورت برخورد با چنین شرایطی، چاره‌ای جز ارتقا لپ‌تاپ ندارید.

خریدن لپ‌تاپ جدید به غیر از اینکه بسیار هزینه‌بر است، دردسرهای زیادی هم دارد زیرا باید از بین گزینه‌های زیادی دست به انتخاب بزنید. اما اگر ساعات زیادی پشت لپ‌تاپ هستید و به این وسیله نیاز دارید، در صورت برخورد با مشکلات مختلف چاره‌ای جز خرید لپ‌تاپ تازه‌نفس ندارید.