پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

چه کسی لوله آب یزد را شکست ؟

امسال هم به رسم دیگر سال‌هایی که کشاورزان اصفهانی محدودیت آب را می‌چشیدند، لوله آب یزد شکسته شد. در بین دوستان دانشگاهی و متولیان مدیریت آب، همه نسبت به این رویه معترض بودند و حتی در مواردی خواستار مجازات برای عاملین این اتفاق شدند. من هم با پیش چشم آوردن خاطراتی خوب از شهر یزد و مردمان مهربان آن و دوستان یزدی‌ام، نسبت به احتمال مشکل چند ساعته آنها برای دستیابی به آب و تحمیل هزینه چند میلیاردی برای ترمیم خط انتقال، ناراحت بودم. در این یادداشت به دنبال پاسخ به این سوال هستم که چه کسی لوله آب یزد را شکست؟ در نگاه اولیه پاسخ مشخص است. کشاورزان معترضی که در سال‌های گذشته آب مورد نیاز به آنها نرسیده است، به اندازه کافی صبور نبودند و خشم‌شان را با خسارت زدن نشان دادند. اما من این جواب را منصفانه نمی‌دانم، زیرا نقش بسیاری از افراد در وقوع این کار پنهان شده است. قصد دارم با چرخاندن نورافکن‌ها به سمت خودمان، پاسخی متواضعانه‌تر و احتمالا کارگشاتر ارایه دهم. خط لوله یزد را دولت شکست. دولتی که وقتی به ظاهر آب در رودخانه بود، در واقع خودش خبر از کم‌آبی زاینده‌رود داشت؛ ولی نسبت به حق و حقوق کشاورزان بی‌زبان حساس نبود و تصمیم به بذل و بخشش آب گرفت. زمانی هم که بی‌آبی هویدا شده بود و کشاورزان بی‌زبان صدادار شده بودند، باز هم دست‌بردار نبود و این‌بار برای خط دوم انتقال آب به یزد و انتقال آب به بروجن مجوز تخصیص صادر کرد. دولتی که هنوز هم بعد از سال‌های مدیریت فاجعه‌بار، حاضر به کنار گذاشتن توهم نقش دانا و توانای کل نیست. خط لوله یزد را نمایندگان مجلس شکستند. نمایندگانی که با وجود وضعیت افتضاح کم‌آبی در زاینده‌رود، به دنبال لابی برای انتقال آب به بروجن هستند و در مراسم افتتاح پارک پتروشیمی این شهر، عکس یادگاری می‌گیرند. 

اگر شکستن خط لوله یزد، آبی را که در بیست سال گذشته به این شهر می‌رسد، برای چند ساعت مختل کرد و چند میلیارد هزینه بر دوش کشور گذاشت، ساخت خط لوله بن- بروجن، چند هزار میلیارد هزینه می‌کند تا آبی را که نسل اندر نسل در اختیار کشاورزان بود، تا ابد از آنها سلب کند. 
خط لوله یزد را شرکت‌های خصوصی بخش آب شکستند. شرکت‌هایی که در تکاپو برای انجام پروژه‌های بیشتر، اخلاق مهندسی و تخصص‌شان را در پشت پول‌های پروژه‌ها نادیده گرفتند. بالاخره این لوله‌ها که از آسمان نازل نشده؛ هر یک از این پروژه‌ها و لوله‌های انتقال آب مشاور و پیمانکار و ناظری داشته است. اکنون هم این مشاوران و عالمان بخش آب، آب را برای پروژه می‌شناسند و پروژه را برای پول می‌خواهند. فرمان را سیاستگذار به هر طرف چرخاند، آنها هم‌مسیر می‌شوند، بدون اینکه دانش‌شان ترمزی باشد برای خیره‌سری‌های دولت. 


خط لوله یزد را دانشگاهیان شکستند. دانشگاهیانی که وقتی دولت و نمایندگان و شرکت‌های خصوصی مشغول بارگذاری‌های بی‌رویه بر منابع آب و کشاورزان نظاره‌گر زمین‌های خشک شده خود بودند، یا نقش خبره در طراحی پروژه‌ها را داشتند یا در کلاس‌های‌شان طراحی سرریز سد و زبری کانال و شبیه‌سازی متغیرهای هواشناسی و نهایتا اصول انتزاعی حکمرانی خوب را درس می‌دادند. وقتی هم که مردم جان‌شان به لب‌شان رسید و به خیابان آمدند خم به ابروی‌شان آمد که تصمیم‌گیری درباره امور تخصصی را چه به مردم؟ بهتر است در خانه‌های‌شان بنشینند تا اوضاع را برایشان راست و ریس کنیم. اما امروز مردم مقابل نخبگان برخاستند. بخش محدودی از خیابان‌های شهر که قرار بود صدای بوق و دود ماشین‌ها را تحویل شهروندانش بدهد، عرصه را به مردمی می‌داد که حق خودشان را مطالبه می‌کردند. برای اینکه سیاست‌های آبی را عادلانه کنند. اما ما عاملان شکسته شدن خط لوله یزد، تاب آن را هم نداشتیم. مردم سرکوب شدند و همه ما سکوت کردیم. راستی اگر مردم به خیابان نمی‌آمدند و خط لوله‌ای شکسته نمی‌شد، قرار بود چند هزار میلیارد دیگر هزینه شود و چند خط لوله دیگر ساخته شود و چند زمین دیگر خشک شود؟

پیام صوتی

پیام صوتی

1400-10-20 23:34:21 445  0  0

پیام صوتی چیست ؟: 

پیام صوتی، پیامی است که صدای انسان را در خود دارد. صدا را می‌توان "بسته‌بندی" کرده و با اینترنت برای کس دیگری فرستاد. به بیان تخصصی، فرایند فرستادن "بسته‌های صوتی" یک فرایند ارتباطی نیمه منفعلانه است. اما باتوجه به سرعت بالا ارتباط می‌تواند پیوسته به نظر آید.

این یک تعریف ساده از پیام صوتی است اما همین تعریف ساده که در غالب پیام صوتی آمده ، توانسته انقلابی بزرگ در تبلیغات و بازاریابی به وجود آورد و باعث شده  کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق همین پیام صوتی به فروش فوق العاده ای برسند چراکه پیام صوتی و پنل پیامک با داشتن کمترین تعرفه میتوانند بیشترین بازخورد را در تبلیغات داشته باشند .

از همین رو مردم پس از اینکه برای تبلیغات خود روی به پنل پیامک و پیام صوتی آوردند و متوجه معجزه این ابزار قدرتمند شدند ، کمتر دیده میشود که کسی از روش های تبلیغاتی دیگر که هزینه های سنگینی را دربر دارند استفاده کنند . 

از ویژگی مهم پیام صوتی میتوان به این موضوع اشاره کرد که این  فرآیند به صورت کاملا اتوماتیک وخودکار انجام میشود بنابراین هیچ اپراتور و یا شماره گیری نیاز به پردازش تماس ندارد  هنگامی که سیستم را با پیام از پیش پست شده ی خود تنظیم کرده باشید طبق درخواست خودتان ، شروع به ارسال  پیامک صوتی و تبلیغات صوتی میکند.

جالب است بدانید که ارسال پیام صوتی می‌تواند به صورت انبوه با مخاطب انجام شود که در حال حاضر این یک شیوه نوین در آیتم های پیام صوتی است تا شمایی که از پیام صوتی برای جذب مخاطب استفاده می کنید ، راحت تر بتوانید ارتباط برقرار کرده و نتیجه بگیرید.

 

پیام رسون :

شرکت اهورا اطلس فارس اپراتور پیام صوتی خود را در قالب های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهد برای مثال اگر کسی بخواهد از اپراتور پیام‌صوتی استفاده کند هم می‌تواند از سایت سامانه پیامک ، اپراتور پیام صوتی خالی را خریداری کنید هم می‌تواند اپراتور ۹۰۰۰ را انتخاب کند چرا که اپراتور ۹۰۰۰ علاوه بر ارسال پیامک به صورت متنی امکان ارسال پیام صوتی را نیز دارد و در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز با کمترین تعرفه به مشتریان ارائه می شود .

پس اگر قصد دارید برای کسب و کارتان بازاریابی پیامکی و صوتی داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز بهترین گزینه را بسته به شرایط خود و با کمترین تعرفه انتخاب کنید.

جهت خرید پیام صوتی از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید .

باشگاه مشتری ویژه مشاغل آزاد

باشگاه مشتریان ویژه مشاغل آزاد

1400-10-18 23:47:03 178  0  0

شاید برایتان پیش آمده باشد که از یک رستوران خرید کنید و به شما بگویند: «فاکتور را نگه دارید و دور نیندازید. به ازاء هر ده فاکتور، یک وعده مهمان رستوران هستید.»
یا این‌که بعد از خرید شال و روسری از فروشگاه، یک کارت به شما بدهند و بگویند این کارت، با مبلغ X (مثلاً ۱۰٪ خریدتان)‌ شارژ شده است و می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.
یا هنگام خرید لباس، کارتی به شما بدهند و بگویند شما الان عضو برنزی باشگاه مشتریان ما هستید. این کارت را در خریدهای بعدی همراه داشته باشید تا تخفیف‌ها و امتیازهای بیشتری به شما تعلق گیرد.
همه‌ی این‌ها کارهایی هستند که فروشنده قصد دارد مشتری خود را وفادار کنند. به بیان دیگر، فروشندگان و صاحبان مشاغل آزاد با طراحی این برنامه‌ها ، امیدوارند که شما ترغیب شوید که تعداد و حجم خرید خود را افزایش دهید.


در این مقاله می‌خواهیم  یک پیشنهاد ویژه برای وفادار کردن مشتری به مشاغل آزاد بدهیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

باشگاه مشتریان چیست و تاثیری در وفاداری مشتری دارد؟

این روزها اصطلاح باشگاه مشتریان (Customer Club) را بیشتر از برنامه برای وفاداری مشتری می‌شنویم. به همین علت، شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که این دو، چه تفاوتی با هم دارند.
اصطلاح  وفاداری مشتری  بسیار کلی است و هر نوع تلاش و حرکتی برای وفادار کردن مشتریان را شامل می‌شود اما باشگاه مشتریان، یک نوع برنامه‌ و یکی از همین تلاش ها برای وفادار کردن مشتری است.
ویژگی باشگاه مشتریان در این است که به کارهای ساده مثل تخفیف برای خرید و یا شارژ کردن کارت محدود نمی‌شود و واقعاً می‌کوشد رابطه‌ای عمیق، عاطفی و دو طرفه میان مشتری و کسب و کار برقرار کند.

با توجه به این‌که باشگاه مشتریان، با هدف پرورش رابطه شکل می‌گیرد، امکانات و فرصت‌هایی هم که برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته می‌شود، معمولاً افق بلندمدت را مدنظر می‌دهند. در زیر از چند نمونه خدماتی که ممکن است در باشگاه مشتریان ارائه شود اشاره کرده ایم : 

 

1- دعوت از مشتریان برای مراسم‌های مختلف

2- ارسال مجله یا خبرنامه برای مشتریان

3- خدمات ویژه به آن‌ها هنگام حضور در فروشگاه

4- اطلاع‌رسانی درباره‌ی فروش‌های ویژه، محصولات جدید، تخفیف‌ها و موارد مشابه

5- شرایط بهتر برای پرداخت (مثلاً امکان پرداخت قسطی)

6- در نظر گرفتن شعبه یا فروشگاه ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

 

این نکته را باید در نظر بگیرید که در باشگاه مشتریان، پروفایل (شناسنامه) مشتری هم به شکل کامل‌تر و دقیق‌تر گردآوری می‌شود. منظور از شناسنامه‌ی مشتری، صرفاً ثبت مشخصاتی مثل شغل و تحصیلات و تاریخ تولد نیست (اگر چه این‌ها هم مهم هستند). بلکه ثبت ترجیحات، علاقه‌مندی‌ها، سلیقه، تاریخچه‌ی خرید و هر آن چیزی است که می‌تواند در آینده،‌ در تصمیم‌های استراتژیک کسب و کار، مورد استفاده قرار گیرد.

 

باشگاه مشتری یک بازاریابی عاطفی و رابطه ای :

برای درک اهمیت باشگاه مشتریان و سایر برنامه‌ برای وفاداری مشتری، بسیار مهم است که بازاریابی رابطه ای را درک کرده باشید. مقصود از بازاریابی رابطه‌ای این است که در دنیای امروز، با همه‌‌ی پیچیدگی‌ها، ابهام‌ها و رقابت‌هایی که در آن وجود دارد، یک کسب و کار نمی‌تواند همه چیز را در رسیدن به اهداف مالی خلاصه کند. بلکه باید رابطه‌ای عمیق‌تر با مشتری بسازد.
رابطه‌ای که رضایت مشتری را افزایش داده؛ مشتری را در بلندمدت حفظ کند؛ و انگیزه‌ی او را برای رفتن نزد رقبا کاهش دهد.
همه‌ی کارت‌هایی که به عنوان «عضو باشگاه مشتریان» به شما داده می‌شود؛ تمام امتیازهایی که نرم‌افزارها در حساب کاربری شما ذخیره می‌کنند؛ تک تک فرم‌ها و فاکتورها و ژتون‌هایی که شما را به نگهداری‌شان تشویق می‌کنند؛ و تمام پلن‌ها بر پایه‌ی همین برنامه ریزی، شکل گرفته‌ است .
اگر رابطه با مشتری را جدی نگیرید و برنامه‌های وفاداری مشتری را صرفاً ابزاری برای فروش بیشتر و رسیدن به اهداف مالی بدانید، عملاً از پلن های ساده مانند یکی بخر، سه تا ببر ،فاصله‌ی چندانی نگرفته‌اید.


پس باید بکوشید تا با ایجاد باشگاه مشتریان پلن های خاص و ویژه داشته باشید .
حال اگر برایتان سوال است که به چه صورت می‌توانید این پلن ها و پیشنهاد ها را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید ، بسیار ساده است .
شما با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز و خواندن مقالاتی که در سامانه پیامک ثبت شده است به راحتی میتوانید با این تکنیک ها آشنا شوید و یا اینکه می‌توانید با تماس به تیم پشتیبانی پیام رسون از آنها درخواست کنید که این ویژگی ها را به شما آموزش دهند چرا که نمایندگی پنل پیامک پیام رسون با بهره گیری از همین پلن ها برای خود توانسته مشتریان وفادار زیادی را برای خود داشته باشد . 
همچنین می‌توانید برای داشتن باشگاه مشتریان که در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می‌شود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه درخواست کنید که برای کسب و کارتان باشگاه مشتریان را فعال کند و بتوانید با باشگاه مشتریان یک بازاریابی عاطفی و رابطه ای برای کسب و کارتان ایجاد کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک و باشگاه مشتریان از سامانه پیا کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

حذف ارز 4200

چند روز پیش یکی از دوستان نکته مهمی را پرسید که پاسخ دادم و مشروح آن را در اینجا تقدیم می‌کنم. او پرسید که اصلاح‌طلبان درباره تعدیل قیمت‌های انرژی مثل بنزین و برق و گاز یا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه موضعی باید بگیرند؟ آیا باید حمایت کنند، یا مخالفت یا سکوت؟ نگرانی او این بود که آیا باید برحسب حقیقت و منافع عمومی موضع گرفته شود یا مثل همیشه هر کاری دولت‌ها می‌کنند از سوی منتقدین رد شود؟ پاسخ مشروح این است: 


بدون تردید وجود چنین وضعی در نوع قیمت‌گذاری‌ها به زیان اقتصاد کشور است و باید اصلاح شود. این ادعا یک منطق اقتصادی روشنی دارد. اتلاف منابع ناشی از این نوع قیمت‌گذاری، به زیان اقتصاد کشور است. بنابراین علی‌الاصول از اصلاح آن به وسیله هر دولتی باید دفاع کرد. ما نباید مثل جناح مقابل باشیم و برحسب منافع و مصالح کوتاه‌مدت و کسب قدرت نظر دهیم، ولی این یک سوی ماجرا است و سویه مهم دیگری هم دارد. اول اینکه این اقدام باید در جهت اصلاح ساختاری باشد و نه فقط کسب درآمد برای دولت. فرق این دو چیست؟ اصلاح ساختاری یعنی برقراری یک قاعده کلی برای قیمت‌گذاری که خارج از اراده دولت باشد. مشکل بنزین این نیست که چرا قیمت آن ۱۵۰۰ تومان است و ۳۰۰۰ تومان نیست. مشکل این است که در هر دو حالت اراده‌ای سیاسی و غیرعلمی، قیمت آن را تعیین می‌کند. پس تغییر ۱۵۰۰ به ۳۰۰۰ تومان فقط یک اتفاق حسابداری و موقتی در قیمت‌گذاری است و نه یک تغییر ساختاری. تغییر ساختاری این است که قیمت‌گذاری دستوری در بنزین و سایر حامل‌های انرژی و ارز حذف شود. اگر این کار نشود سال بعد دوباره با شکاف قیمتی جدیدی مواجه هستیم. البته این شروع ماجرای اصلاحات ساختاری است. 

در ادامه دولت حق ندارد خیلی کارها را انجام دهد از جمله حق ندارد با افزایش نقدینگی، تورم دورقمی طولانی‌مدت را بر مردم تحمیل کند و از طریق تورم، جیب مردم را به سود بودجه دولت خالی نماید. در هر صورت حتی در همین گام اول نمی‌توان پذیرفت که فقط مقدار قیمت تغییر کند، بدون اینکه قاعده قیمت‌گذاری تغییر کند. 
مشکل دوم جدی‌تر است. اینکه بار و فشار این تفاوت قیمت بر دوش چه کسانی سنگینی خواهد کرد؟ مابه‌التفاوت قیمت به کدام جیب می‌رود؟ اصولا چرا تاکنون این سیاست ادامه یافته که اکنون به یک‌باره می‌خواهند آن را تغییر دهند؟ این سیاست درست یا نادرست برای رفاه طبقه پایین و کنترل تورم بوده تا موجب تشدید نارضایتی مردم نشود. پس اگر چنین است، چگونه می‌توان آن را به یک‌باره حذف کرد؟ مردم چه می‌شوند، به ویژه طبقات کم‌درآمد؟ مهم‌تر از همه، افزایش درآمد ناشی از تغییر قیمت‌ها، چرا باید به بودجه دولت سرازیر شود؟ چه کسی چنین فرضی را می‌پذیرد؟ مساله فقط این دولت نیست، هر دولتی باید به این پرسش‌ها پاسخ دهد. به همین علت است که اصولا گفته می‌شود اصلاح ساختاری مذکور باید در شرایطی انجام شود که دولت با کسری شدید بودجه مواجه نیست و شرایط به نسبت آرامی دارد. شاید ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ بهترین زمان برای این کار بود که متاسفانه انجام نشد، لذا در بدترین زمان ممکن در سال ۱۳۹۸ رخ داد. چرا؟ برای اینکه هدف دولت‌ها تامین کسری بودجه است و نه اصلاح ساختاری. اکنون هم هدف‌شان فقط تامین بودجه برای دولت است، چون این دولت تاکنون ایده‌ای برای اصلاحات ساختاری ارایه نکرده است. اعتراضات مردم به همین نگرش است. اتفاقات قزاقستان نمونه خوبی از سیاست سرکوب قیمت است که درنهایت به جایی می‌رسند که قادر به ادامه سرکوب قیمت‌ها نیستند مردم را سرکوب می‌کنند.


بنابراین ماجرا دو سر دارد؛ اول غیر قابل قبول بودن وضعیت فعلی که ادامه آن قطعا به زیان اقتصاد و مردم است. دوم نحوه حل ماجرا است که آیا با هدف اصلاح ساختار است؟ یا فقط یک تغییر حسابداری در قیمت‌ها که آثار کوتاه‌مدت در مصرف دارد. ولی فشار شدیدی را بر طبقات درآمدی پایین وارد می‌کند؟ 
در میان این دو راه، لزومی ندارد که در تایید یک طرف موضع گرفت. راه سومی وجود دارد. ایجاد سبد مشترک یارانه‌ای که می‌توان ارز ۴۲۰۰ تومان، حتی آب و نان و نیز عامل‌های انرژی را در آن ریخت و سهم هر فرد ایرانی را در آن تعیین کرد.


برای درک دقیق از ابعاد این پیشنهاد کافی است گفته شود که دولت بیش از ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی پرداخت می‌کند یعنی به ازای هر نفر حدود ۱۰۰ دلار که برای یک خانواده ۴ نفری ۴۰۰ دلار در سال است که تفاوت قیمت کنونی آن ۸ میلیون تومان یعنی ماهانه ۶۵۰ هزار تومان می‌شود. اگر این سبد در موارد دیگری هم که نوشتم به مردم تعلق گیرد و از طریق بیمه نیز درمان و دارو حل شود مبلغ قابل توجهی خواهد بود و تورم را هم قابل تحمل می‌کند. البته هدف اصلی پرداخت این مبلغ به مردم نیست، هدف اصلی خلاص شدن از بحران ساختار قیمت‌گذاری موجود است. این را فقط یک ایده کلی فرض کنید جزییاتش و نیز طول دوره اجرای آن را باید کارشناسان تعیین کنند. یک گام از اصلاح ساختاری در تخصیص منابع از طریق قیمت‌گذاری رخ خواهد داد و فشار آن نیز بر شانه فقرا نخواهد بود و طبقات پایین از منافع آن منتفع خواهند شد و به ‌طور قطع و یقین همه مردم و اقتصاد کشور نیز از آن بهره‌مند می‌شوند. تا آنجا که دیده می‌شود این دولت دنبال مابه‌التفاوت قیمت این کالاها و ارز است و درپی اصلاحات ساختاری نیست. امیدوار باید بود که دولت براساس خیر عمومی عمل کند و چنین سبدی را شامل بنزین، گازوییل، برق، گاز و حتی نان، آب، ارز ترجیحی تعریف کند، سپس نظام قیمت‌گذاری را از این کالاها به مرور بردارد تا شاهد تحولی کم‌سابقه در رشد اقتصادی و تعدیل مصرف این کالاها و نیز کاهش نابرابری شود. ولی اگر دنبال کسب بودجه از طریق افزایش قیمت است، مثل آن کشاورز خراسانی که به وزیر اسبق جهاد کشاورزی گفت: «خودتان دانید و مملکتتون.» در این صورت بهتر است دوستان سیاسی سکوت کنند.

باشگاه مشتری ویژه مشاغل آزاد

باشگاه مشتریان ویژه مشاغل آزاد

1400-10-18 23:47:03 178  0  0

شاید برایتان پیش آمده باشد که از یک رستوران خرید کنید و به شما بگویند: «فاکتور را نگه دارید و دور نیندازید. به ازاء هر ده فاکتور، یک وعده مهمان رستوران هستید.»
یا این‌که بعد از خرید شال و روسری از فروشگاه، یک کارت به شما بدهند و بگویند این کارت، با مبلغ X (مثلاً ۱۰٪ خریدتان)‌ شارژ شده است و می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.
یا هنگام خرید لباس، کارتی به شما بدهند و بگویند شما الان عضو برنزی باشگاه مشتریان ما هستید. این کارت را در خریدهای بعدی همراه داشته باشید تا تخفیف‌ها و امتیازهای بیشتری به شما تعلق گیرد.
همه‌ی این‌ها کارهایی هستند که فروشنده قصد دارد مشتری خود را وفادار کنند. به بیان دیگر، فروشندگان و صاحبان مشاغل آزاد با طراحی این برنامه‌ها ، امیدوارند که شما ترغیب شوید که تعداد و حجم خرید خود را افزایش دهید.


در این مقاله می‌خواهیم  یک پیشنهاد ویژه برای وفادار کردن مشتری به مشاغل آزاد بدهیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

باشگاه مشتریان چیست و تاثیری در وفاداری مشتری دارد؟

این روزها اصطلاح باشگاه مشتریان (Customer Club) را بیشتر از برنامه برای وفاداری مشتری می‌شنویم. به همین علت، شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که این دو، چه تفاوتی با هم دارند.
اصطلاح  وفاداری مشتری  بسیار کلی است و هر نوع تلاش و حرکتی برای وفادار کردن مشتریان را شامل می‌شود اما باشگاه مشتریان، یک نوع برنامه‌ و یکی از همین تلاش ها برای وفادار کردن مشتری است.
ویژگی باشگاه مشتریان در این است که به کارهای ساده مثل تخفیف برای خرید و یا شارژ کردن کارت محدود نمی‌شود و واقعاً می‌کوشد رابطه‌ای عمیق، عاطفی و دو طرفه میان مشتری و کسب و کار برقرار کند.

با توجه به این‌که باشگاه مشتریان، با هدف پرورش رابطه شکل می‌گیرد، امکانات و فرصت‌هایی هم که برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته می‌شود، معمولاً افق بلندمدت را مدنظر می‌دهند. در زیر از چند نمونه خدماتی که ممکن است در باشگاه مشتریان ارائه شود اشاره کرده ایم : 

 

1- دعوت از مشتریان برای مراسم‌های مختلف

2- ارسال مجله یا خبرنامه برای مشتریان

3- خدمات ویژه به آن‌ها هنگام حضور در فروشگاه

4- اطلاع‌رسانی درباره‌ی فروش‌های ویژه، محصولات جدید، تخفیف‌ها و موارد مشابه

5- شرایط بهتر برای پرداخت (مثلاً امکان پرداخت قسطی)

6- در نظر گرفتن شعبه یا فروشگاه ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

 

این نکته را باید در نظر بگیرید که در باشگاه مشتریان، پروفایل (شناسنامه) مشتری هم به شکل کامل‌تر و دقیق‌تر گردآوری می‌شود. منظور از شناسنامه‌ی مشتری، صرفاً ثبت مشخصاتی مثل شغل و تحصیلات و تاریخ تولد نیست (اگر چه این‌ها هم مهم هستند). بلکه ثبت ترجیحات، علاقه‌مندی‌ها، سلیقه، تاریخچه‌ی خرید و هر آن چیزی است که می‌تواند در آینده،‌ در تصمیم‌های استراتژیک کسب و کار، مورد استفاده قرار گیرد.

 

باشگاه مشتری یک بازاریابی عاطفی و رابطه ای :

برای درک اهمیت باشگاه مشتریان و سایر برنامه‌ برای وفاداری مشتری، بسیار مهم است که بازاریابی رابطه ای را درک کرده باشید. مقصود از بازاریابی رابطه‌ای این است که در دنیای امروز، با همه‌‌ی پیچیدگی‌ها، ابهام‌ها و رقابت‌هایی که در آن وجود دارد، یک کسب و کار نمی‌تواند همه چیز را در رسیدن به اهداف مالی خلاصه کند. بلکه باید رابطه‌ای عمیق‌تر با مشتری بسازد.
رابطه‌ای که رضایت مشتری را افزایش داده؛ مشتری را در بلندمدت حفظ کند؛ و انگیزه‌ی او را برای رفتن نزد رقبا کاهش دهد.
همه‌ی کارت‌هایی که به عنوان «عضو باشگاه مشتریان» به شما داده می‌شود؛ تمام امتیازهایی که نرم‌افزارها در حساب کاربری شما ذخیره می‌کنند؛ تک تک فرم‌ها و فاکتورها و ژتون‌هایی که شما را به نگهداری‌شان تشویق می‌کنند؛ و تمام پلن‌ها بر پایه‌ی همین برنامه ریزی، شکل گرفته‌ است .
اگر رابطه با مشتری را جدی نگیرید و برنامه‌های وفاداری مشتری را صرفاً ابزاری برای فروش بیشتر و رسیدن به اهداف مالی بدانید، عملاً از پلن های ساده مانند یکی بخر، سه تا ببر ،فاصله‌ی چندانی نگرفته‌اید.


پس باید بکوشید تا با ایجاد باشگاه مشتریان پلن های خاص و ویژه داشته باشید .
حال اگر برایتان سوال است که به چه صورت می‌توانید این پلن ها و پیشنهاد ها را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید ، بسیار ساده است .
شما با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز و خواندن مقالاتی که در سامانه پیامک ثبت شده است به راحتی میتوانید با این تکنیک ها آشنا شوید و یا اینکه می‌توانید با تماس به تیم پشتیبانی پیام رسون از آنها درخواست کنید که این ویژگی ها را به شما آموزش دهند چرا که نمایندگی پنل پیامک پیام رسون با بهره گیری از همین پلن ها برای خود توانسته مشتریان وفادار زیادی را برای خود داشته باشد . 
همچنین می‌توانید برای داشتن باشگاه مشتریان که در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می‌شود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه درخواست کنید که برای کسب و کارتان باشگاه مشتریان را فعال کند و بتوانید با باشگاه مشتریان یک بازاریابی عاطفی و رابطه ای برای کسب و کارتان ایجاد کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک و باشگاه مشتریان از سامانه پیا کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .