پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

تصویب یا عدم تصویب برجام در مجلس

بعد از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری، سرانجام اهالی بهارستان دیروز توانستند با حضور چهره‌هایی چون علی شمخانی (دبیر شعام)، امیرعبداللهیان (وزیر خارجه)، علی باقری (رییس تیم مذاکره‌کننده) و محمد اسلامی (رییس سازمان انرژی اتمی) پاسخ بخشی از ابهامات برجامی خود را دریافت کنند. مجلسی با اکثریت اصولگرایان که در زمان زعامت ظریف بر دستگاه دیپلماسی کشور، همواره او را احضار و گزارش‌های 3ماهه برجامی را طلب می‌کرد؛ اما یک‌سال است که در برابر سکوت دامنه‌دار وزارت خارجه و عدم ارایه گزارش‌های فصلی برجام، هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. هرچند عنوان «غیرعلنی» بر تارک نشست دیروز نشسته بود، اما اخبار برآمده از محتوای آن، حاکی از وجود اختلافات جدی میان نمایندگان اصولگرا در خصوص برجام است. عضو هیات رییسه مجلس بدون اشاره به جزییات گزارش میهمانان جلسه غیرعلنی دیروز مجلس مسیر احیای برجام را یک میدان مین‌گذاری شده عنوان و به سایر اصولگرایان این پیام را ارسال کرد که توپ مشکلات برجامی را به زمین دولت قبل بیندازند. در این نشست مسوولان اجرایی صحبت‌های خود را مطرح و 5 نماینده مجلس هم به قید قرعه صحبت کردند. در نهایت هم قالیباف، رییس مجلس ضمن بیان نکاتی جمع‌بندی از جلسه بیان کرد. دیروز همچنین مشخص شد که یکی از رویارویی‌های جدی میان نمایندگان بر سر تصویب یا عدم تصویب توافق شکل گرفته است. گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.»در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند. روز گذشته چهره‌هایی چون علی خضریان در جریان گفت‌وگو با «اعتماد» نه تنها از بررسی پیش‌نویس هر نوع توافقی در مجلس سخن می‌گوید، بلکه اعلام می‌کند چنانچه تضامین لازم برای بهره‌مندی مردم از منافع اقتصادی ذیل برجام لحاظ نشده باشد، به آن رای نخواهند داد.سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن اشاره به نقدهای جدی مجلس در خصوص توافق گفت: «جدا از نقدهایی که به پیش‌نویس متن توافق وجود دارد، در جایگاه نمایندگان مجلس در انتظار گزارش دولت در خصوص توافق می‌مانیم تا طبق ماده 7قانون راهبردی لغو تحریم‌ها از انتفاع اقتصادی برآمده از این توافق مطمئن شویم. در غیر این صورت چنین توافقی در مجلس تصویب نخواهد شد.»در نقطه مقابل این‌گونه اظهارنظرها، ولی اسماعیلی، نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی با لحن دیگری سخن می‌گوید و ضمن تاکید بر اینکه متن توافقنامه نیازی به تصویب مجلس ندارد از اختیار تام مجلس به دولت و مذاکره‌کنندگان سخن می‌گوید.
بدون تامین نظر مجلس
 توافقی در کار نخواهد بود
علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل90 مجلس با اشاره به مسیری که مجلس در خصوص برجام دنبال می‌کند، گفت: ‏«موضوع برجام در جلسه غیرعلنی بررسی شد و به‌طور کلی نمی‌توان در خصوص محتوای یک جلسه غیرعلنی با رسانه‌ها سخن گفت، اما به‌طور کلی و با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از ‎ مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق ‎ احیای برجام، همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد. به ‌طوری که در متن همچنان سخنرانی رییس‌جمهور امریکا به عنوان تضمین قرار گرفته و راستی‌آزمایی رفع تحریم نیز به‌ جای ایران به امریکا سپرده شده است!» خضریان که با «اعتماد» گفت‌وگو می‌کرد در ادامه افزود: «‏باید دید یک توافق خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ضرورت‌های حداقلی یک ‎توافق خوب مواردی چون لغو تحریم‌های نفتی و بانکی، مختومه شدن پرونده‌های مسائل باقیمانده در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ‎تبدیل ارز حاصل از ‎فروش نفت به ارز مورد نیاز و... است، ضمن اینکه شناسایی مشتری جهت برقراری روابط بدون مشکل تجاری و ‎اقتصادی نیز در پیش‌نویس حل نشده است.» ‏سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین یادآور شد: «یکی از خطراتی که موجب عدم اتمام مذاکرات و امتیازگیری ‎غرب در آینده از ‎ایران در موضوعات فراتر از هسته‌ای همچون دفاعی و منطقه‌ای می‌شود، عدم رفع موضوع تحریمی FTO در توافق و حواله دادن آن به پس از توافق است. لذا تعیین هر ضرب‌الاجلی برای توافق بدون رفع این مسائل مورد پذیرش نیست.» خضریان در پایان خاطرنشان کرد: «جدا از نقدهایی که به پیش‌نویس متن توافق وجود دارد، در جایگاه نمایندگان مجلس در انتظار گزارش دولت در خصوص توافق می‌مانیم تا طبق ماده 7قانون راهبردی لغو تحریم‌ها از انتفاع اقتصادی برآمده از این توافق مطمئن شویم. در غیر این صورت چنین توافقی در مجلس تصویب نخواهد شد.»
نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست
اما روایت طیف‌های نزدیک به قالیباف با روایتی که توسط خضریان مطرح می‌شود، تفاوت‌های ماهوی دارد. در پی طرح اظهارنظر‌هایی درباره اینکه آیا متن توافق هسته‌ای باید در مجلس بررسی شود یا نه؟ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد: «متن توافق نیاز به تصویب در مجلس ندارد، اما گزارش دولت از رفع تحریم‌ها باید در مجلس بررسی شود.» ابوالفضل عمویی در پاسخ به این سوال که آیا توافق به رای نمایندگان مجلس گذاشته می‌شود یا خیر؟ گفت: «متن برجام هم در دوره قبل به رای گذاشته نشد. در واقع در مجلس نهم اجازه داده شد که برجام مورد اجرا قرار گیرد.» عمویی در پاسخ به آن دسته از تحلیل‌ها درباره ضرورت بررسی موضوع در مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی و با بیان اینکه در قانون اقدام راهبردی اشاره‌ای نشده است که باید متن توافق مورد تصویب قرار گیرد، گفت: اما دولت باید گزارشی از رفع تحریم‌ها ارایه کند و پس از آن در صورت تایید گزارش لغو تحریم‌ها، مجلس اجازه اقدامات متقابل توسط دولت را می‌دهد.» این رویکرد نعل به نعل از سوی دیگر نماینده نزدیک به قالیباف نیز تایید شد. ولی اسماعیلی با بیان اینکه به تیم مذاکره‌کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: «هرگونه توافق تیم مذاکره‌کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.»
حاجی‌دلیگانی: نمایندگان قانع شدند
 اما حساسیت‌ها پابرجاست
خبرنگار ما برای آگاهی از کم و کیف موضوع، گفت‌وگویی را نیز با یکی از اعضای هیات رییسه ترتیب داد تا بداند، سرنوشت توافق در مجلس چگونه رقم خواهد خورد؟ حاجی‌دلیگانی با اشاره به طرح موضوع در مجلس گفت: «بعد از دستیابی به توافق احتمالی، دو طرف مهلتی را تعیین می‌کنند تا موضوع در مجالس دو کشور طرح و مجوز انعقاد توافق اخذ شود، یعنی مصوبه لازم گرفته شود. بنابراین مانند هر موافقتنامه دیگری، دولت سیزدهم نیز فرآیند مورد نظرش برای توافق را در قالب لایحه‌ای راهی مجلس می‌کند تا مجلس نظر نهایی‌اش را اعلام کند.»نماینده مردم اصفهان در پاسخ به این پرسش «اعتماد» که دیدگاه کلی نمایندگان به نظر شما در مسیر توافق قرار دارد یا نه؟گفت: «به هر حال نظراتی در این میان مطرح است. عمدتا نمایندگان از گزارشی که ارایه شد، قانع بودند اما در عین حال موضوع را با حساسیت و دقت فراوان پیگیری می‌کردند تا بهترین نتیجه به نفع کشور به دست آید. در کل نمایندگان در عین اینکه قانع شدند، اما همچنان حساسیت‌هایی دارند.»
این کار را باید یک‌سال و نیم قبل
 انجام می‌دادیم 
اما ضلع سوم ارزیابی‌های تحلیلی با موضوع برجام مختص به گروه‌های اصلاح‌طلب و مستقل مجلس قرار دارد. چهره‌هایی که تلاش می‌کنند، اصولگرایان را متوجه این واقعیت کنند که این روند را می‌شد طی یک‌سال و نیم قبل نیز ساماندهی کرد و اجازه نداد حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به اندازه‌ای گسترش یابد که شکاف طبقاتی عمیق و فقر مطلق گسترش پیدا کند. غلامرضا نوری‌قزلچه یکی از این دست نمایندگان است که معتقد است: «تندروهای مخالف توافق به دنبال منافع‌شان در شرایط سردرگمی هستند و بعضا نفع سیاسی و اقتصادی دارند.»
نماینده بستان‌آباد در مورد امکان احیای برجام به عصرایران گفت: «تاکنون مجلس در جریان متنی که ایران به اروپا پیشنهاد داده است، نیست. علی‌القاعده باید مجلس در جریان قرار می‌گرفت، اما به خاطر اهمیت موضوع و شرایطی که الان کشور در آن قرار دارد ما نمی‌خواهیم به تیم مذاکره‌کننده فشار بیاوریم که وقفه‌ای در کار ایجاد شود که بعد بگویند با اصرار و دخالت مجلس کار نشد. نمی‌خواهیم هیچ بهانه‌ای دست دولت و تیم مذاکره‌کننده باشد و فقط بر این تاکید داریم که منافع ملی کشور را حفظ کنند و کار را پیش ببرند.» او ادامه داد: «اطلاعات و شواهد نشان می‌دهد و مشخص است که داریم به توافق نزدیک می‌شویم. از طرفی هم ایران و هم امریکا این اراده هست که توافق به نتیجه برسد و هر دو طرف از اینکه دیر شده است ضرر کردند. ما این کار را باید یک‌سال و نیم قبل انجام می‌دادیم که قطعا منافع بیشتری برای کشور داشت. اصل کار خوب است و ما نیز از توافق حمایت می‌کنیم منتها اینکه متن توافق نسبت به یک‌سال و نیم قبل چه تغییراتی کرده و رو به جلو و مثبت بوده است و امتیازات بیشتری توانستیم بگیریم یا برعکس بوده، اطلاعاتی به ما داده نشده است که بتوانیم راجع به آن اظهارنظر کنیم ولی بنده به شخصه کلیت انجام توافق را قبول دارم و حمایت می‌کنم.» با عبور از این اظهارنظرهای متفاوت و در برخی موارد متناقض باید دید، سرانجام برجام در مواجهه با نمایندگان مجلس چه خواهد شد. آیا خواسته اعضای جبهه پایداری برای تصویب توافق در مجلس محقق می‌شود یا ایده اصولگرایان طرفدار قالیباف در خصوص تایید توافق بدون نیاز به طرح در مجلس؟ ابهامی که پاسخ آن طی روزهای آینده و تحولات آتی مشخص خواهد شد.

استراتژی افزایش بانک شماره موبایل

استراتژی افزایش بانک شماره موبایل

1401-05-17 23:22:55 35  0  0

همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش  تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در  موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.

اگر صاحب کسب و کار  هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آن‌ها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

جمع آوری بانک شماره موبایل :

در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.

 

روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات

در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .

 

روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان

در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .

 

 

 

روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین

یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .

 

روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان

مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .

 

روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف

مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس  میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید. 

 

روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت

یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه‌ اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

 

روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل

راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روش‌های موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

 

روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ،  شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که  به موبایل مشتری پیامک می شود.

 

 

روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.

اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان می‌آید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.

 

همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز  اینجا را کلیک کنید.

تذکیب تذکر صدا سیما به خاتون

در چند ساعت گذشته خبری مبنی بر تذکر صداوسیما به نماوا درباره سریال «خاتون» منتشر شده است که به بخشی از گفتگوی شانه‌ساز مدیرعامل نماوا اشاره شده است که او می گوید صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته است. او با ذکر مثالی گفته است: در سریال «خاتون» به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق‌ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.

استراتژی ثروتمند شدن با پیام رسون

استراتژی ثروتمند شدن با پیام رسون

1401-05-03 23:37:04 14  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند و امروزه به عنوان افرادی ثروتمند تلقی میشوند . 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با یکسری استراتژی  عالی برای کسب و کارتان آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید به افراد ثروتمند تبدیل شوید .

 

تعهد به خود و کارتان : 

در ابتدا شما خواننده عزیز این مقاله و همراه همیشگی سامانه پیامک شیرازباید این را بدانید که قبل از شروع هر کاری باید نسبت به آن کار متهعد باشید که در اصطلاح به آن دیسیپلین گفته میشود . دیسیپلین یا متعهد بودن به کارتان ، اولین و تاثیر گذارترین مرحله در شروع و ادامه کار است، در واقع زمانی افراد به موفقیت می‌رسند که بهانه تراشی نکنند و آن کاری را که باید انجام شود را در زمان خودش انجام دهند فارغ از بهانه تراشی . به بیانی دیگر  متعهد بودن به وظیفه مان و طبق برنامه پیش رفتن مهمترین رکن برای رسیدن به موفقیت است.


شناخت جزء به جزء کارمان : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

 

در مرحله بعدی باید مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی پیامک است. در نمایندگی سامانه پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و... که شما میتوانید بر این اساس و تعیین مخاطب خود ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت های زیر داشته باشید :

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی 

ارسال اس ام اس منطقه ای

ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

 


 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه شیراز به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر برای کسب و کارتان سایت دارید یا در صفحات مجازی تبلیغات انجام می‌دهید، حتما لینک سایت یا اینستاگرام خود را در پایین متن تبلیغاتی خود قرار دهید که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.