پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

ورود به موقع آیفون 13

به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را دیرتر از سال‌های گذشته معرفی و وارد بازار کرد. اما  ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با چنین موضوعی مواجه نمی‌شوند.

 

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو»  پیش‌بینی کرده تولید انبوه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ مجهز به چیپ جدید اپل  مطابق برنامه ریزی  قبلی این کمپانی صورت می‌گیرد. معمولا تولید انبوه آیفون‌ها اوایل تابستان آغاز می‌شود اما امسال اواخر تابستان تولید انبوه سری آیفون ۱۲ شروع شد.

 

امسال برای اولین بار بعد  از سال ۲۰۱۱، شاهد تغییر در زمان عرضه آیفون‌های اپل بودیم. آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در تاریخ ۲ آبان ماه وارد بازار شدند و مدل‌های مینی و پرو مکس هم از تاریخ ۲۳ آبان در اختیار خریداران قرار گرفتند.  

آیفون‌های اپل فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند و یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند. در همین راستا افراد زیادی می‌خواهند به موقع با موبایل‌های جدید اپل ملاقات کنند و آن‌ها را سفارش دهند. بنابراین اگر پیش‌بینی مینگ-چی کو درست باشد، در سال ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ به موقع وارد بازار می‌شود.

 

در حالی که به اعتقاد کو گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به موقع تولید می‌شوند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، شاید مشکل دیگری سال آینده روی تولید این محصولات تاثیر بگذارد. احتمالا اپل از مشکلات امسال درس می‌گیرد و خود را برای سناریوهای بدتر آماده می‌کند تا گوشی‌های آینده خود را به موقع وارد بازار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.