پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

در صورت اجرای برجام صدها تحریم دیگر باقی خواهد ماند

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه درباره ایران گفت پیش‌بینی می‌کند حتی در صورت احیای برجام صدها تحریم علیه ایران باقی بماند.

آنتونی بلینکن در این باره گفت: من پیش بینی می‌کنم که حتی در صورت بازگشت به پایبندی به برجام،‌ صدها تحریم علیه ایران از جمله تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ باقی بماند.

وزیر خارجه در تشریح تحریم‌هایی که علیه ایران باقی خواهد ماند، گفت: «اگر این تحریم‌ها با برجام ناسازگار نباشند، تا زمانی که رفتار ایران تغییر کند باقی خواهد ماند».
آنتونی بلینکن روز گذشته نیز بدون در نظر گرفتن نقض عهد کشورش در برجام در یک جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده بود هنوز مشخص نیست ایران از «آمادگی یا تمایل لازم برای بازگشت به برجام» برخوردار باشد.

او گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا ایران از اراده و آمادگی لازم جهت انجام اقدامات ضروری برای بازگشت به پایبندی برجام برخوردار است یا خیر.»

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در واکنش به این اظهارات وزیر خارجه آمریکا در پیامی در توییتر نوشته هنوز مشخص نیست آیا دولت آمریکا آمادگی کنار گذاشتن سیاست «دونالد ترامپ» و «مایک پامپئو»، رئیس‌جمهور سابق و وزیر خارجه سابق آمریکا را دارد یا خیر. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.